Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Zutma on ihan yhtä paha. Kyl mä tiedän et vw on konservatiivisempi kuin lestojen suviseurat, mutta rupee vituttaan niin paljo toi zenin suojelu siellä että mulle on ihan sama vaikka banaania heilahtas. Vapist sai bannit kun kehu foggyn atoa, zen ei saa mitään sanktioita vaikka on nussinu satojen ihmisten rahat.
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jinx
On muuten kiekkopaikkoja. Ja ne laputtavat pikku pirulaiset aktivoituu tuossakin säännöllisen epäsäännöllisesti...
http://is13.snstatic.fi/img/658/1288356193034.jpg
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Zutma on ihan yhtä paha. Kyl mä tiedän et vw on konservatiivisempi kuin lestojen suviseurat, mutta rupee vituttaan niin paljo toi zenin suojelu siellä että mulle on ihan sama vaikka banaania heilahtas. Vapist sai bannit kun kehu foggyn atoa, zen ei saa mitään sanktioita vaikka on nussinu satojen ihmisten rahat.
Ei se Zutma sulle sanonut muusta kuin kielenkäytöstä... Se on samassa veneessä venaamassa BAMia, juttelin sen kanssa aiemmin ja ihan yhtä paljon sitä vituttaa.
Kyllä se on ihmeen hanakasti aina puollustellut zenia. Uskon että sitäki vituttaa, mutta näyttäs julkisesti sen. Kaikki taputellaan villasella kun zenistä on kyse. Ihme lastentarha koko mesta.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Kyllä se on ihmeen hanakasti aina puollustellut zenia. Uskon että sitäki vituttaa, mutta näyttäs julkisesti sen. Kaikki taputellaan villasella kun zenistä on kyse. Ihme lastentarha koko mesta.
En allekirjota. Kattelin Zutman posteja läpi niin sehän on just nimenomaan sanonut että vituttaa odottaa, ei oo kommunikaatiota ja ainoa mikä "puolustus" tuolla on on se että ei sais nimitellä. Mutta juu, voi olla että en oo huomannu jotain sen postausta. Mun mielestä toi on ihan hyvä foorumi, kukaan ei oo tullut sanomaan mulle etten sais kritisoida Zeniä ja sanoa sitä epäluotettavaksi jne. ECF:llä meinas pari kertaa ihan tosi pienestä kritiikistä lävähtää banaania...
On tosiaan VW:llä ihme touhua...jos esität eriävän mielipiteen aiheesta ja mainitset mahdollisesta koijaamisesta niin olet välittömästi retardi (kehitysvammainen). Tästä solvaamisesta ei kuitenkaan annettu palautetta, koska sillä puolustettiin jumalasta seuraavaa. Tuotteita en ole ostanut, enkä osta, koska haluan rahoilleni tuotteen sekä asiakaspalvelun. Olen jo tovin seurannut ulkomaisten foorumeiden toimintaa, jossa nostetaan tietyt modaajat taivaisiin ja tuotteita penäävät asiakkaat käsketään hiljenemään seurakunnan edessä. On ehkä osuvasti sanottu, että hiljentykää seurakunnan edessä...sitähän se loppujen lopuksi on :D
edit: tietyt modaajat, pitäisi olla ehkäpä tietty modaaja...
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Jaahas... Ja Arvoisa Herra Mike Morgan teki mukamas dramaattisen poistumisen Vapor Wallilta! :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
Jaahas... Ja Arvoisa Herra Mike Morgan teki mukamas dramaattisen poistumisen Vapor Wallilta! :D
Niin ja jälleen Mike ystävällisesti painotti että mie olen valittanut. juuh.
kaikki langat poistettu sieltä Zenin osastosta, vaikka tunti sitten lueskelin mitä täällä kohistaan? Ainoastaan tuo Bamgate näkyy minulle
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Manaman
kaikki langat poistettu sieltä Zenin osastosta, vaikka tunti sitten lueskelin mitä täällä kohistaan? Ainoastaan tuo Bamgate näkyy minulle
Samma häär. For those unable to see it :
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Zen~ » 59 minutes ago
All Bams will ship by the close of business tomorrow.
The personal attacks can stop... the drama and in-fighting is over. I hate seeing the community divided by this situation.
I have one thing to say...
Good Bye to Vapor Wall... I enjoyed supporting it when I could, and I am sorry it turned into such a mess.
"Pyramidihuijauksen tarkoitus on kerätä rahaa myöhemmin verkostoon liittyviltä keräyksen alkuunpanijoille ja aiemmin verkostoon liittyneille. Tämä on mahdollista harhaanjohtavan markkinoinnin ja henkilökohtaisen luottamuksen kautta, jota osallistuja tuntee idean hänelle esittänyttä henkilöä kohtaan. Pyramidihuijaukset leviävät yleensä tuttavien (tai foorumeiden=oma lisäys) välityksellä, kun joku kaveripiirissä tai suvussa on lähtenyt mukaan toimintaan." -wikipedia-
:D
Just kirjotin pari tuntia sitten vw:lle kuinka zen on vapottelun bernie madoff.
Ai jumalauta että voi syödä miestä...
Auto hankeen itäväylällä kulosaaren sillan loppupäässä kun joku päätti, että hänen kaistaan kuuluu puolet mun kaistasta. No hetken kaivoin autoa hangesta ja päästyäni kotosalle huomasin P+ ja somniumin tietenkin tippuneen rintataskusta sinne kinoksiin!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Peksi85
Ai jumalauta että voi syödä miestä...
Auto hankeen itäväylällä kulosaaren sillan loppupäässä kun joku päätti, että hänen kaistaan kuuluu puolet mun kaistasta. No hetken kaivoin autoa hangesta ja päästyäni kotosalle huomasin P+ ja somniumin tietenkin tippuneen rintataskusta sinne kinoksiin!
No voi vitalis, toi syö miestä. Siellä on hangessa reilu 300€ ja hyvät liemet kaupanpäälle, siksi itsellä on sellainen vaistomainen liiike laittaa aina vetoketju kiinni jotta välttyisin samalta kohtalolta.
Sitten joku pöllö löytää sen lumihangesta eikä edes tajua mikä vehje on kyseessä ja viskaa kauemmaksi menemään :(
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Eiköhän sielöä ole jo pari kaveria foorumilta sitä kaivamassa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Lapioimassa koko itäväylän auki..Destia ja muut lumiurakoitsijat ihmeissään mitä siellä on tapahtunut :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Somniumissa oli vielä tankki täynnä Pluidia... :D
Aivan sairaan ärsyttävä juttu!