Täällä ollaan kans hereillä, luulin et foorumi kuoli jo :)
Printable View
Täällä ollaan kans hereillä, luulin et foorumi kuoli jo :)
Juu toi on ehkä vittumaisin topicki täällä, rupee vaan ihmettelemään miks mun kohdalle ei osu ton näkösiä naisia :laugh:
Toisaalta, vaikka osuis niin tällä naamalla ei pääsis osingoille kuitenkaan et parempi olla hiljaa ja olla tyytyväinen siihen mitä on.
E: miten toi pitää taivuttaa, "topicki" kuulostaa niin tyhmältä (topicci?)
Mulla on tällä hetkellä sellainen ongelma että, morsian purki tuon vessan missä oli talon ainoa järkevästi käytettävä peili... Nyt on Jamon turpakarvat kohta vähintään riittävän pitkät.
Itse asiassa en aja niitä kiusallanikaan.. Mitäs meni puhumatta purkamaan :laugh: No, näytänhän mä jo joltain metsärosvolta, mut mitäs se multa on pois. :D
Ehkä jo ensiviikolla pääsen pärstäni ajelemaan,toivottavasti, alkaa nimittäin jo itseäkin vähän häiritä tämä karvoitus.
Nyt äkkiä tutustumaan tonne, jos et vielä ole kerennyt.
Suurin kysymys tässä lienee kuitenkin se, että jos emäntä purki vessan, mutta meinaako se tehdä sille myös jotain vai kenen vastuulle se "kasaaminen" jää?
Jokos sää sen edellisen lastin kittasit, loppasuu? :p
Pistetään sit prkl vielä kärri perään, jos nyt riittäisi vähän pidempään. Ja sama kuin viimeksi, noi "kilpailijan" tarrat auton kupeessa on "Räsäskän" takia hämäyksenä...
http://i58.tinypic.com/2hcdhf8.jpg
:thumbup:
Tätä kasaamistahan minä venyttelin aikani, kun tiesin miten tässä käy. Alun perin kun aikoi kokonaan tehdä itse.. Jotenkin aikomukset tyssäsivät siihen kun purku oli valmis. :D Viikolla levytin ja paklasin, ja perjantaina tapetoin huussin. Enää on lattian laitto ja kalusteiden asennus.
Eihän siinä mitn. Tehään remppaa kun on tarvis, tottakai. Mut kun tämä tuli tosiaan niinkin yllätyksenä että kun eräänä päivänä töistä tulin niin kalusteet oli pihalla.. Tätä en ihan hyväksy.
No juu, eikös se oo niitä parisuhteen ihania puolia kun se toinen puolisko innostuu jostain "-näin pitää tehdä" ja sitten kun osaaminen loppuu kesken niin sit pyydetään apua? Eikä sillee että tottakai apua saa pyytää, mut itselläkin on kokemusta siitä kun emäntä päättää jotain että näin toimitaan, niin jossain vaiheessa huomaat että asiaa ei ajateltukaan loppuun asti vaan sit joutuu kuitenkin itse osalliseksi siinä tilanteessa ja koittaa pelastaa tilanteen parhaansa mukaan. Toisaalta mukava on välillä tuntea itsensä hyödylliseksi :D
Nojuu, eihän tää nyt niin kovin vakavaa ollut. Mut nyt halusin vaan vähän näpäyttää, koska ei tällasia asioita vaan yhtäkkiä päätetä ja toteuteta. Jospa tulevaisuuteen on nyt jotain opittu :)
Tuleehan tuosta tulevasta huussista ihan törkysen hieno, ei voi muuta sanoa.. Varsinkin jos vanhaan vertaa.
Toivottavasti kuitenkin seuraavan kerran (pesuhuoneen osalta) kuitenkin osaa kysäistä ennen kuin toimeen rupeaa. Nopeuttaa varmasti aikatauluakina :D
No ei kai tietenkään kovin vakavaa, enhän sitä tarkottanutkaan. Nyt joku varmasti hermostuu tästä kommentista, mut yleensä naisia ei kannattais päästää tekemään remontteja, suunnitteluvaiheeseen kyllä kun siinä ne tuntuu olevan hirveen hyviä, mut toteutus kannattais jättää ehkä muille.
E: Niin ja en siis tarkoita kaikkia naisia, jotkut varmasti osaa tehdä hyvin ja osa miehistä ei ollenkaan :)
No mun morsio on suunnitellu meidän keittiön ja kodinhoitohuoneen ( tehtiin joulukuussa) lähes kokonaan. Yhdessä päätettiin lattia. Seinät meni mun maulla, ja osu vissiin sen verran hyvin että nyt mun piti päättää tapetti vessaankin.
Täytyy sanoa kaapeista ym. Hyvin on valittu, väritkin sopii mun tapetteihin :)
Niinpä, näinhän se yleensä menee, terveisin kerrostaloasukki (toivottavasti en kauan), mut näihin kuviin ja tunnelmiin (ja varsinkin noihin kuviin mitä ilmestys tonne toiseen topic:iin :thumbup:) on hyvä päättää tää ilta. Painelen tästä koiran kanssa pihalle jäniksiä metsästämään ja sen jälkeen nukahdan tyytyväisenä sohvalle ilman sen kummallisempia kysymyksiä :D
Ah, tätä vapauden määrää :worship:
Huomenta Höyrypäät.:) Nyt on kuulkaas käynyt vahinko. Nukuin 7 asti :unsure:
Huomenta huomenta. :) se olis lavvantai taas ja mökille lähtö parin tunnin sisään.