Meinasin nimenomaan valikoimaa, oli niin erilainen ja enempi mun mieleen.Täytyy myös tunnustaa, että alkoi myös väsy painaa niin en hirveesti jaksanut panostaa enää[emoji51]
Printable View
Meinasin nimenomaan valikoimaa, oli niin erilainen ja enempi mun mieleen.Täytyy myös tunnustaa, että alkoi myös väsy painaa niin en hirveesti jaksanut panostaa enää[emoji51]
Tuo Tuuri vois olla hyväkin paikka vaikka jollekkin Vapokaupalle? Ainakin väkee käy ja kulkee ohi monta miljoonaa vuodessa...
Rikosilmoitusta ei ole tehty, koska Suomessa saa haastaa oikeuteen mistä huvittaa, mutta ilmoituksen vastaanottanut r-poliisi ilmoitti aloittavansa tutkinnan nimikkeellä "haitan aiheuttaminen"
Ja hommassa ei ole tapahtunut edistymistä, todennäköisesti kopiot kirjeistä on otettu meidän eläkeläisten mielenrauhan takaamiseksi.
En mä tässä sillä että olis kysytty :whistle: mutta tällä hetkellä ei vaan ole vapaita liiketiloja...
Uusinta farkkumuotia :facepalm:
Liite 31042
:yawn:
Lähtis käymään kesän ensimmäisellä jäätelöllä jossain. Maku kyllä päätetään vasta jätskikiskalla :rolleyes:
Joko saa korkata? Korkkaan vaikkei saiskaan...
Kaikki vaa juomassa. Itsehän olen absolutisti niin olen järkyttynyt nyt
Terdelle kaikki :cheers: :cool: