:hatsoff:
Printable View
:hatsoff:
Itse en missään vaiheessa ajatellut lopettavani tupakointia, kun höyryihin siirryin. Hommasin vain vehkeet tyyliin "katsotaan nyt, jos näitä sadepäivisin vetelisi". Päivän olin laitteet omistanut, niin jäi mallun aski pöydälle lojumaan. Itseasiassa kyseinen aski lojui pöydällä useammankin viikon vielä tämän jälkeen, kunnes lopulta roskikseen lensi. Lopetin tupakoinnin siis melkeinpä vahingossa. Eikä tässä omatuntoa soimaa, vaikka yltyisinkin taas tupakoimaan, missään vaiheessa en ole sitä luvannutkaan lopettaa.
Mutta aiheeseen, ekat gennyt väännetty Rotaryn setupointivideoiden äärellä, moniin laitteisiin noussut kiinnostus Rotaryn videoiden parissa. Kiitokset näistä.
Nestettä itsellänikin kuluu noin 1ml päivässä ja 18350 akku kestää yöhön asti. Josko itsekin saisin aikaiseksi lopettaa. Ehkä.
Ja onnea tavoitteeseen!
Mä huomaan noissa kovissa runnomisissa polulla kun joutuu paiskimaan ylämäkeen ja samalla kikkailla juurakoiden kanssa. Siellä sen huomaa kun alkaa ahdistaa ihan tosissaan. Asfaltilla jaksan minäkin jopa tuolla täpärillä painaa aika hyvin kun saa hyvän kadenssin päälle
Minkälaista nikotiinipitoisuutta käytät? Itse jätin nikotiinin jo kuukausia sitten pois ja mielestäni se on se juttu mikä nimenomaan vaikuttaa hapenottoon aina jonkin aikaa. 0mg linjalla höyryttely on muutenkin ollut vapaampaa, välillä saattaa mennä pari-kolme päivää että ei edes koske yhteenkään putkeen.
mä oon ollu pitkään jo tuossa 6mg pinnassa. Kyllähän nikotiinilla on vaikutusta verisuoniin. Senhän ne on todennut monissa tutkimuksissa. Katotaan nyt miten tää lähtee ja onko ihan suora vaikutus lopettamisella. Sen pitäis aika nopeasti näkyö, jos oletetaan, että sähkötupakasta ei jää kroppaan jäämiä niinkuin röökistä, esimerkiksi terva ja häkä.
Nikotiinihan kulkee veressä, syrjäyttäen hapen. Tai siis nikotiini kulkee punasoluja myöten, siten että hapelle ei jää punasoluissa riittävästi tilaa.
Olikohan ne edes punasoluja.. Joku dokumentti tästä tuli aikanaan.
Jotain siihen suuntaan kuitenkin. Hyvää se ei tee
Täytyy tähän kans sanoa että toi höyryttely todella vaikuttaa jonkun verran tohon urheiluun, ite kans harrastan pyöräilyä muodossa maantie/maasto eli jos aamulla lähtee lenkille niin toimii loistavasti kun ei ole höyrytellyt juurikaan mutta jos illalla menee ja höyry yleensä maistuu kivasti päivän aikana niin suoritus kyllä kärsii siitä... Itse en vielä ole valmis luopumaan höyryttelystä koska koen että en ole vielä tarpeeksi vierottunut tosta analogisesta mutta vielä sekin päivä koittaa. Ja isot kiitokset rotarylle kun noita videoita katteli nii oppihan sen setupinkin tekemään =) Ja eikö tässä kuitenki suurella osalla ole tarkoituksena päästä nikotiinista eroon höyryttelyn avulla ainakin itse näin olen asian sisäistänyt. Joten ei muutaku hyviä lenkkejä rotarylle :)
No nyt on jäätävät lasit ja lätsä :D Kai löytyy myös ne kivet suuhun painavat liian tiukat housut? ;)
Ai vaippahousut? Löytyy, mutta sellaset, jotka tulee löysien shortsien tai housujen alle. Pikkasen toi anneli puutuu, jos ajaa vaikka 40km eikä oo mitään pehmustetta perseessä :laugh:
Joo kun ei varsinkaan tommosessa AM härvelissä ole juuri mietitty mitään matkamukavuutta. Voishan siihen satulan vaihtaa toki, mutta ennemmin käytän alla noita trikooshortseja joissa on säämiskä mukana. Ne on muutenkin niin hyvät jalassa, että ei paljon hotsita ajella ilman
Nää pyörä jutut voi siirtää ihan eri forkalle :-D
Nyt Jani menee vaan fillaroimaan sillä uudella pyörällä ja on hiljaa :D
Muistinko mainita että kämppä on siivottu ja huomenna ois pimppijuttuja tiedossa :D
Muista sitten, että on parempi vetää hiuksista kuin jalasta, ei tuu hiekkaa paikkoihin :laugh:
Kiitokset eilisistä setupin vääntelyistä vielä tätäkin kautta :thumbup:
Koko illan kokopitkä tuleminen ja aamulla varmnaan tulehtuminen...
https://www.youtube.com/watch?v=ZbHTxixER3c&list=UUhGkKQhlpxYcIbJhq5nD Csg
Good to see ya back! Ehdottomasti parhaimpia vapovideoita.
Juu kyllä kunnon ääni ja kunnon kuvanlaatu tekee ihmeitä, vaikka ihan paskaahan te yli puolet ajasta puhutte, mutta silti tulee läpeensä aina katsottua :laugh:
Mitä, Rotaryko on palannut? Hienoa :D Pitääpä huomenna paremmalla ajalla kattoa tuo pläjäys, aika pitkä taas vaihteeks :lol:
Melkein pitää pirtelöä pullo pistää revikoitavaksi...
Mestarit palanneet lauteille :thumbup:
The boys are back in town! Aivan loistavaa, näitä ehtikin jo kaipailla. :lol:
Hyvä meininki ja paskanjauhannan määrä on vakio. Keep it on! ;)
Ehdin jo poistaa aikanaan youtube-tilauksen mutta laitoimpa pikasesti takas jos kerran boys are back! Hienoo pojjaat!:hatsoff:
Tervetuloa takaisin maestro :hatsoff:.
Edit. Tietysti Pdz4taa unohtamatta :thumbup:
ASIAA ASIAAA! Älkääkä lähtekö mihinkään pikarevikkajunaan, ei kaikki halua aina pikaruokaa syödä...ja sitä on kyllä juutuubissa ihan riittämiin jos haluaa.
Hieno homma että comabackin saitte aikaan :) nyt kaffit porisemaan ja istuskelen 40min soffalla ennenkö alan tekemään mitään :D
E. Teillä kun on tuo rakennettava vs. valmispää battle menossa niin mielenkiinnolla odottelen tulisko teille kangerin sub tank kokeiluun, ato valmispäille ja vaidettavalla rba basella. Kiinnostais itse vaan kovasti kyseinen tankki just sillä mentaliteetilla että aina ei vaan jaksa rakentaa niin vois heittää sen valmispää tankkiin sitte.
Hyvä homma, että videoille on vielä kysyntää! :thumbup:
Tuon eilisen videon kanssa ainoa "ongelma" johon törmättiin, oli sen videotiedoston koko, joka on vähintäänkin TAJUTON!
Kahdella kameralla kuvatessa mp4-muodossa 1080p laadulla, tuli tuon eilisen videon kooksi hulppeat 10gb. Eli siis 10 gigaa!
Vaikka meillä on käytössä tuliterä iMac kaikilla herkuilla, niin tuon videon käsittely ja pelkästään ohjelmaan tuominen ja preppailu vei aikaa aivan tolkuttoman kauan.
Me suunniteltiin,että saataisiin videoille mittaa ennemmin se 15-20 minuuttia, niin saadaan ne vielä editoitua saman päivän aikana ja tehtyä vähän kuvaan parannusta jne jne.
Tuo eilinen video oli nyt ensimmäinen testi kahdella aktiivisella kameralla ja video olisi kaivannut vähän värisäätöä yms. Ens kerralla sitten!
Teemu, toi mikki oli muuten toi Sony Action Camera. Se äänittää ihan törkeän hyvää ääntä, vaikka onkin tommonen pieni kamera. Oltiin todella yllättyneitä tuosta.
420p-kuvallakin saa jo kivan kokoisia tiedostoja ikaan kahdella kameralla. Koulun puolesta meijän luokka kävi taltioimassa yhen lätkämatsin 4 kameralla ja oli ihan hyvä, että koulun editointi studio on vähän paremmin varusteltu kuin vain jollain iMacillä kun itse olin siinä ryhmässä kun leikkeli kenttäkameroiden pätkistä yhden pitkän pätkän :D
Näin aloittelevan suorastreamaus firman konsulttina voin sanoa, et kun mennään monikamera-ajoon ja sen RT-editointiin ja streamaukseen, niin edes se kallein ja koviten varusteltu Macci jää vähän ahtaaksi tehoiltaan (varsinkin kun firman piti hommata tohon hommaan läppäri, niin ehdotin tilaamaan custom-läppärin, jolle tuli hintaa vaan pari tonnia enemmän kuin MBP:lle kaikilla herkuilla, mut se ei-mobile i7-prosessori ja 2 GTX800-sarjalaista SLIssä antaa vähän enemmän potkua).
Mut joo, oli ihan mukava katsella tuota kun on sujuvat vaihdot lennosta lähikuviin ilman mitään sen tarkempia suunnitteluja. :thumbup:
Kiitos kun tulitte takaisin.
Seuraavan videon ideointi on jo aloitettu :thinking:Jotain on siis tulossa jo lähiaikoina...
Jos kirjanmerkkinne meidän FB- tai YouTube-sivuille eivät jostain syystä toimi, niin syynä voi olla noiden sivujen nimien vaihtuminen.
YouTube-tilihän on aina ollut Rotaryn Höyryhäiriöt, mutta se on muutettu nimeltään nyt (jo) Vapetales From The Eastside:ksi
Myöskin Facebookin osoitetta on muutettu, jotta se on helpompi löytää.
Tässä varmasti toimivat linkit:
https://www.youtube.com/channel/UChG...xYcIbJhq5nDCsg
https://www.facebook.com/vtales
Ootko Rotary maistanut tuota mun pirtelöä? Patrikin pirtelö | VapeTalo.fi Jos et niin voisin laittaa putelin revikoitavaksi :D
Videoita odottellessa :) Hienoa että alkaa taas tapahtumaan ja on mitä odottaa ;)
Montako helvetin merkkiä pitää vastaukseen liittyä ?
kirjotetaan tähän nyt vaikka sit sataviisikymmentä jos siitä tulee parempi mieli?
tiddiididdiidii