Katos. Markkinaoikeus on kääntänyt kelkkaa 180 astetta.
Harvinaisen positiivinen uutinen.
Printable View
Huomenta[emoji2] Ulkona näyttää olevan hieno keli, nyt kun ollaan lomalla, vois lähteä pyöräilemään kohta[emoji41]
Osanotto SVK:lle [emoji20]
Viime viikolla jätettiin ehdollinen tarjous yhdestä talosta Eurajoella, se hyväksyttiin [emoji4] Torstaina kuntotarkastus, ja sit vaan nimiä papereihin.
Nainen voi lähteä Pirkanmaalta, mutta Pirikammaa ei koskaan lähre naisesta.
Jee ihanaa, varovaiset onnittelut talosta jo nyt siihen uskoen että ylläreitä ei tarkastuksessa löydy! :thumbup:
Ja viimeiseen lauseeseen... AAMEN!!! :laugh:
http://68.media.tumblr.com/c80f0914d...nytjo1_500.gif
Ihanaa! :eek: :love: Mä rakastan wanhoja taloja, niillä on sielu ja ne on nähneet elämää! <3 Ja silloin osattiin vielä rakentaa, nuo ei ole homepommeja vielä tänäkään päivänä ellei joku ole askarrellut liikaa "tein ite ja säästin" tyylillä omiaan myöhemmin sinne taloon. :laugh: Noi talot on pysyneet pystyssä sata vuotta ja seisovat paikoillaan vielä sittenkin kun nämä tämän päivän avaimet käteen energiansäästömökit on purettu. :D
No hyvä että talotekniikan käyttöikä ei ole tulossa sitten aikoihin vastaan :thumbsup: Korvessa on hyvä olla :love: Aina kun käyn kotitilalla niin palloilen vaan ympäri pihoja ja metsiä vaan tuijottamassa puita ja kuuntelemassa... HILJAISUUTTA! Ja lintujen laulua. Tosin siitä melkein kuuluu ääni kun henkiset akut latautuu niin tehokkaasti. :D
Ei menny ähky ohi...
Onks pakko laittaa oikein kuvan kera, oltais vähemmälläki uskottu :facepalm:
Ei tätä päästetty laitumelle. Kaviokuumeherkkä. Shettis. Ei oikeen kellään ollu ideaa, mistä sen ähkyyn olis ny saanu. Reilu vuorokausi sitä kävelytettiin, ja kolmesti letkutettiin, eikä auttanu, ja ponilta voimat loppu
Shettis! Sen hetken mitä uskalsin kuvaa kattoa niin jaloista tuli mieleen welshponi. Mut tietty kuvakulmakin hämää, hankala arvioida kokoo.
Joskus niitä mysteeriähkyjä vaan tulee ja vie. :( Heppaharrastuksen ikäviä puolia. :unsure: Niin monta hevosta mun elämäni aikana nähny menevän tuosta vaan odottamatta tavalla tai toisella, kaikki on hyvin ja pari päivää myöhemmin sitä ei enää ole kun menee tallille...
Tänään nokka kohti tamperetta ja yksi yö siellä[emoji2] kerran oon siellä käynyt koulun kanssa särkänniemessä[emoji13] jasso lupasi esitellä paikkoja.