-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
xhmt
Perkele... eipä saanu kusti toimitettua cartopiippua tälle vuodelle. Kyllä sieppaa, shipattu 17.päivä eikä vieläkään näy itellan seurannassa ja USPS express toimituksen pitäs muka olla nopee (kallis se ainakin on) :(
No just... soittelin postille, että onko mitään mahdollisuutta tietää, että onko piippu ylipäätään saapunut maahan (ja ei näkyisi seurannassa). Sanoivat vaan että ole yhteydessä lähettäjään, joka voi tehdä jenkkilän päässä selvityspyynnön. No laittelin postia myyjälle että miten toimitaan... ja eikös perkule 4 minuuttia myöhemmin se paketti kirjaudu postin systeemiin helsinki-vantaalla. Salaliittoteoriat alkaa pyörimään mielessä oli muuten sen verta ajoitus kohillaan. No onneks paketti löyty ja jospa kerkeis vielä tällä viikolla kotiinkin :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
härpätin
Huhhuh. oilpa sulla paha olo! Oot varmaan jo pääsyt yli, jotta minäkin pääsen ragettamaan.
Helevatan huono runo:
Voi miksi, oi miksi mä tänne ain' klikkaan!?!
Jo ilmankin konkurssi ovella kilkkaa.
Buzzia, egoa, varia, lavaa
ja akka vaan aina sivuja tavaa.
Lisää ja lisää pitäis saada kamaa,
vaik' jo puolet on kaapissa samaa.
Kukkaro riutuu, kun uusia hinkuu
Visa se taas jo ilakasti vinkuu.
Oi miksi, voi miksi :'(
-
Posti toi pakettilapun mutta postista ei löytynyt sitavastaavaa pakettia, kele.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
On munkin HC:ltä tullut kirjattu kirje annettu vahingossa väärälle henkilölle konttorista, mutta onneksi kyseinen foorumilainen palautti paketin postiin, huomatessaan postin erheen..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
On munkin HC:ltä tullut kirjattu kirje annettu vahingossa väärälle henkilölle konttorista, mutta onneksi kyseinen foorumilainen palautti paketin postiin, huomatessaan postin erheen..
Juu saas nähdä kuinka meitsin paketin käy, posti selvittää.
-
P%&¤/LE!!!Pidin atomisaattorien pesuhetken...laitoin atot kiehumaan ja piipahdin hetkeksi koneelle.Havahduin kamalaan käryyn,joka tuli....niin mistä??? No,keittiöstä tietenkin.Onnistuin sitten keittämään 4 toimivaa atoa kattilan pohjaan kiinni!!!!Kaksi on vielä jäljellä,ukon ja minun mutta tilauksen voin tehä vasta parin viikon päästä (no money) ja minun tuurilla nämä käytössä olevat sanoo sopimikset irti ennen sitä!!!! OTTAA KUPOLIIN kun on niin samperin dementikko ja vielä tässä iässä!!!!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ode
P%&¤/LE!!!Pidin atomisaattorien pesuhetken...laitoin atot kiehumaan ja piipahdin hetkeksi koneelle.Havahduin kamalaan käryyn,joka tuli....niin mistä??? No,keittiöstä tietenkin.Onnistuin sitten keittämään 4 toimivaa atoa kattilan pohjaan kiinni!!!!Kaksi on vielä jäljellä,ukon ja minun mutta tilauksen voin tehä vasta parin viikon päästä (no money) ja minun tuurilla nämä käytössä olevat sanoo sopimikset irti ennen sitä!!!! OTTAA KUPOLIIN kun on niin samperin dementikko ja vielä tässä iässä!!!!
No toi ny voi jo vähän ragettaakin... et kai kuitenkaan vielä heittäny menemään niitä pohjaan poltettuja? Ne vaan kestää yllättävän paljon lämpöä, joten sisuskalut voi olla vielä ehjät, vaikka pinnoita ulkokuoresta olisikin kärsinyt?
Jos onnistuit sisuskalutkin sulattamaan ihan kunnolla, niin kuvia ainakin halutaan nähdä! :D
Voin vaikka lähettää ilmaiseksi parit esitäytetyt cartot, jos ne sun atot on ihan sulaneita ja saan omin silmin sen kuvasta nähdä.. O0
-
Ei näkynnä Libertyn pakettia eli vasta maanantaina seuraava jako perkele.Nyt lähetän kyllä postia ja vaadin uudet tavarat tai kredittiä.Enään en tilaa ikinä mistään ellen saa seurantakoodia makso mitä makso.Sillä ainakin voi lähteä etsiin pakettia mutta jos ei mitään niin ei voi edes kysellä mistään.
-
Posti pelannu varmanpäälle ja jättäny tuomatta ku puolet tilatuista kamoista :D Tappavan varmaa on postin epävarmuus :D
-
-
Olivat ihan tarttuneet kattilan pohjaan kiinni,mutta aamulla tuli tuo sama mieleen ja kaivelin ne roskiskesta ,hulauttelin kuumaa vettä läpi ja ainakin ne näytti päällisin puolin ehjiltä,paitsi yksi joka oli kärähtäny sekä sisältä että ulkoa!!!
Päivän ovat olleet nyt kuivumassa ja kokeilin kun tulin töistä kotio....ei inahda kumpikaan....oisko jotain vinkkiä saako niitä viä toimivaksi...???
Kaverilta onneks saan takasin sille lainaamani 510-T:t...jospa niillä pärjais sen pari viikkoo jos muu ei auta!!!
-
6.12 tilattu welholta, eikä ole tullut vieläkään, en kyllä odota edes saapuvaksi, haistakaa paska koko e cig wizards. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
6.12 tilattu welholta, eikä ole tullut vieläkään, en kyllä odota edes saapuvaksi, haistakaa paska koko e cig wizards. :D
omituista, kyllä pisin aika Thaimaan kautta welholta otti sen 4vkoa ja risat. muistakaa aina kun kysytään maata kirjoittaa
SUOMI-FINLAND-EUROPE.
laitatte pelkän finland ni hellurei ja siirtolaiset lähettää sen brittipostista kauas pois Suomesta.
se ON vaikeeta joskus se postissa töissä oleminen. :antismoke:
-
Kuiteskin kymmenen tilausta heille tehnyt ja kaikki tulleet vain ja ainoastaa tämä jota eniten olen odotellut jäi saapumatta, aikaisemmat tilaukset tulleet suoraan postilooraan. Ja olen laittanut heille kyselyä, mutta arvaannettekin että vastausta en ole saanut ja sehän tässä potuttaakin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Kuiteskin kymmenen tilausta heille tehnyt ja kaikki tulleet vain ja ainoastaa tämä jota eniten olen odotellut jäi saapumatta, aikaisemmat tilaukset tulleet suoraan postilooraan. Ja olen laittanut heille kyselyä, mutta arvaannettekin että vastausta en ole saanut ja sehän tässä potuttaakin.
mitä naamakirjassa on tapahtunut niin ainakin wizardit vouhottavat kovasti kaikenlaisista asioista (turhistakin). käyttäisivät senkin ajan tilausten hoitamiseen.
taitaa pojilla olla kädet liian täynnä tilauksia?
tosin ihmettelen mitä sieltä tilataan kun puolet kamoista lähes aina loppu. vituttaa kun liike on kuitenkin yksi parhaista. :D
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pelemane
Vitun vihersavu ja muut kusettajat..
En viitsi edes miettiä miten paljon ihmisten "terveydellä" on kusetettu maailman sivu. . . :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
mitä naamakirjassa on tapahtunut niin ainakin wizardit vouhottavat kovasti kaikenlaisista asioista (turhistakin). käyttäisivät senkin ajan tilausten hoitamiseen.
taitaa pojilla olla kädet liian täynnä tilauksia?
tosin ihmettelen mitä sieltä tilataan kun puolet kamoista lähes aina loppu. vituttaa kun liike on kuitenkin yksi parhaista. :D
No nyt sä luuponen puhut kyllä asiaa, jospa muutkin oppis tilaamaan jo ..... tiedät mitä tarkoitan, oppisivat tavoille perke...t. :D
-
en jaksanut lukea kaikkia 35 sivua uutena jäsenejä joten avaudun vaan nopeasti sillä että vituttaa jo etukäteen se että joku prkl Liisa Hyssälän pikkuserkunkaima ajaa asiaa että sähkötupakka tappaa ja että se pitää lailla kieltää. ja uskokaa näin tulee tapahtumaan vaikkakin monet ihmiset ovat jo irti niiistä syöpäkääryleistä jota kuitenkin saa vedellä =) Vituttaa vaan etukäteen , ja anteeksi jos luokkasin jotain voimasanoilla
-
Jahans... Meni sitten pikkuisen pieleen laskutoimitukset nesteiden ja rahojen riittävyydestä. Tässä ollaan sitten viikko ilman höyryjä notta semmosta kivaa. Täytynee vielä ens viikolla sijoittaa pikapakettiin pari kymppiä, että pääsee tuskistaan. Analogisia on kyllä kaapissa vieläkin, mutta eipä juuri houkuttele... :antismoke:
-
prkl yybermodeemit.. eikö sinne saa suatana nat on/ff kohtaa että saa tuonki turhakkeen veke.. ja toinen joka kieltämättä ottaa aivoon on tuo joku suatanan hupikauppa helsingissä... Myis ny edes toimivaa tavaraa eikä jotai turhaa sontaa...
-
Se tunne kun remy martin vaihtuu viru valgiaan! :(
-
Seurantakoodi ei toimi... libertyn paketti on lähetetty suomeen, mutta seurantakoodi pukkaa virhettä kokoajan postin sivuilla. Muut koodit kyllä toimii. Nälkäkin olisi mutta ei voi leipää paistaa kun olin näköjään laittanu uunin pesuaineet yöksi uuniin :D eikä jaksais just nyt alkaa pesemää :D
-
Liekö säälittävää vai tavanomainen toimenpide, että jouduin vanhoista cartoista pusertamaan nesteitä ulos, että saan uusia nesteitä odotellessa edes jotain höyrytellä? Tulihan noista joku 3ml jotain sekoitusta :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
samj
Liekö säälittävää vai tavanomainen toimenpide, että jouduin vanhoista cartoista pusertamaan nesteitä ulos, että saan uusia nesteitä odotellessa edes jotain höyrytellä? Tulihan noista joku 3ml jotain sekoitusta :D
Linkoamalla viimeisetki tipat talteen. Varmaa sama kuin pöydältä purujen kerääminen siihen viimeiseen savukkeeseen :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zippo
Seurantakoodi ei toimi... libertyn paketti on lähetetty suomeen, mutta seurantakoodi pukkaa virhettä kokoajan postin sivuilla. Muut koodit kyllä toimii. Nälkäkin olisi mutta ei voi leipää paistaa kun olin näköjään laittanu uunin pesuaineet yöksi uuniin :D eikä jaksais just nyt alkaa pesemää :D
Mahtaakohan tuo Libertyn koodi yleensäkään toimia muuten kuin näyttää vaan että paketti on siirtynyt suomen puolelle, siitä eteenpäin koodia ei voi seurata? Itselläni ainakin näin kuin sieltä olen tilaillut. Voin toki olla väärässäkin?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zippo
Mahtaakohan tuo Libertyn koodi yleensäkään toimia muuten kuin näyttää vaan että paketti on siirtynyt suomen puolelle, siitä eteenpäin koodia ei voi seurata? Itselläni ainakin näin kuin sieltä olen tilaillut. Voin toki olla väärässäkin?
Kyllä nuo ainakin mulla on toiminut. Tällä näkee milloin suomessa: http://www.track-trace.com/post, jonka jälkeen postin tai itellan sivuilta seurailemaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ceman
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zippo
Kyllä nuo ainakin mulla on toiminut. Tällä näkee milloin suomessa:
http://www.track-trace.com/post, jonka jälkeen postin tai itellan sivuilta seurailemaan.
Ongelma onki että posti antaa aina tuolla kyseisellä koodilla tämän. Muilla koodeilla toimii aivan normaalist
Lähetysten seuranta - VIRHE
Järjestelmässä häiriö, yritä myöhemmin uudelleen.
Komento takaisin.... toisella selaimella näköjään toimii normaalisti. Ihme taikuutta tämä tietotekniikka.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zippo
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ceman
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zippo
Kyllä nuo ainakin mulla on toiminut. Tällä näkee milloin suomessa:
http://www.track-trace.com/post, jonka jälkeen postin tai itellan sivuilta seurailemaan.
Ongelma onki että posti antaa aina tuolla kyseisellä koodilla tämän. Muilla koodeilla toimii aivan normaalist
Lähetysten seuranta - VIRHE
Järjestelmässä häiriö, yritä myöhemmin uudelleen.
Joo huomasin saman postin sivuilla nyt kun testasin. Itellassa kyllä toimii. Eli vika ei taida olla koodissa vaan Postissa.
-
Jaahas jäiköhän tuo libertyn tilaus sitten tullin haaviin vai mikä. Ollut jo yli 2 päivää helsingin terminaalissa. Tilasin 250ml 25mg vg pohjaa. Luulis tuon olevan ihan sallituissa rajoissa? Vai onko sillä väliä otanko yhen 250ml pullon vai 8x 30ml
-
-
Proxyillähän nuo helposti kiertää ja eiköhän piraattibyroon poijaat saa avattua uusia domaineja. Itellä käytössä Ipredator.
-
Jos käytät Firefoxia, ja olet epäonnisessa tilanteessa että proxyt tms. sano yhtään mitään;
https://addons.mozilla.org/fi/firefo...tebay-dancing/
Asenna tuo ja unohda koko juttu.
Nyt on vaan syytä pelätä että tämä (turha toimimaton onneton) blokkaaminen ei jatku tästä eteenpäin. . .
pienestä purosta kasvaa... :-X
-
-
http://thepiratebay.ee/
Toimii
edit: eikä edes toimi mutta Opera turbo ja google translate toimii
-
Voihan perskule... tuli sitten libertystä tilattua vääriä catomisaattorieta. tuli tilattua 2.0ohm 510:n atoja. ne piti kyl olla egon mut ilmeisesti vääriä nappeja taas painellu... täytyy varmaan laittaa johki suomalaiselle sivulle tilaus joskos tulis oikeat ja nopeemmin :(
-
Helvetti kun en osaa laittaa tuota ...tun tupakoimattomuuslaskuribanneria tuohon alle... Kokeillaas näin.
...tuttaa kuin pientä oravaa kun on näin käsi näiden koneiden kanssa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Macce
Helvetti kun en osaa laittaa tuota ...tun tupakoimattomuuslaskuribanneria tuohon alle... Kokeillaas näin.
...tuttaa kuin pientä oravaa kun on näin käsi näiden koneiden kanssa.
Yritettääs vielä kerran, jos ei nyt tule niin jelepatkaa joku???
-
Saatanan perkele! Kyllä se niin on että paskasta ei saa hyvää kusemallakaan. Yrittänyt noita paskalitkuja sekoitella josko niistä sais edes siedettävän makuisia, ja vitut. Tulos = ~120ml lavuaariin pois silmistä kun vittuilevat päin naamaa ja huutaa että "paskan ostit, nii vituttaako hä?"
anna mun kaikki kestää :smoke:
-
Tilasin jo aikaa sitten nesteitä, mutta kun en nyt muista mistä IRC vinkin perusteella, joo pikku huppelissa tilasin ja ei näy ei kuulu noita eikä vahvistusta tullut, varmaankin visalla maksoin, tilauskrapulaa nyt pukkaa, kele.
Pitäs laittaa tilausta kun alkaa hyvät maut loppumaan ja omat sekottelut ei toimi, kun ne varmaankin tarttis sita makeutusta.
Ja pitäis Peleonille jaksaa laittaa palautuksena toi patteribody.
Ja on vielä tankin muotitkin sorvaamatta eikä meidän pajalla ole paineilmaa kun kompura hajos, uus kompura on kyllä pajan lattialla siinä ihän keskellä.