Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Onneksi on rosteria. Keväällä sen voi sieltä käydä poimimassa taltehen.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Peksi85
Ai jumalauta että voi syödä miestä...
Auto hankeen itäväylällä kulosaaren sillan loppupäässä kun joku päätti, että hänen kaistaan kuuluu puolet mun kaistasta. No hetken kaivoin autoa hangesta ja päästyäni kotosalle huomasin P+ ja somniumin tietenkin tippuneen rintataskusta sinne kinoksiin!
Käy vielä illalla katsomassa, ennen kuin tulee lisää lunta. Hyvä olis jos saisit lainaan jostain metallinpaljastimen...honkkarissa oli joskus myynnissä sellaisia (80-90euroa).
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Käy vielä illalla katsomassa, ennen kuin tulee lisää lunta. Hyvä olis jos saisit lainaan jostain metallinpaljastimen...honkkarissa oli joskus myynnissä sellaisia (80-90euroa).
Siihen kohtaan aika vaikea päästä jäämättä auton alle. Paikka on vähän ennen kalasataman bussipysäkkiä kulosaaren sillalla stadiin päin ajettaessa. Lunta lens myös siihen malliin siinä kaivaessa ja suditellessa, että on voinut lentää hevonkuuseen jo siitä hangesta.
Kaveri soitti just et joku muukin oli vetässy auton samaan kohtaa jumiin.
Vähemmän ois vituttanut jos olis tiputtanut 300€ siihen kuin ton setin.
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Tuommoisen setin takia olisin haalarit päällä ja otsalamppu päässä harava kädessä konttaamassa koko pientareen lävitse. Missäs tämä tapahtui ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Peksi85
Ai jumalauta että voi syödä miestä...
Auto hankeen itäväylällä kulosaaren sillan loppupäässä kun joku päätti, että hänen kaistaan kuuluu puolet mun kaistasta. No hetken kaivoin autoa hangesta ja päästyäni kotosalle huomasin P+ ja somniumin tietenkin tippuneen rintataskusta sinne kinoksiin!
No nyt alko muakin vituttaan :( Prkl että voikin käydä paskasesti. Metallinpaljastin -idea ei ole huono, jos semmonen on halvalla saatavissa.
Mulla on metallin paljastin, jos haluut lainata!
Toi on kyllä sellanen juttu että vois melkeen perustaa uuden ketjun: "Vittu nyt mua kyrsii oikeesti ja paljon!!!"
Symppistä täältä ja ihan huono mieli tulee itellekki, kun tietää mitä siellä hangessa on... :(
Omat ärsytykset tuntuu pieniltä kun tuommoisesta lukee :o
Lähes kaikki akut latauksessa ja yllättävän raskaan yövuoron jäljiltä krapulamainen olotila.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Omat ärsytykset tuntuu pieniltä kun tuommoisesta lukee :o
Lähes kaikki akut latauksessa ja yllättävän raskaan yövuoron jäljiltä krapulamainen olotila.
viisi yötä oli tuossa peräkkäin ja nuppi on sekaisin vieläkin kun yrittää tässä rytmiä kääntää eri suuntaan..
Mä tein joskus melkein 2 vuotta putkeen pelkkää yövuoroa 22-06. Silloin nuorena kun vielä jaksoi :) Kyllähän siinä melko zombina välillä vaelteli.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Mä tein joskus melkein 2 vuotta putkeen pelkkää yövuoroa 22-06. Silloin nuorena kun vielä jaksoi :) Kyllähän siinä melko zombina välillä vaelteli.
Kun tuota ikää tulee niin vuorotyö tuntuu aina vaikeammalta..tämä pimeä aika on oikeastaan pahin :(
Minua ärsyttää seuraava:
Zendifels ja ZEN, syy?
Zen on nyt perusteluissaan tuonut esille seuraavaa, jotka liittyy hänen marttyyrimaiseen muka poistumiseen vaporwalilta, en nyt ala lainauksiin, jokainen siellä oleva voi todeta nämä asiat.
- Hän leimasi Suomalaiset, WTF, Suomalaiset ei halua jne
- Zendifel sokea lepakko vetäsi överit, epäillen että vaporwalilla on mielisairautta havaittavissa heidän todettuaan ettei Zenin tuotteet ole ihan loppuunasti suunniteltuja :o
JOS MINUN ENGLANNIN SANAVARASTO RIITTÄISI EDES JOHONKIN; ANTAISIN PALAUTTEEN(Lassi jo antoi diplomaattisen)
Täytyy kyllä häpeäkseni todeta että mua hieman huvitti toi Zens private stash -juttu :D Haluisin kyllä tavata sen tyypin livenä kuka on niin vinskahtanut että sellasen lähettää :D
Wittu mää lähden kohta talliin harrastamaan! Siellä nesteet nostaa pumppu eikä mikään vaking kapillaari ilmiö :D Ja vastusten kuuluukin hehkua punasellaan että saa elämää aikaiseksi!
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Kunhan olis tunnukset vaporwallille aktivoitu niin menisin avautumaan ihan pelkästään meidän suomalaisten puolesta koska näköjään kenelläkää muulla kansalla ei ole pokkaa sanoa niinkuin asiat on. PERKELE!
Zeni homma aikalailla selvitetty, kyllä se sai kritiikkiä foorumin puoleltakin. Peksin ja Viikingin AYS:sit taidetaan viimein saada Suomeen, Zen sanoi että lähettää ne mun kautta maanantaina....
Olikos se Lassi MAZ pitillä, kun sanoi löytäneensä selityksen AYS:lle, niin lopahti innostus koko ZEN jutskaan?
Toki korostan nyt tässäkin sitäkin, ettei nämä nyt niin maaailman isoimpia asioita ole!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Kun tuota ikää tulee niin vuorotyö tuntuu aina vaikeammalta..tämä pimeä aika on oikeastaan pahin :(
Ei kesällä ole ongelmia nukkumisen knssa. Nyt oli vain yksi yö, joten ei tullut otettua ylimääräisiä päikkäreitä. Pari viimeistä tuntia aivan koomassa ja päivällä pitkään kuin krapulassa
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Olikos se Lassi MAZ pitillä, kun sanoi löytäneensä selityksen AYS:lle, niin lopahti innostus koko ZEN jutskaan?
Toki korostan nyt tässäkin sitäkin, ettei nämä nyt niin maaailman isoimpia asioita ole!
Maz oli siis lukenut jonkun selityksen sille nimelle Are You Stupid ja menettänyt intonsa koko tyyppiin. Tosin sekin oli vissiin väärä merkitys ei se mistä nimi oli itseasiassa tullut. Tiedä häntä.
Ekan kerran analogisten lopettamisen jälkeen kipeenä ja just vapefest viikonloppuna :( Senmallinen räkätauti, ettei ainakaan uusien tuotteiden maistelusta tuu mitään!! Pakko se kuitenkin vaan raahautua paikalle tekemään tuttavuutta muiden kaltaisten kanssa..