Mulla alkaa kivat, tuossa 10 aikoihin.:)
Printable View
Mulla alkaa kivat, tuossa 10 aikoihin.:)
Mitäs kivaa on tiedossa?
Pidän Perhonsidontakurssit ja Kalastuskoulutuksen.:)
Huomenta!
Taas sama nukkui pitempään kuin minä. Hemmetin valo tillottaa jo aamukuudelta niin että ei saa nukuttua. Joka kevät tämä, kunnes tottuu.
Ei mulla muuta. Niin ja huomenta.
Mä kävin poistamassa sen hirveän pahan kirjoitukseni toissaillalta, kun se kerran kiihdytti joitain tuomitsemaan minut hlökohtaisesti eriävästä mielipiteestäni. Sellaista se elämä vaan on, ei ole mustavalkoista, vaikka niin on helppo ajatella. Se siitä aiheesta.
Nyt en jaksanut lukea koko viime yötä, sorge Eki. Sen sanon kuitenkin, että Tappajakondomi-elokuvahan perustuu Ralf Königin sarjakuvaan. Königin jutut on erittäin hauskoja, jos ei vedä hernettä nenään saksalaisesta homoilusta. Näihin tunnelmiin taas :)
Ei se kirjoitus ainakaan minun mielestä ollut mitenkään paha.:thumbup: Toiset vaan ottaa herneen nenään, vaikka huomenta sanois. Älä SVK välitä ihan kaikista kommenteista..Sulla hyviä ja asiallisia juttua.:hatsoff:
Jätetääs tuo vanhan kommentoinnin vääntäminen, jos sellainen sopis.:thinking:
Hyvää suihinottopäivää kullekkin säädylle. Olkoot pussinne illan tullen kuivat 👄👅
Eiköhän se ole Paavon ja muiden poliisien asia sanoa mistä täällä saa puhua ja mistä ei. :mellow: Ihme touhuks menossa.
Oho tuli otettua sitten 11 tunnin nokoset
Entäs jos lipeää vasemmalle?
Sitten käy näin http://i.imgur.com/XMTgv3M.gif
No multa tuo huppu pääs häviämään, mutta enköhän saa uuden hankittua.
Meni ajat sitten jo. Höyrychat on muuttunut aika merkittävästi tässä viimeisen puolen vuoden aikana. Harvemmin näkyy enää niitä kiehtovia monen sivun debatteja aiheesta jos toisestakin. Ei nyt sillä ettäkö tuo aihe mitenkään hedelmällinen olisi ollut. Kai tämä sitten on lähempänä sitä chattia nykyään.
E: Perhanan sigelei kyykähtää nykyään akkumittarin kertoessa 20% vaikka paperilla vimmatusti putsailin. Pitänee sillä viinalla sutia kontaktit.
Pitäiskö pistää pystyyn toinen off topic -ketju, vain asiapitoista keskustelua maan ja taivaan väliltä?