Funky Monkey
Printable View
Funky Monkey
bluidia menee igo w-4 läpi ja virtaa antaa provari :D
Jalippoa eli Jallua, Defun ryynästä ja pluidia. Toi pluidi ei kyllä ole mitään jumalten pissaa ja ei tartte enää sitä tilata :p.
Edit. Niin ja FA:n cookies 15%, on namia!
Lf:n 18mg vg mentholia.
FV:n bubble gumi ^^
Useampi viikko on nyt menty ihan puhtaasti Harvest Berryllä ja Vanilla Custardilla. Ei edes ole pullollista ryynästä valmiina, vaan näillä pärjää hienosti. Laitteina 2x KF Lite ja microcoil pumpulilla :)
FSUSA Gb pitkästä aikaa, maistunee. Liite 11693
JB:tä ja VB:tä kaikki laitteet täynnä. Näillä pärjää.
Space Jam Omegaa. Olen todella tykästynyt Space Jamin nesteisiin.
Finnvapen vihreetä mallua Kaiffarista ja Liguan Cuban Cigaria toisesta. Tuli imailtua 100ml Swaggeria ja RY69 niin piti pikkasen makua vaihtaa :unsure:
Jaa on tossa Toroakin paria laatua tötteröissä valmiina. Noh näillä mennään tänään.
Igo-W:ssä vanilly tahityä ja colaa sekaisin (namia :p) ja eevokissa PSV:n gummy bearia...ihan kohtalaista höttöä myös se... :blushing:
Long Bottom Leaf 6 mg @ spheroid v2 @ 0,9 ohm
Eka kertaa testissä
IBTankissa bogella menee Nuclear Plousonia ja RSST:ssä menee meshillä Jugoa.
Tropical Punch evodissa ja Shire Malt Dreamissa, molemmissa micro+bunbuli. Itsellä muuten ensikosketus Shire Maltiin ja voin sanoa että on parempaa kuin LBL. Jotenkin mukavampi jälkimaku. :esmoke:
Chemesis + pt2 imailen mitään sanomatonta flavorx cherryä. 60/40pgvg 10.2mg n. 22% suhteella. Kaverina diabloissa jugo diablo extreme one ja jalippon jallukka vai mikä nallukka oli...
El-Toro Eden :eek: Mä mistään tupakkimauista pidä, mä inhoon niitä :mad:
Tämä kyl yllätti, pähkinäinen mukava maku. Rohkeena poikana löin vielä h-attyn täyteen :D Elämässäni varmaan kerran erehtyny johonki halpaan paskaan tupakkimakuun mut onpa hyvä välillä avata silmiä :p
Toi Eden on oikeesti pirun hyvää semitupakkanestettä ;)
Pähkinäinen... Torossahan pitäisi maistua omena?