Ja sitten menee Antilla sormetkin [emoji38]
Printable View
Ja sitten menee Antilla sormetkin [emoji38]
no tuo ei kyllä ole paha hinta fiskarssista, yleensä oon mieltäny että ne on turhan ylihintasia vaikkaki samalla hyviä mutta tais vaan itellä lähteä tässäasiassa mopo keulimaan ja ajattelin liian monimutkasesti.. mutta kuten sanottua aina oppii tältä vanhemmalta sukupolvelta paremmin ku kirjoista saatikka googlettamalla :D
Mulla on joku 50 euron keraaminen mylly ja sitten parit tollaiset manuaaliset,mutta enemmän veitsille ja aikaa tuhraantuu. Puukolla kun vetelee nahkaa auki,niin välillä tulee mieleen,että eikö ny jumankauta maailmassa ole sellaista laitetta joka taikois myös puukon teräkulmalla vehkeet leikkaaviksi.
Scorpionsin keikka olisi ollu lähistöllä,muuta liput 60 euroo ja se on mun mielestä liikaa yhdestä hyvästä biisistä. "Time, it needs time to win back your love again
I will be there, I will be there
Love, only love can bring back your love someday
I will be there, I will be there"
Just kattelen kuutoselta ettei Tuksulla olis mitään jakoa noissa sylitanseissa.... Huoh...huoh.... köhhhh kröhöm. Joskus 80 luvulla olin ns. kännikuskina viimoisen kerran. Alla turbo saab ja se pysty kehiin melko kivat vauhdit. Kaveri sai päähänsä pistää päänsä kattoluukusta kesäyössä vauhdin ollessa niin pla ku koneesta lähtee. Aika paljon ötököitä on muutes ilmassa suomen maassa....
eli ilmeisesti mettämiehiä? tuli vaan mieleen että joku vanhempi mettämies joka meillä kävi tutustumis kierroksella ihan senki takia kun voidaan leikata tarkastettuja riistaeläimiä viikonloppuisin että jos ne johki myyntiin sitä meinaisivat ni olis hyvä saada leikkaamotilat edes vuokralle siksiaikaa, mutta kumminkin, kyseli meiltä että mikä olis hyvä vehjes siihen nahkomiseen ni oman hyvin suppean teurastamisen oppimäärän mukaan victorinoxin malli oli hyvä, mora kohtalainen, mutta tosiaan tuohon en osaa oikein muuta sanoa kuin että ihmisen kädet taidoillaan sen taikoo parhaiten omasta mielestä :D
Toki mulla on victorixin eräs malli kotona kun paloitten,mutta majalla ois hirmu kätsyy kun sais siinä raaka vaiheessa teroitettua suit sait kun sillä puukolla on tullut juuri sitä ennen vuoltua nuotioon sytykkeet,halottu puita ja otettu kuivalihan kulmasta syömäpalaa.
Lihamestarit ja vastaavat on yleensä aika haluttuja uusia jäseniä metsästysseuroissa joihin yleensä ei tahdo päästä ensinkään. Siis jos kiinnostaa sellainen touhu.
on toki. Wind of cahnge ja siinä ne sitten onkin..... Rollaritkin jyrää viel,vaikka ne on tehny yhden hyvän biisin eli Satisfacitionin.
Tiedän, naapurin riistanvartija yritti tänäki vuonna houkutella hommaan mukaan, kehuin vaan että elukan saat tuoda mulle toho suulille ja sen sulle palottelen, mutta en oo ihan niin innostunu metsästämisestä itte ainakaan, vaikka joskus mietein aseiden keräyksen alottamista, mutta se vasta oliski kallista ja hankalaa lystiä kuuleman mukaan, joten pidättäydyn harrastusmielessä erosta noista :D
Eipä kauaa kyl kestäis vetässä parit kerrat timanttipalalla sitä terää, mut jos on kiire nii hanki 2kpl ja tee niille teline oikeeseen teräkulmaan ja kiskase se veitti siitä läpi pariin otteeseen.
Ja mikä sota täs ketjus oli aiemmin, ihmemeinkinkiä täällä nykyää ko käynnistyy näit riitoja ihan ihmesyistä o.o
Jaahas jos ajaisi pian naaman perinteisellä siliäksi ja laittaisi puvun päälle [emoji106]
Täällähän onkin rauhallista.:thinking:Pitää vissiin olla itekin hiljaa ja vietellä vapaapäivää. Ei mene hyvä hiljaisuus, ihan kokonaan piloille.:popcorn:
Just tulin kekkereist ja vois mennä töihin
Kaks viikkoo ja kaks unohdusta ja saa käyä taas ostaa uudet kuulokkeet. 4kk ei tota koiran pentua kuulokkeet kiinnostanu paskaakaan, nyt heti ku unohtaa johki mihkä toinen ylttää/pääsee on kuulokeosat purtu halki. Mitään ei niistä syö, eikä johdot kiinnosta. Tarvii näköjää vaan käydä särkemässä.
Höyrytteliän testi:
tämä testi kertoo kuinka syvällä skenessä olet.
1. valitse mikä tahansa numero väliltä 1-9
2. kerro se kolmella
3. lisää lukuun kolme
4. kerro tulos taas kolmella
5. saat kaksinumeroisenluvun , laske ne yhteen
Tarkista tulos alta:
1= aloittelia
2=egotikkumies
3=kokkailee itse e-nesteet
4=harkitsee modin ostoa
5=klooni keisari
6=istick fanboy
7=oiskohan aika HE modille
8=modia löytyy, valmis nesteet on se juttu
9=Mitäs uutta ois saatavilla.. kaikki heti ja nyt. löytyy clearoa, modia yms kaapit täys pohjia ja tiivareita. valmisnesteitä niin ettei tiedä mitä höyryää..
10= Ns. god mode kaikki nähty
11= en tarvia höyryä tai nikotiinia
12=lopetin mut seuraan silti skeneä.
Jaahas
Tilaa nyt tiivareita kun kaikki loppu
No ollaa ilman sitten
Tarvisko ebaysta metsästää joku laatikko samalla kun hommaa niitä sekoituspillereitä
Helvetti että forkalla on tylsää jengiä :yawn:
Ymmärsitte väärin. :D Siis MUISSA ketjuissa ei tapahdu mitään kivaa. Täällähän on aina parhaimmat kemut :popcorn:
Mää en olis voinu ikään uskua että Hilajoen antti on täältä päin :D
Oli vain SAATANAN kova tuo Nightwish eilen! Oli todella kova, aivan mahtava!! Lattia Jansseeni kyllä todellakin lunasti paikkansa pändissä. Molin varma että tuo pändi kuoli Turusen lähdön myötä, olin väärässä.
Kauhia ku joutu vielä tämänkin päivän kupitella, ja vieläpä pakotettuna.
Saatan huomenna tarvita sydän-keuhkokonetta.. Tänäänkin oli jo vähän raskasta olla Jamo... Mitenkäs sitten huomenna, kun tänäänkin on viä kreisipailattu... :laugh:
Tarja on ihQ siitä ei pääse yli
Alkaa valkenee vai luulenko vaan ?
Myöhäinen yömyssyni alkaa nousta päähän - tarvinnee mennä tuonne punkan pohjalle ihmettelemään...
Laitoin parit rekat taas tulemaan Kokkolaan
Eli terveiset on parin tunnin päästä siellä [emoji12]
Sydän-keuhkokone olis kyllä mahtava vehjes kotona.
Voisin aivan hyvin laittaa huomenna itseni kiinni sellaiseen.. Ei tarttis itte nähdä vaivaa hengitämisestä yms. Ne kuitenkin alkaa olla aika raskaita hommia ku on usiamman päivän ottanu.
Vielä jos katetrois ihtensä... Vaikka pesukoneen letkulla, ni ei tarttis ees kuselle nousta.
Hei muuten äSSä, korjailitkos sä noita digi bokseja? Mulla nääs päätti laueta. Se on jo pitkään sekoillut, epäilen vähän että laukes lopullisesti.
E: Joku Maximumin tallentava se tais olla.