-
Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
f157
Ne Bichonit mitä itse tunnen on kaikki jotenkin "tyhjäpäitä", mutta ihmeen viisaita. ::)
meillä pyörii Bichon havanais eli havannakoira ja tuntuu välillä että sen viisauteen verrattuna se meidän perheen "tyhjäpää" olen ylivoimaisesti minä :D
-
No Rempsukka on älykäs. Jos se hyötyy siitä. Osaa avata ovia esimerkiksi. Ketterä, jos se hyötyy siitä. 33-kiloinen koira mahtuu auton katonrajasta ritilän välistä 10 sentin raosta, tai ikkunasta ulos. Sinnikäs, jos se hyötyy siitä. Avaa eteisen oven, kiskoo naulakosta alas haalarin, jonka taskuun on unohtunut pari nappulaa.
Noin periaatteessa osaa BH-kokeen, tai ALO-toko-kokeen liikkeet. Lukuunottamatta esim paikallamakuuta. 8 vuodessa mä en ole sitä sille onnistunut opettamaan. Liian pehmeä, jos mulla on väärä mielentila, väärä äänensävy, tai kuun ja tähtien asennot ei ole oikein, niin ei pysty toimimaan, vaan menee lukkoon.
Tietysti voisi sanoa, että huono kouluttaja, ei osaa toimia koiran vaatimalla tavalla :D
-
Nyt on maalla rauhallista, kun Riihimäen nuorisoautorällääjät on rallia kattomassa. Saa Hausjärven hiekkatiet olla rauhassa :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
Nyt on maalla rauhallista, kun Riihimäen nuorisoautorällääjät on rallia kattomassa. Saa Hausjärven hiekkatiet olla rauhassa :esmoke:
Vittu että riihimäellä muuten on mopoautoja. Tuntuu että niitä on enemmän kuin nuoria jotka niillä ajaa! ???
Itse en siellä siis asu mutta muutaman kerran kyläilleenä ::)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Vittu että riihimäellä muuten on mopoautoja. Tuntuu että niitä on enemmän kuin nuoria jotka niillä ajaa! ???
Itse en siellä siis asu mutta muutaman kerran kyläilleenä ::)
Taitaa niitä olla vielä enempi tuolla Hyvinkäällä, jopa tappajamopoturhakkeita (pappabetalar) :(
-
Rontti 6 tuntia vielä duunia ja siihen muutama tunti lisää niin istutaan Prahassa melkoisen kohtuuhintainen tuoppi kourassa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
stroh74
Rontti 6 tuntia vielä duunia ja siihen muutama tunti lisää niin istutaan Prahassa melkoisen kohtuuhintainen tuoppi kourassa.
aijai, maistus varmaan mullekki....
no sanotaan nyt sen verran että löysin emdc-yksilön jolla olen saanu veellä hyviä höyryjä
tämän bogelaman aikana, onse vain mukava. ainoa vain että on egolla vedeltävä mutta ei
se nyt haittaa, kuhan ei maistu kalkkunapekonille. (joka jo pelkästään tuotteena on vähintäänkin
arveluttavaa)
-
Hehee... Hybrid 300 listalla ollaan! =)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
stroh74
Ei jumalauti, tämähän on taivas, tänne on pakko muuttaa. Kaupastakin tekee mieli haalia kaikki alkoholi mitä näkee. Niin ja saahan täältä sitä kunnon Absinttiakin, eipä ole ainakaan kotia tuomisista epäselvyyttä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
stroh74
Ei jumalauti, tämähän on taivas, tänne on pakko muuttaa. Kaupastakin tekee mieli haalia kaikki alkoholi mitä näkee. Niin ja saahan täältä sitä kunnon Absinttiakin, eipä ole ainakaan kotia tuomisista epäselvyyttä.
Mahtava paikka kyllä! 2004 kosin polvillani Kaarlen sillalla nykyistä vaimoani. <3
Silloin 0,5l stobe makso 0.50-1€, onko hinnat noussu?
-
Taitaa kuuluu tänne näin, Reo Grand tilattu 2.8, shipattu 3. pvä ja tänään 7.pvä kourassa...
-
Tulipahan tässä yllättäin 8kk höyryttelyä täyteen..täytynee korkata jotakin uutta höyryä maisteluun..sen kunniaksi :D
-
Uusi duuni kuukauden kuluttua!
-
Tuli juur vahvistus GGTS:stä! Eiköhän sitten lähde huomenna tänne suuntaan 8)
:esmoke: :esmoke: :esmoke:
-
ens viikon ti vika päivä palkkatyöläisenä ohi :D yrittäjyys kutsuu
-
Jei, posti tuli!
Tänään on ollut varsin hyvä postipäivä ja siitä tuli mieleen, että olisi hauskaa jakaa positiivisia fiiliksiä ja onnen huumaa, kun kauan odotettu paketti putoaa postilaatikkoon ja usein varsin pitkä ja piinallinen odotus päättyy.
Eli tänään posti toi 2 Penelopea, jotka on tilattu reilut pari viikkoa sitten Kreikasta. Samassa paketissa oli vielä 10m 3mm wickiä, 10m vastuslankaa ja 10m no.res-lankaa. Lisäksi saapui vielä GUS 18500 putkimodi Penelopen seuraksi. Hyvältä näyttää ja tuntuu!
Nyt päivittäiset pettymykset postilaatikolla ja sitä seuraava katkokävelyä muistuttava laahustaminen jäävät taka-alalle hetkeksi ja tienoo täyttyy hyvän tuoksuisesta usvasta :esmoke:
Tänne saa laittaa juttuja pienistä ja suurista ostoksista, kunhan niiden saapumisesta vain tulee hyvä mieli.
-
Vs: Jei, posti tuli!
Meillä kyllä on jo tuo Humutus ketju, johon näitä toteamuksia tulee.
Ja Mitä ostit tänään, jonne noita postauksia myöskin eksyy ajoittain saapuneista.
-
Ostitko metreittäin vastuslankaa vai etkö osaa kirjoittaa yksiköitä?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
anttal
Meinaatko että tilas 10mm???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
Meinaatko että tilas 10mm???
En, siksi kysyinkin kun 10mm ei riitä mihinkään ja 10metriä ei varmaan kulu puolessa vuodessa vaikka joka päivä laittaisi uudet langat kartoon tai atoon.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
anttal
http://www.e-smokeguru.gr/index.php/en/Wire-Wick.html
10m 3mm wickiä 1.50€/m
10m vastuslankaa 0.80€/m
10m no.res-lankaa 0.80€/m
Miksi ostaa jotain metriä.. Varsinkaan jos alkutaipaleella ja opettelee väsäämään ;) (varsinkin noilla hinnoilla.. mitä väliä)
Ihan sama kun itse ostan bogeni 50x (vähintään kerralla) - niillä hinnoilla.. Mitä väliä
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Ihan sama kun itse ostan bogeni 50x (vähintään kerralla) - niillä hinnoilla.. Mitä väliä
+1 :)
Tosin vastuslankaa menee yhteen setuppiin noin 5 cm, eli metristä tekee 20 setuppia ja 10 metristä 200 setuppia.
Vuoden boget (50 kpl) = 50 €
Neljän vuoden vastuslangat (10 m) = 8 € - ihanan halpaa...
Yritän vaan pettää itteäni, kun korjattavan aton hinnalla saa parin vuoden Boget... :-[
Edit: laskutoimituksia korjattu ja tajusin samalla että mulla on A1 kanthalia 20 vuoden tarpeisiin.. :D
-
ei kyl ainaakaan nuo viimeaikaiset boget joita mulla kestä 1/viikko. tukos muutamas päiväs, prkl... :esmoke: edit: Eikö 10metrist tee sit jo 200 setuppii
-
Hirveitä varastoja pidätte. Nyt on kolme kartoa varalle ja tulossa 10kpl pitkiä bogeja joista pari menee heti käyttöön. Eikö jonkun 50kpl varastolla mene helposti pari vuotta kun itse en ole tässä melkein kuukauden aikana rikkonut yhtäkään (yksi tuli valmiiksi viallisena)? :D
Anteeksi offtopicista.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
anttal
Hirveitä varastoja pidätte.
Me ollaan hirveitä jätkiä :)
-
Gus ja Kick sapuivat, mukavasti samana päivänä kovan oottelun jälkeen :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
anttal
Hirveitä varastoja pidätte. Nyt on kolme kartoa varalle ja tulossa 10kpl pitkiä bogeja joista pari menee heti käyttöön. Eikö jonkun 50kpl varastolla mene helposti pari vuotta kun itse en ole tässä melkein kuukauden aikana rikkonut yhtäkään (yksi tuli valmiiksi viallisena)? :D
Anteeksi offtopicista.
Uusi maku, uusi boge.. Toiset nesteet tappaa boget nopeammin (VR ja Salmiakki esim).
-
Re: Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Flounder
Eikö 10metrist tee sit jo 200 setuppii
5 sentin pätkissä kyllä, oma laskupää meni jo sekasin.. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
anttal
Tuossa jo muut ehtikin vastaamaan. Eli ostin tosiaan 10 metriä noita kaikkia lankoja. Ajattelin, että samalla postimaksulla menee ja ei varmasti lopu heti kesken. Ja tosiaan sitä saattaa kulua harjoitellessa.
-
Senkun 555, nämä on kyllä niin namut kuulokkeet. alle huntin ja pieksee melkein kaikki! Tosin nämä on jo 4vuotiaat, joten nämä on "sisaan ajetut" :D Mutta voi prkl!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
anttal
Anteeksi offtopicista.
Ei 50kpl hirveä määrä ole..itse paiskaan Bogen roskiin jos se menee tukkoon..maku alkaa maistua paskalle tai vähänkään palaneella..ei niitä jaksa pestä eikä tiskata..jotkin nesteet esim: Halo ja jotkut VR:t tukkivat karton aika nopeastikin...ööö nämä kuulus oikeesti tonne Böge ketjuun.
-
Flavourart orders(ÄT)flavourart.it
3:56 PM (19 hours ago)
Dear LUUPONEN,
Your order has been completed and passed to courier (or mail) to be delivered to you.
WOOHOO!!! :D
-
Oho, nyt paistaa aurinko risukasaan :D Noudin nestetilaukseni laatikosta ja tiedä sitten minkä kanta-asiakkaan lisän olen saanut, mutta tilaukseni on tuplattu ja tämän päälle laitettu kaksi ylimääräistä näytepulloa :o Ehkä ne ajattelee, että tämmönen hullu Suomalainen täytyy pitää tyytyväisenä :DOnhan tämä nyt saatana humutuksen arvoinen juttu!
-
GGTS shipattu, nyt postinsivua päivittelemään. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
TrippyG
GGTS shipattu, nyt postinsivua päivittelemään. :D
+1
-
Ranskan GGTS noudettu, ja samalla tuli myös toinen penelope e-cigz:iltä+muuta roipetta
e-smokegurulta shippaus sekä toinen GGTS shipattu englannista :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonezzki
Ranskan GGTS noudettu
Kuva tai me ei uskota!
Miten ihmeessä sen muka päivässä sait?! Jollain yksityiskoneella kuitenkin lennätit, kuola suupielistä valuen...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Kuva tai me ei uskota!
Miten ihmeessä sen muka päivässä sait?! Jollain yksityiskoneella kuitenkin lennätit, kuola suupielistä valuen...
No ihmettelin kyllä itsekkin :o Eilen kuitenkin sain seurantakoodin, ja tänään oli noutolappu postilaatikossa :D
Kuvan voin laitella kunhan ehdin ::)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonezzki
No ihmettelin kyllä itsekkin :o Eilen kuitenkin sain seurantakoodin, ja tänään oli noutolappu postilaatikossa :D
Kuvan voin laitella kunhan ehdin ::)
:P
-
ainakin huumoria riittää kun teitä seuraa :esmoke:
kiitos.
:D