Toivotaan että ensi viikoksi tulisi kaikki raaka-aine täydennykset.
Printable View
Onko .32 kanthalii tulossa milloin ja minkä kokoisessa kelassa noita saa? :)
Huomenna kannattaa illalla olla kuulolla, sillä varmaankin yksi koko vuoden odotetuimmista nesteistä Mana Potion ilmestyy myyntiin :smoke:
Missä mennään Capellan harvest perryn ja CV:n tissimehun kanssa? Koska siis saatavilla?
Health Potionia saapui hyllyyn ja nyt myös erittäin odotettu Mana Potion on julkaistu ja ostettavissa!!
Pari plo tilattu, kiitos :)
Aika reilustihan tuota tuli :D
Tuotetta Mana Potion on saatavilla 161 kpl
laittakaa vaan manasta uutta tilausta ettei pääse loppumaan kesken!!!
Pullorivi kotona kiitos kauppiaalle :hatsoff:
Kuin myös, kiitos kauppiaalle ja valmistajalle. Molemmat tuli tilattua ja kohta pääsee testaamaan.
Millos olis seuraava Copsa-kuorma tulossa hyllyyn? :)
Mun tuurilla kaikki copsat mitä haluisin loppuu ennenku saan rahaa ensiviikolla :D
Lähestytty palautteella koskien virheellistä tilausta. Asia selviää todennäköisesti kuitenkin nopeasti mikäli toiminta on yhtä nopeaa kun tilausten käsittely.
E. Nopeaahan toiminta oli vastaus tulikin lähes samantien ja asia hoidossa. Mahtavaa asiakaspalvelua. Oletin vastauksen tulevan aikaisintaan aamulla mutta vastaus tulikin viellä näin myöhään [emoji106]
Anteeksi hätäily mut onko tänää/huomenna tissimehua saldoilla? :D
Ryynästä milloin taas saldoilla?
Onkos copsan nesteille tulossa mahrollisesti täydennyksiä :)
Onko niitä WVS:n raaka-aineita tullut vieläkään? :blink:
Pitäisi olla täällä käytännössä hetkenä minä hyvänsä.
Copsaa myös tuli saldoille tänään.
Täytyy ottaa heisenberg testiinjos sitä on vielä sit kun saatte W#X:ää saldoille :)
Enhän mä enää kehtaa kysyä, mutta kysyn nyt vielä kerran. Oletteko itse höyrytelleet harvest perryt ja tissimehut kun ei saldoilla ole näkynyt? Mainittu ensi viikonloppu oli ja meni, samoin kävi alkuviikolle ja seuraava viikonloppukin lähestyy jo pelottavalla vauhdilla :crying:
Tänään kokki kokkailee tissiä pienen erän kuhan posti ei kuse. Jenkkitiivari valmistajan perseilyn takia ei hirveen isoa erää tissiä tule....
Hieno homma, pari pulloa tilattua. Kärvistellään vielä tissimehua odotellessa. Ja taas tuli "tuplatilaus".
Tuliko Jugo Diabloa saldoille vai menikö kaikki jo? :blink:
Ostetaan logitechin näppäimistöön uusi F5 näppäin. :D huhu kerto et tänää olis rakkautta saldoilla :D
On kyllä viety tuhkatkin pesästä kun tiivareita kävin läpi :D. Hyvähän se että tavara käy kaupaksi.
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb2..._warehouse.png
Huhut eivät ole tuulesta temmattuja sillä saldoille tuli juuri :esmoke:
CumVapes Mom's sweet boobs
WVS W#X ja W#3
Special RY4 by defuncta
Perkele
Vihdoin!! X:ää 3ploa ja 3:sta 1plo kokeiluun :hatsoff:On näitä perse soikoo odotettukin, yli kolme viikkoa!! Kiitos jo etukäteen! :)