Eikö mikään riitä:eek: joko on säiliöt tyhjiä hitto äijä taitaa harastaa mustan pörsin kaupaa tää otetaan esille seuravassa kokouksessa:thinking:
Printable View
Eikö mikään riitä:eek: joko on säiliöt tyhjiä hitto äijä taitaa harastaa mustan pörsin kaupaa tää otetaan esille seuravassa kokouksessa:thinking:
Tilasin muuten tota niscan soossia ku ei reseptiä kuulunu :mad:
Sekin vielä peitelet jälkiä:lol:
Posteljooni toi pluidia, pitäähän tätä nyt testata ku paikkakuntalainen niin hehkuttaa :D
En ole mikään aniksen tai absintin ystävä, niin aika skeptinen olin, kun tätä kaiffariin latasin.
Ei voi muuta sanoa ku yllätti ihan täysin! Aivan tajuttoman hyvää. Tässä on jotenkin koukuttava jälkimaku ulos hengitettäessä, en tiedä mikä siinä maistuu, mutta se toimii! Varmasti tulee tilattua lisää.
Helvetin jasso pluideineen, oon näemmä pikku simassa tilannut pelkkää cutteria :D
Noh, niksat sekaan ja menoks :D
Juu ei ku niksaa kehiin :D Ei jää kuin väri uupumaan :(
Piti oikein tarkastaa tilaushistoria kun muistaakseni tilasin 2 cutteria ja 1 normipluidin. Paskan marjat.
Pitää siis jatkossa pluidailla omat pluidit niin ei pääse näin käymään.
Tuli ensimmäinen satsi pluidia. Teenkö 50/50 mixin cutterin kanssa vai lantraanko osin pg:llä tai vg:llä?
entäs ato?
Käryää sen verran reilusti(hyvälle tosin) etten ole varma haluanko tartuttaa hajua/makua kaiffariin :)
jos vaikka protankkiin värkkäisi uuden microcoil setupin pumpulilla?
Nyt ei ollut aikaa selata koko topiccia läpi, sori jos aihetta on käsitelty aiemminkin.
WilleK
50/50 suhteella vaan pohjaa, niksalla tai ilman, tarpeen mukaan :thumbup:
Sanopa jasso miten mun kannattas tehä jos tilaan Pluidia kun mun käyttämät niksat on vaan 8mg eli pitäs lantrata yli puolet. Tilaanko cutteria ja sotken sitä pluidin kanssa vähäsen niin ei maku ihan täysin karkaa?
Mun mielestä kärsii varmaan blandata nollalla suoraan tohon 8mg:aan. Ite käytän 10mg ja lyön suoraan 0-pohjaa puolet ja makua piisaa, ota varuulta cutteri matkaan jos maku sun suuhun jää vajaaks, mitä kyl epäilen :D pääsethän sä pelkällä cutterillakin samaan lopputulokseen niksanesteellä, vain ihq väri jää puuttumaan ;)
varovasti varovasti kuiskaan HOMOKIVA microcoililla ja pumpulilla pöhisee muuten ihan saatanan hyvin :thumbup:
Itse reilun vuoden Pluidia päivittäin käyttäneenä suosittelen käyttämään pelkästään cutteria niksojen laskemiseen. Aluksi varmasti maistuu myös pelkällä pohjalla blandattu, mutta nälkä kasvaa syödessä ja nyt en suostu blandattua missään tapauksessa vetämään.
Suosittelen myös säilyttämään Pluidit lasipulloissa koska jotain tapahtuu öljylle mikä nesteessä on kun se hetken seisoo muovipullossa. Lasipullossa tuo öljy nousee pinnalle, mutta muovipulloissa sitä ei näy vaikka neste kirkastuu erottuessaan öljystä.
http://imageshack.us/a/img202/5885/imagehsfd.jpg
Jaahas, nippu liikuntaseteleitä saapui tällä viikolla, huomenna tarkoitus vääntäytyä salille :eek: 4 vuotta aikaa kun viimex ovee avannu. Tuli käytyä aktiivisesti 3-4 kertaa/viikko vuosikausia ja loppu kyynärpään temppuilemiseen ja kämmenselkään myös sattu kolahtamaan sen verran rajusti et homma jäi. Syksyllä muuta hommaa niin paljon ettei jaksa salilla enää pomppia :D
Nyt ois tarkoitus vääntäytyä 2-3 kertaa viikossa salille ja kattoo miten paikat kestää. Roppaa tarkoitus saada vähän kuosiin, ei enää hampaat irvessä puurtamista&protskujen ahmimista vaan ihan omax iloks rautaa vääntämään. Mielessä jopa jumalauta suksien hommaus :eek: Ois noi hiihtoladutkin melkeen vieressä kuhan vaan tulis sitä lunta...
Vituttaa tää harrasteettomuus näin talvisydännä, keväällä meinasin kans elvyttää vanhaa pilkkiharrastusta uudelleen. Kesällä ja syksyllä yleensä roppa hyvässä kondiksessa mut näin talven varalle pitää hommata lisää säpinää :) Toivottavasti kädet vaan kestää...
Blandasin 70pg/30vg basella 50/50. Tein microcoilin 1.6ohm pumpulilla protankkiin.
No eihän sitä malttanut odottaa, eli nakkasin puoli tankillista litkua tankkiin. Ei hemmetti! Tää on oikeasti hyvää!
Pitäis saada jassolle joku kunniamitali, että olet jaksanut pluidia hehkuttaa foorumilla. Ei tätä muuten olisi tullut tilattua. :worship:
Mä oon vetäny reilu puol vuotta blandattuna 0-pohjalla ja toimii mun makuun täysin eli en taida uskaltaa koklata cutteria, on pian liiiian hyvää :)
Toi lasipullo juttu oli kyl uutta, eihän sitä muovipullosta edes huomaa. Pitää siirrellä lasipulloihin noi nesteet, eli tais tulla apteekkikeikka, sieltä varmaan löytyy jotain 100ml lasipulloja.
Tollasia löyty selatessa, apteekikamaa. Näkee vähän hintatasoa. ;)
120ml Cobalt Blue Glass Bottle
Kyllä minunkin ekat pullot oli reduced strenghtiä, mutta kun fullin makuun pääsee niin ei siitä voi vaihtaa pois.
Huomaan tosiaan maun muuttuvan jos Pluidia säilyttää muovipulloissa ja siitä tulee myös kirkasta jos seisoo kauan paikallaan. Lasipulloissa tapahtuu tietenkin sama öljyn erottuminen, mutta sen saa sekoittamalla taas sakeaksi, toisin kuin muovipullossa kauan seisseeen nesteen. Sama tapahtuu myös Grenadalle jos sitä säilyttää muovipullossa.
VapeXplosionin MFA nestettä, joka on siis Pluidin tapainen nestettä, suositellaan säilyttämään lasipulloissa ja höyryttelemään todella nopeasti ettei neste pääse erottumaan tankissa jos sellaisessa sitä käyttää.
Innokinin U-can on hyvä laite jos haluaa Pluidia drippailla. Ei pääse kuin teräksen kanssa kosketuksiin
Löyty englannista sopivia pulloja, koot 15ml-1000ml :thumbup:
Postit vajaa 20€ :thumbdown:
Pullot itsessään halpoja ja noihin posteihin saa 2kg tavaraa. Pitäskö hommata läjä, oisko kiinnostuneita?
...ÖLJYN erottuminen...
WTF? 😲
Lasipulloja! Kyllä kiitos mulla ainakin olis tarve
Katotaan jos aku viel kelkkaan ja tilaus sisään?
Helevetin kallis rahti vaan... Pitää kysästä apteekista huomenis. Ois muutenkin mukavampi säilyttää nesteet lasipulloissa :rolleyes:
Tähän tää menee, kohta ruiskut titaania ja runk...pyyhepaperit silkkiä, modikaappi vuorattu kärpännahalla, tipit puhasta kultaa :mad:
Eihän toi nyt paha olis posteineen jos muutamankaan saa kimppaan.
-laitappa linkkiä, voishan tuota itekki tarttea jonku lasiputelin jos oikein inspiroituu.
Eiku mä teen kimpan ja ryöstän teidät :o
http://ampulla.eu/GLASS-WINCHESTER-BOTTLES/c-1-194/
Tuolta löytyy vaikka minkänäköstä muovi ja lasipulloo :D
Ei oo nyt kauaa seissyttä Pluidi pulloa, mutta saman voi nähdä myös Grenadassa.
http://imageshack.us/a/img15/4877/nzy6.jpg
Pullo seissyt kuukauden kaapissa ja varmaan huomaat mitä on tapahtunut.
Lyhyt sekoitus ja neste on taas sameeta.
http://imageshack.us/a/img27/3387/01nj.jpg
Aijjettä oliski kyllä komia muutamaan tollaseen litran lekaan sekotella valmiiksi odottelemaan pahempaa huomista :P
-No ehkä noita pienempiä kuitenki, mutta katellaanpa, voisin mää jonku ottaa niin olispahan taas emännälle kerrottavaa.
Päätin sitten minäkin maistella tätä vihreetä herkkua :P ja vaihdoin sitten muovipulloista lasiseen, niitä ei ole koskaan liikaa :)
Ehkä kuitenkin tuollaisia kirkkaita, edellä mainitusta linkistä selattua: Clear dropper bottles
hm, 100 ml voisi olla sopiva koko?
Akun taikuri lasitankki mister.
Vihdoinkin tuli libertyn lähetys jossa ensimmäiset pluidit ja jalipot samassa pussissa. Melkonen hajujen sekamelska tuossa lähetyksessä, mutta hyvällä tavalla :eek: Oottekos pluidistit antanu 50/50 blandauksen tekeytyä jonkin aikaa, muutama päivä tms? Nyt on ensipurasusta kyse niin tämä on tärkeää että saa parhaan mahdollisen maun (tai sitten juovuksissa illalla kokeilen kuitenkin..) :D Koitin selailla tätä kaiken kattavaa pluidin triumphia läpi mutta ei sattunut kohdalle juttua tekeytymisestä eikä kestääkö kaiffarin muovi tätä?
kyselee nimim. "tästäkö se alkaa"
Puolet 0 pohjaa lisää ja ravistelet vaan kunnolla