Tangerine, Orange blossom ja Green Cow. Joo, itekin tykkään noiden apple pie, absinthe ja fruit punch mauista. Palvelu oli vaan sitä luokkaa, että mä en jaksa katsella. :facepalm:
Printable View
Ei muuta kun tiivisteitä tilaamaan niin saat tehtyä itse maut, ei tarvi DV:n kanssa asioida :D Tiivareita myy mm. Liberty Flights ja Vapeon.
itella X-(
Green Cow, tiskiaineen makuinen sperma. :lol:
Hohhoijaa, UPS:n kuriirin pitäs saada turvaluokitus, että pääsee rakennukseen sisään. Ovikellon painaminen tais mennä liian vaikeeksi.
E: Ei ole höyrytyskamppeita tulossa, ärsyttää silti. :esmoke:Nähtävästi kolme kertaa käynyt ovella ihmettelemässä, että miten pääsee sisään.
vaihteeksi leikkauksessa ja taas kerran meinasi hengestään päästä kun heräämössä venäläinen hoitaja oli laittanut tiputukseen just sitä mitä ei missään nimessä mulle olisi saanut laittaa. Onneksi satuin ite vilkaisemaan ja pussissa tällä kertaa luki sisältö. Vieläkin kouristelee mutta pakko oli lähteä kotiin kun täällä säilyy henki paremmalla todennäköisyydellä.
Khai-boksin viimeistely jättää hitusen toivomisen varaa, kiva alkaa liimaamaan toista kannen kiinnikettä paikoilleen.
Muuten ihan jees, virtaa en tosin ole päälle saanut vielä, koska akut loppu.
Taskussa reikä, EIKÄ!! Uus takki vielä ja herra päätti pudota siitä reiästä suoraan betoniportaalle. Ei ollu korkki atossa kiinni, ja tankin yläosa vähän soikeeksi ja nyt sitten korkki hieman ahdistaa. Kylkeenkin tuli yks klommo.
^Kai tuota sentään vaikka puristimella uskaltaa hiukan pyöreämmäksi pakottaa? Tuskin kuitenkaan muovitankista puhuttiin.. :rolleyes:
Apple julkistaa kohta uuden(/uudet) iPhonen. Kaikki pitää sitä taas jumalan uutena tulemisena (pun fucking intended). Vittujee. Niin ja saahan sitä käyttikseen toiminnallisuuteen oikeasti vaikuttavaa päivitystäkin ensimmäistä kertaa, mitä, kuuteen vuoteen? Vau. Innovatiivista, eikö totta?
Ei mut ihan tosissaan, älkää Applefanit suuttuko, mua vituttaa yleisesti teknologiajournalismin sokea apple-humutus.
Sama täällä. Samaten vituttaa myös Microsoftin mainoslehdistöt, jotka ei muuta jaksa jauhaak uin miten seuraava Windows mullistaa maailman ja on niin paljon parempi kuin kaikki muut yhteensä. Puhumattakaan Tietokone-lehdestä... Voi helvetin helvetti, miten yhden sivuston moderointi voi olla niin perseellään. Paitsi jos Tietokoneelle maksetaan siitä, että heidän sivustoillaan saa pyöriä / he pyörivät sivustollaan trollailemassa niin paljon (nm. Aristoteles Doukas, ValtaVirta (alias Seppä Syntyessään) jne.). Ihan perseestä koko teknologialehdistö, paitsi muropaketti, se ei sentään niin paljoa hingu mainosrahaa.
Muropaketissa vituttaa se saatanan iso mainos siinä yläreunassa. Sitten kun sen blokkaat adblockilla niin tulee valitusteksti että "Olet estänyt mainokset. Sivustomme on käyttäjille ilmainen ja toiminta rahoitetaan mainoksilla. Pyydämme ottamaan eston pois käytöstä." Meni siihenkin vinkumiseen hermot niin blokkasin senkin :lol:
Sallin mainokset mielelläni semmoisilla sivuilla missä ne ei a) välky b) päästele ääniä c) ovat muutenkin helppoja katseltavia, kuten esim. tämän foorumin mainokset.
Itellan ripeys, jälleen kerran :banghead:
elä kysy siellä, kysy täällä. täällä kaikki me olemme tupakoitsijoita. tupakoitsijoiden kanssa on aina ollut sangen viihtyisämpää kuin niiden kanssa jotka eivät tupakoi.
paromuketti on hajonnut jo aikapäivää sitten trollien ja suoli24tuulipukukahisee käyttäjien temmellyskentäksi. sitä se internetpiuhan villi ja vapaa laskeuma pitäjiin vaan
teettää.
minä olen täällä kuningas! minä! kerrankin voin olla minä!
ja sitten paluu arkeen,
welcome. :crazy:
Pitäähän ihmisellä olla edes se virtuaalipippeli iso.
Aikoinaan muropaketista sai ihan hyvin kerättyä infoa siitä mitä kannattaa ostaa, kun oli uuden tietokoneen kasaus edessä. Edellinen, vuoden takainen tutkimustyö tapahtuikin sitten jostain syystä ulkomaan forumeilla. Vielä muutama vuosi sitten oma lähikauppakin oli tietokoneputiikki, mutta nettiin sekin pakotettiin siirtymään. Kyllä ennen kaikki vaan oli paljon paremmin!
E: No kappas vaan nyt on menny koko liike konkkaan. Taisi musertua isompien alle.
Minä en murossa jaksa enää ees lukea/vastailla muille alueille ku YK:lle, sen verran ärsyttävää se meno muualla. Nopeammin ja paremmin saa Googlesta apua.
Jimms on yleensä kalliimmasta päästä, ne lopetti postikulujen perimisen ja siirsi postikulut lähes joka tuotteen hintaan. Asiakaspalvelussa ja toimitusajoissa ei kyllä ole valittamista.
^Jimm'sistä tämä uusin kone suurimmaksi osaksi tulikin keräiltyä. Sieltä varmaan seuraavakin. :thumbup: Kätevästi vaan sai kotelot ja isommat tuosta vierestä rahdattua kotiin.
Itellan matelu... taas :banghead:
meillä muuttuu porissa kymmenen maissa maahieronnat maanosahieronnoiksi. ihan vaan tiedoksi
http://img.tapatalk.com/d/13/09/11/jy6ybegy.jpg
Kokeilin itse väsätä boxia dna piirille.... noh, kyl se vissii toimii mut eriasia miten :/
Ai vittu että taas osaa yhtäkkii sit vituttaa...Tilasin 05.09 TopStreetWearilta kahdet farkut ja ihmettelin täs et mitähän siel on tapahtunu, kun ei oo tullu mitään shipped viestiä, kuten sielt on ennen tullu, kun sieltä joskus jotain tilasin.
No ei muuta kuin omaan ohjauspaneeliin kattelemaan ja molemmissa artikkeleissa lukee "peruutettu"
Sällit myy siel alella sit kamaa ja näyttää et kokoja on ja ei muuta ku ostamaan.
Rahat meni, aspa ei vastaa ja vielä kun menin kattelee vähän nein syövereihin juttujua, niin vissiin sielt saa venailla sit yli kuukauden rahaa takas.
Vittu mitä kusisten mulkkujen touhua perkele!!! Pitäis taas mennä repii pää irti juurineen saatana. X-(
Ei mitään ilmoitusta että ei oo kamat tulossa eikä mitään. Niil kuitenkin juoksee siel ne saldoilla olevat koot koko ajan, mut vittu onhan se nyt niin et jos valitsen koot ja pääsen ostoskoriin, joka sanoo jees jees ja vetää fygytkin, niin kamat pitäis olla melkein liikkeellä jo!
Kaippa se on laitettava pankin kautta disputea peliin, että saa taas yhdeltä vitun lökäpöksyfirman makaronijaloilta fygyt fikkaan.
Kartossa on liian ilmava imu
Joo. Sai sitä sen verran puristeltua, että korkki menee nyt kii. Perkele, olin just purkanut herran, kun vastuslanka palo poikki kesken työpäivän. Ato oli putken päässä, ettei patteri pyöri pitkin taskuja. Korkki siis irti. Tää veijari putos just sopivasti semmosess kulmassa, että tuli portaaseen aton yläkulma edelleä. Lyttyyn meni. Ehkä saan tästä onnettomuudesta hyvän syyn ostaa version 3. Syy sinänänsä on vielä hieman kehno, sillä herra pelaa kyllä edelleen vanhaan malliin, eikä nuo jäljetkään loppupeleissä kovin isot ole.
Eihän sun tarvii ostaa kun uus tankkiputki, jos ei mitään muita isompia jälkiä tullu
Elä nyt mee pilaamaan, kun ray sai just perusteltua itselleen uuden Misterin hankinnan. :laugh:
Ihmiset jotka jakaa vanhoja höyryvermeitä eteenpäin, ilman että viitsivät vaivautua yhtään opastamaan laitteistosta.
Vaimon työkaverilla oli mukana Olympianin 1100mah ego akku,laturi, kartolla ja pikkutankilla.
Eipä ollu ihme ettei oikein höyrynnyt tuo karto. Roskia vanun päällä, vanu itsessään jo pehmennut tukkoon. Ilmaputkesta just meni ilma läpi, ehkä, en uskaltanut kokeilla.
Vaihdoin päähän evodin, sisään PSV:n Nallekarkkia 1.8ohmin vastuksella samalla selittäen mitä teen ja miksi.
Se katse kun vaimon työkaveri veti ekat kunnon höyryt. :D
Annoin vielä maistiaispullon nestettä ja toisen ego-akun, niin pääsee kunnolla kokeilemaan. Sovittiin vielä että tulee meille toiste nii katsellaan miten tilataan nesteitä.
NYT sitten ihan oikeesti mikä perkele on jos suomen sisällä ei edes 1.luokan posti tule kahdessa päivässä perkele!!! jalipon nalleja tullu tänäänkään enkä hirveesti oo mehustellu ikenissä jo et pääsee duunin jälkee heti kokkaamaan.
jumalauta mikä petymys ku menin postilootalle! :banghead:
Mä vetelin ite disputen pankkiin tosta mun vaatehommasta. Tykkäs Nuurdeassa aika hyvää kyl
Ei jaksa ymmärtää mykkäkoulua, näyteltyä suuttumista ja allekirjoittaneen syyllistämistä. Asiat sanotaan suoraan eikä tyylillä "tiedät kyllä mitä teit".
Se on siinä.
Sama vika. Tosin täällä tulee enemmänkin tyyliin "tiiät kyllä ettet oo mun mielestä tehny yhtään mitään" vaikka miten vääntäis.
Sarjassamme, Voitin seitsemän oikein lotossa!! , no oisit kyllä voinu voittaa sen jättipotinkin... I feel for you bros...:esmoke:
Vittu. Aamusta tankille viimesillä 20 eurolla ennnen tilipäivää. No ensin ajan korttiautomaatille ja peruuttelen käteisautomaatille. No totta kai, väärälle puolelle auto näin aamupöhnässä. Tietenkin ajattelen, että käyn painamassa stoppia ja vaihdan mittarin puolta. No ei mene tietenkään näin helposti eli puolta ei käteisellä maksettaessa voi vaihtaa ja respa käski soittamaan asiakaspalveluun ja heillä menee 2 pankkipäivää palauttaa rahat tilille. Ärsyttää suunnattomasti - myöhästyn töistä jos nyt edes saan bensarahat millä kulkea..