Mulle tuli celtic vapesilt pari rsst:n vaihtotankkia
En muista mitä makso mutta ei montaa euroa ollut
Printable View
Mulle tuli celtic vapesilt pari rsst:n vaihtotankkia
En muista mitä makso mutta ei montaa euroa ollut
Thnks padi !!
Nyt se on ISKUSSA !
Liite 8907
Liite 8908
Clas Ulssonilta M3 leveemmät rosteriprikat, Killu:n kuristepala pipossa, ja sit toi Kanthali:rolleyes:
0.2Kanhali akkuporalla tiukalle snurrattu kaksinkertainen lanka, 4 kierrosta, loimotti kuivapoltossa heti kunnolla kok matkalta.
Mun lemppari wikki, n.3kk vanha 300 meshirulla, putsannu sen vain töhöllä ajoittain, mut miks sitä vaihtaiskaan....eihän se tossa hommassa mihkään kulu.
LOPPUTULOS: Erittäin kivat sumut,paremmat likeneverbifore :punk:
Varmaan aika loivat ohmit, mut mitä sitten...akkuja on!
Huomionarvoista on että aiemminkin koittamani "snurratut" coilit on aina toimineet hyvin.
Varmaan osaltaan siksi että se makaa wickiä vasten sillälailla "kärjillään".
..määjatiijä...näillä menään tän kans jatkossa..
Mistähän Suomesta sais hoikempaa kanthalia vielä kuin toi 0.2?
Olis kiva testata vaikka jenggattu 0,15 kanhali vielä!
Mistähän sais sopivasti sormimuttereitä jos laittais uuden plussapostin niillä?
Mä en näe mitään syytä, ainakaan vielä, modata tuota plussaa sen kummemmin.. Pöhisee perkele ihan loistavasti, kahella röörillä ja kuristuksella by GChrome... :D Ihan loistavaa settiä, josko viikonloppuna vedettäis tästä video.
Mistäs voi johtua, kun cäppiin kertyy nestettä? Tulee ihan suuhun astikkin välillä. .6 ohmin setuppi ja vaijeri+mesh.
Tai sitten kerää kondensiota? Ite ainaki kerran pari päivässä kuivailin hattua.
Kondensiosta ei pitäs tulla ku pieniä roiskeita. Täytön yhteydes ite aina kuivasin jos jotain oli kertyny.
En oo täysin varma, mitä vaijeria mulla tossa on. Larma voi kertoo, mitä vaijeria siinä valmiissa setupissa oli :D ei pahemmin viitti pienempiä ohmeja.
Valmiissa oli 2mm 7*7
Minkä kokoisen mesh verkon palan pitää olla että siitä saisi kääräistyä suurinpiirtein oikean kokoisen tuohon reikään ?
Suurinpiirtein ei mitään hajua. Itse oon ottanu lonkalta palan ja trimmannut sit, jos ja kun on liian muhkee tukki
Kiitoos tiedosta :worship:
:cheer: Rotaryllä ja sauhuttajalla toimii kemiat kyllä. "minkä kokoinen?" "eivittu hajuakaan" "kiitos avusta, nyt osaan"
No, kaikki vaikutaa kaikkeen...... ei ole "oikean kokoista" olemassakaan:thinking:
Ei se oikeasti niin monimutkaista ole, kokeilun kautta voittoon!
Mun setuppimeshi:
-Mittaa vaikka stidillä minkä korkuisen meshipuikon haluat
(se saatu mitta x noin 45mm palasesta tuli mun kesto wikki)
- Jotkut kaipaa/haluaa umpitukin, mä en halunnu, siks toi suluissa oleva mittaohje, mut jos haluut upitukin niin sitten pidempi pala meshiä....
- Tähän vaikuttaa millasta kanaverkkoo meinaat rullata...itellä 300:sta
(ei kai siinäkään niin suurtamerkistystä lopultakaan, sanovat notta 200 olis hyvä jos käyttää paksua VG soppaa ,sillä kuulemma wikka paremmin)
..ja siks kaiken kaikkiaan on vaikee "tehä" toiselle setuppia..
Kokeile kaikee, mut älä heitä mitään pois, ne liian hoikat meshirullat voi aina rullata auki ja rullata toiseen suuntaan ja käyttää jossain muussa atossa.
Sitäpaitsi meshin kulutus on aika vähäistä:cool:
Mun meshit on nyt lähes 4kk vanhoja, coilit vain vaihtuvat.
Ei se rosterimeshi kulu, ja sen wikkipötkön voi kivasti hehkuttaa töhöllä puhtaaksi, ja siinä on aina vain parempi "oksidoitunut" pinta joka EI maadottele oikasuja.
Joko nyt helpottas?
Ja tää meshiaskartelu:teaching:, ei sitten ole kallista puuhaa.
Jos joku menee reisille, puhutaan kymmenistä centeistä-> siispä ROHKEASTI nyt vaan kokeilemaan...kyysiithyväätuleeeeeeeeeeeeeeee....
BTW: JUUTUUBISTA loput hienosäädöt voi käydä mulkkaamassa.
Hattua löyhästi pitävä o-rengas oli niin kulunut käytössä (vaikkakin aina nesteen voitelema) että tihkui kondensionestettä kosketuksesta sormille hatun ja aton välistä.
Varaosapussissa (ihme ettei jokaiselle ole RSST:n mukana tullut) extra kumituttien, prikkojen, jousien yms lomasta löytyi myös kaksi vara o-rengasta.
Kaivoin kuitenkin kokemuksesta esiin Tarjoustalon o-rengas setin ja sieltä sopivan näköisen kumirinkulan ja laitoin paikalleen.
Napsahti hattu paikalleen just sopivan jämäkästi ja eipä muuten kääntyile ilmareiän paikka itsestään tai irtoile hattu taskussa! Taas RSST muuttui satakertaa paremmaksi ja kiinnostavammaksi käyttöatoksi.
Sopivampi o-rengas, Evodin tiiviste pluspostiin, 1.4mm ilmareikä, kammion kuristus ja hybridiadapteri putkelle. Alkaa olemaan jo aika perfect.
Hanki 1.5-2mm vaijeria ja kääri 3 kieppiä 0.32mm.
Vasta silloin astut kunnon höyryjen maailmaan omasta mielestäni. Ja vieläpä helpoimman kautta.
Tottakai kikkailemalla varmaan saa meshistä käärittyä 0.25mm langalle sopivan tukin joka wickaa tarpeeksi mutta ei liikaa tai ime turhan paljon lämpöä. Aika ohkaisesta tukista varmasti kyse kun suht ok kokoinen umpitukki 500meshiä ei jaksanut syttyä kunnon höyryihin 0.32mm 3 kiepillä = jotain 0.6-0.8ohm.
Itse aina teen vähän "reilumman", sillälailla ettei rulla ihan mahdu wickreikään. Sitten pikkuhiljaa saksila napsii pienen slaissin meshiä pois ja kokeilee onko tiukka. Kun on omaan makuun sopivan jämpti niin kanthalit ympärille, pulssitus, nesteet sisää ja avot :)
Jos Meshissä aikoo pysyä/palata/kokeilla niin kaikkia olen kokeillut ja 200# ollut ehdottomasti Paras! Sekä Diablossa että Rsst;eessä. Mutta nämä on mun mielipiteitä!
Uteliaana, notta mimmosta velliä pääsääntöisesti imutat?
Mimmosta coilia meshille tarjoot?(ja millä akulla)
Miettiny vain kun ole muuta meshiä hankkinu, kun tosta keväällä hankitusta 300:sen A4 arkista on rajusti jäljellä.
Nyt on hyvä, mutta mitä se 200 voisi tehdä paremmin..
Toi eka meshi oli aika tiukka. Jätättekö meshin tiukaksi vaiko löysäksi omilla setupeilla? Pitäiskö tuolla 025 langalla lisätä kierroksia että lämpö riittäis paremmin ?
Mä vedin omat aina kireeks ja pakitin aavistuksen, jotta se saa edes vähän ilmaa.
Jepu, harjoitellaan lisää..
2x3mm silicasetup kokeilussa tähän vehkeeseen :) ohmeja 1.2 suunnilleen ja ihan hyvin on eka tankillinen menny ilman vuotoja ja ilman dryhittejä jatketaan kokeilua :esmoke:
Piti esmöögiltä tilata kun etuisasti sai. Saapumista odotellessa. :smoke:
No nyt sain yhden setupin tehtyä silicasta, 2x2mm ja ohmeja 1, 5 --> toimii.
Meshillä en saanut toimimaan ohmit noin 0, 8 ja aloin miettimään että tuo taitaa johtua siitä että akku kyykkää. Itelle on tulossa nemesis klooni eli mekaaninen ja nyt käytössä twistin 1100mah säädettävä akku, voisko nuo alhaiset ohmit aiheuttaa tuon akun kanssa meshin toimimattomuuden?
Pitää vissiin alkaa sähköoppia kertaaman :thinking:
Electronisissa on amppeerisuoja josta tuo johtuu, egoilla ei voi alle 1-1.2ohmisia käyttää. Alle 1.5 en edes menisi. Mekaaniset noille matalille vastuksille ja volttivehkeet sitten muille :)
Elikkäs noi mun mesh setupit vois toimia sitten tuolla mekaanisella "nemesiksellä" kun kestää ohm määrät olla pienemmät?
Juurikin niin. Noissa kaikissa elekroniikkaa sisältävissä vehkeissä on aina suoja noille jännitteille ja ohmeille. Ego ei koskaan pystyis tulittamaan mitään alle 1.3 ohmista (itsellä se on alin mihin oon päässyt egolla). Ja vaikka pystyis, niin se akku ois kaput laakista. Sama pätee säädettäviin laitteisiin. Osa ampuu alemmas, osa ylemmäs, mutta rajoitukset tulee vastaan kaikissa jos puhutaan vaikka 1.2 ja alle olevista setupeista. Mekaaninen työntää aina sen, mitä akussa on, joka on hyvä, mutta toisaalta armoton, koska oikosulkutilanteessa sulla ei oo suojana mikään kun se akku lähtee
viimeksi tuhrasin pari iltaa, arkin meshia ja varmaan puolikkaan kaasupullon saamatta tätä kunnolla toimimaan, nyt noin viikon tauon jälkeen eka rääpäsy ilman tohotusta tai vaijeria, kunnon pulssitus ja 0,8 ohminen 400 meshillä toimii ihan mukavasti. On nää mystisiä vehkeitä.
Huomasin just vahingossa ohmeja tarkistaessani että Lavatuben Transformeri tulittaa alle ohmin setuppeja mitään kyselemättä. 0,6 oli matalin mitä osui kohdalle. Sen verta hyvä modi kyllä muuten että en alkanut kokeilemaan kuinka kauan piiri olisi tuota kuormaa kestänyt.
Tjaa..? Mulla on Mini Did egon nokassa 0.7ohmin setupilla ja toimii kyllä, vaikkakin pliisummin kuin kunnollisella modilla.
En tosin suosittele välttämättä muille, etenkin jos on ihan käyttöakku. Itse lykkäsin tuon Didin egoon kun oli ainoa passelin paksunen laite. :D
Väsäilen noi setupit yleensä tohon RSST jotain 0.8 ohmisiksi. jos teen kierroksen lisää ja johonkin 1,1ohm niin höyryä ei irtoa käytännössä ollenkaan. Mistä voi johtua? Tossa kun kattonut igetcha69:n videoita niin kaveri tekee aina jotain 1,1 - 1,4 ohm setuppeja ja hyvin pöhisee. Voiko vaikuttaa jos käärii kanthalin esim liian kireäksi meshin ympärille?
Vähän ehkä aiheesta sivuun, mutta onhan mulla toi 14mm DIDi ollut jo kotvasen aikaa. Piti laittaa se V3tronixiin, mutta oli sitten kummiski liian pitkä.. :crying:
No, ei se yhtään hassumpi ole tuon eGotikunkaan päässä, vaikka mitään mahottomia tehoja tuosta ei irti saakaan. :p
http://i42.tinypic.com/2dtro0y.jpg
Mulla on nyt tuossa rsst:ssä wickit ja ohmeja 1, 5. Modina K101 ja akku 18350. Olisko tuossa nyt syytä käyttää pinempää vastusta (tuottaako höyryä paremmin ) ja mitä tuo kuristepala capiin vaikuttaa?
Huomattavasti enemmän tulee löylyä pienentämällä vastus jonnekkin 1 ohmin pintaan tai alle (aina riskialttiimpaa tosin. oikosulun vaara). Toi 18350 ei tosin sitä juhlaa kestä nimeksikään pienen kapasiteettinsa takia.
Kuristus taas parantaa makua järkyttävän paljon ja tekee siitä höyrystä intensiivisempää