-
Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
^Ei tarvii, jos on setuppi kunnossa.
Näin siis ainakin aidossa Odyssä. :)
-
Vs: Re: Vs: Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
:) Tästä voidaan olla montaa mieltä;) Samoin kuin siitä et tietyt nesteet ei kestä tehoja... Mites setuppi toimii isoilla wateilla jos se on pielessä? Kyllähän se maku + lämmin höyry on ainakin mulla pääosissa:D
Kickkiä oon käyttänyt tähän mennessä mut nyt tuplasin tehot ja maku loistava, höyrypilvi + lämpö omaa luokkaansa^-^
Lähetäänkö siitä että: Mielipide on ku persreikä, jokaisella omansa ja toisen haisee. :D
Omakohtaisesti huomannut, liikaa wickaava setuppi toimii vain isoilla tehoilla ja itse arvostan pitkää akkukestoa.. sitä ei isoilla tehoilla saavuta, joten en tykkää.
Mulla ainakin ~2 Ohmin setuppi Nautiluksessa toimii erittäin hyvin kickillä ja 8-9 wattia suurinpiirtein, samalla teholla kun yritin meshillä AGA-T:ssä niin lopputulos lähinnä säälittävä.
Juurikin johtuen tavoitteestani 'Pitkä akkukesto & hyvät höyryt' en arvosta meshejä, jotka vaatii toimiakseen isot tehot ja taskut täyteen akkuja. imho.
-
:D Sen takia säädettävä nesteensyöttö, saat säädettyä sopivan... 4-22wattia :) Ainakin greikkalaisissa toimii kuin junan vessa :)
Se on totta kyl et akkuja menee... Tietysti Kick rupee pätkimään myös turhan ylhäällä ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Tietysti Kick rupee pätkimään myös turhan ylhäällä ;)
Tohon vaikuttaa vahvasti myös modin jännitehävikki, ainakin mulla huomaa heti kun EAmod alkaa kaipaamaan puhdistusta.
-
Voi olla tyhmä kysymys mut kysyn silti :D Millä tästä vois saada paremmat/isommat höyryt? Tuntuu että jotenkin vaisut höyryt tulee, vaikka Vamolla antaa kunnolla löylyä. Muistaakseni 0,20 kanthalia ja 0.30 hopealankaa.. 3 kieppiä oon laittanu.
-
Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Tässä höpötetään itsestäänselvyyksiä:)
Alkuperäinen pointtini oli että hyvintoimivaa silica-atoa voidaan ajaa hyvin korkeillakin tehoilla. Eikös Jalippo ajanu odya yli 40w tehoilla ilman palanutta makua stäkätyllä ggreikkalaisella;)
-
Vs: Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Tässä höpötetään itsestäänselvyyksiä:)
Alkuperäinen pointtini oli että hyvintoimivaa silica-atoa voidaan ajaa hyvin korkeillakin tehoilla. Eikös Jalippo ajanu odya yli 40w tehoilla ilman palanutta makua stäkätyllä ggreikkalaisella;)
Jos tänne kirjoitettaisiin vain uusia juttuja, vois tulla melko hiljaista.
Lähes jokaisessa ketjussa puidaan samoja asioita, moneen kertaan kun kukaan kysyjä ei jaksa lukea aikaisempia sivuja. :D
-
Re: Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Pikkiz
Voi olla tyhmä kysymys mut kysyn silti :D Millä tästä vois saada paremmat/isommat höyryt? Tuntuu että jotenkin vaisut höyryt tulee, vaikka Vamolla antaa kunnolla löylyä. Muistaakseni 0,20 kanthalia ja 0.30 hopealankaa.. 3 kieppiä oon laittanu.
Mites vamo antaa ampeereja ulos??? Parhaiten nää toimii imo mekaanisissa putkissa... Eihän provarikaan anna kuin 15w ulos:P
Laitas tuo sama määrä kanthalia tuplana ja mekaaniseen putkeen:D
-
Re: Vs: Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja pki
Jos tänne kirjoitettaisiin vain uusia juttuja, vois tulla melko hiljaista.
Lähes jokaisessa ketjussa puidaan samoja asioita, moneen kertaan kun kukaan kysyjä ei jaksa lukea aikaisempia sivuja. :D
Juuri näin:)
Keep on vaping;)
-
Ei oo Vamon ampeereista mitään hajua. Onhan mulla tois GUS ja Smokin Telescope, pitääkin koittaa! Kiitos!
Edit: Kohta tulee muuten niksaöverit :o Tuuppasin ton kickattuun gussiin, tsiisus mikä ero :p
-
Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Laitat lankoja 1.5 ohmin edestä ja heität Vamon suosiolla volttitilaan. Sitten läväytät stäkätyt akut ja 6 volttia koneeseen. Muhkeesti höyrrryää yli 20 watin edestä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Laitat lankoja 1.5 ohmin edestä ja heität Vamon suosiolla volttitilaan. Sitten läväytät stäkätyt akut ja 6 volttia koneeseen. Muhkeesti höyrrryää yli 20 watin edestä.
Pitääkin pihistää emännän Lambosta toinen pätkäakku ja testata, tänks!!
-
Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Suotavaa olisi, että samanmerkkisiä ja saman varauskapasiteetin akkuja sitten, jos stäkätään.
-
Juu samoja on, pitää ladata täyteen ensin
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jonihot
http://vapor-freak.de/
Tuolta on tullut kaksi nyt tilattua noita ja hyvin pelaa. eli on vissiin täysin sama vehjes kun tuo SVCn myymä terminaattori. postitkaan ei ollu hirveet vaikka tilais yksinkin ja samalla saa kirkkaita tankkeja ;)
Kauas kesti että saapui saksanmaalta härmään?
-
Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Tais mulla mennä tasan viikko:)
-
17.1 tilasin ja 25.1 noin klo 9 oli postimies ovella. eli suht vikkelään tulee.
-
Onkohan näillä tapahtunut jokin virhe tässä, että oiskohan kuitenkin Oddy....
http://ego2.pl/en/atomizery/291-atomizer-odysseus.html
jos nimittäin on Nautilus ja hinta vajaa 24eur niin ei ole todellakaan hinnalla pilattu.
Laitoin heille tiedustelun asiasta..
-
^Sama laatikko, kun kimppatilauslaitteilla, eli Oddy on kyseessä.. Jotenkin osasin odottaa, että jotkut kaupat alkaa myymään väärillä nimillä ja kohta kukaan ei tiedä kenen myymä on Nautilus/Terminator ja kenellä taas on listoilla Oddy uudelleennimettynä..
Toki jos tietää mitä katsoo ja kuva on oikeasti myytävästä laitteesta, niin nuo on helppo bongata, mutta luultavasti moni silti haksahtaa. :-\
-
Saapuipa sitten Nautilus Tampesterin suuntaan myös, ja onhan tämä aivan eri vekotin kuin Oddy. Kierteet natsaa, säätövaraa löytyy ja kokonaistoiminta 1.5ohm setupilla huomattavasti parempi. Urat on vain inasen isommat keramiikassa ja nyt mahtuu 3mm silica ilman tuhotonta tappelua.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
^Sama laatikko, kun kimppatilauslaitteilla, eli Oddy on kyseessä.. Jotenkin osasin odottaa, että jotkut kaupat alkaa myymään väärillä nimillä ja kohta kukaan ei tiedä kenen myymä on Nautilus/Terminator ja kenellä taas on listoilla Oddy uudelleennimettynä..
Toki jos tietää mitä katsoo ja kuva on oikeasti myytävästä laitteesta, niin nuo on helppo bongata, mutta luultavasti moni silti haksahtaa. :-\
Muuttivat nimen.. ;)
"Atomizer Odysseus-Oddy"
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Darra
Muuttivat nimen.. ;)
"Atomizer Odysseus-Oddy"
Oho! Ihmeiden aika ei selvästi ole ohi. :laugh:
-
Tässä jo kolmatta tankillista höyryttelen Nautiluksella ja kyllä tämä vaan on hyvä vekotin. Harmi ettei ole aikaisemmin tähän tutustunut, sillä Provarilla saa tehojakin annettua nestesyöttöä ruuvaamalla ja setupin tekeminen nykyseltään luonnistuu helposti. Laitetaan kuvaten videota jahka neiti Belzebub sallii.
-
Mulla kai setupissa jotain häikkää, kun tuppaa korisemaan tankin ollessa melko tyhjänä.
Aikaisemmin kuvittelin tuon ohtuvan liian lyhyestä silicasta pohjakupissa, mutta ei näytä olevan siitäkään kiinni.
Nyt käytössä 3mm silicaa, mutta ehkä jaksan tänään väsätä uuden setupin 3,5mm silicasta.
Penelopekin korahteli samalla tavalla kun nestepinta saavuttaa tuon 'säätö-imuke-osan' yläpinnan, ilmeisesti haukkaa ilmaa neste/silica uran kautta tjmsp.
-
Mikähän kun suomi-kauppiaat ei nautilusta ota myyntiin? Kaikki (no kaikki ja kaikki) tuntuu tuota Oddyä suosivan sen sijaan?
-
Taitaapi olla Suomi-hinta turhan suolainen. Z-Attynkin hinta sitä luokkaa, että sitä ei taida kovin montaa mennä.
Miksi ottaa suht arvokasta tavaraa varastoon, kun valtaosa kuitenkin jo ostanut omansa?
Kiinantavara ei taida sitoa yhtä paljoa pääomaa?
-
Vapor-freakilta on nautilus matkalla, toimiiko dhl:n seuranta senjälkeen kun lähetys on saapunut suomeen, tuodaanko kotiovelle vai pitääkö hakea postista?
Tänhetken tilanne
Sat, 26.01.2013 12:12 h -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Sat, 26.01.2013 13:12 h Germany The shipment has been picked up
Mon, 28.01.2013 13:03 h Köln, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nic
Vapor-freakilta on nautilus matkalla, toimiiko dhl:n seuranta senjälkeen kun lähetys on saapunut suomeen, tuodaanko kotiovelle vai pitääkö hakea postista?
Tänhetken tilanne
Sat, 26.01.2013 12:12 h -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Sat, 26.01.2013 13:12 h Germany The shipment has been picked up
Mon, 28.01.2013 13:03 h Köln, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Samalla numerolla itellan sivuilta voi seurata.(itellä oli parin päivän viive)
Tulee kirjattuna, joten pitää postista hakea.
-
Kotiovelle tuli vapor-freakin nautilus dhl/itellan kuskaamana.
-
Paljonkohan tohon tulis tulli maksuja jos jenkkilästä tilais ?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
waakneri
Samalla numerolla itellan sivuilta voi seurata.(itellä oli parin päivän viive)
Tulee kirjattuna, joten pitää postista hakea.
Parempi näin että pitää hakea postista kuin että kuriiri kolkuttelee ovella silloin kun itse et kotona ole.
-
Tässä mun tilanne vapor-freakin kanssa:
Itse just tilasin nautiluksen lauantaina vapor-freakiltä... Aikas mielenkiintoinen asia oli kun perjantaina katselin sitä hinta oli 49€ lauantaina tilasin hintaa oli 59€ ja mitäs sitten sunnuntaina hinta taas laskenut 49€ Pe...le! Pistin kiukkuista viestiä vaporille ja vastaus oli että niiden pomo oli hiaman tärissyt tuon hinnan kanssa ja hallunnut nostaa hintaa. Kaveri kuka vastasi mulle oli kuulemma sanonut pomoleen että tästä hintojen sahaamisesta tulee varmasti porua. Nyt pistin viestiä että saavat pistää jotain extraa mukaan koska tuo toiminta oli mielestäni aivan perseestä. :( Siis tilasin nautiluksia 2kpl + muuta kilkettä.
Nyt odottelen vastausta viestiin jonka pistin menemään. Mutta eiköhän se nautilus sieltä joskus kotiudu
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolbsii
Jos hyvä tuuri niin ei mitään, oma ainakin kolahti suosiolla suoraan postilootaan :)
-
Mun tuurilla joutuisin käräjien ja vankilan kautta hakeen ton pois tullista :D Kerran on käynyt tuuri mutta sen jälkeen ei ole täällä osotteessa viihtynyt tuo onni...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolbsii
Tullia ei tarvii maksaa, jos kokonaissumma(tuotteen hinta+postit) jää alle 150€, mutta alvit tulee maksettavaks yli 22€ tilauksissa, jos tulli kiinnostuu, eli 23% kokonaissummasta.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nic
Parempi näin että pitää hakea postista kuin että kuriiri kolkuttelee ovella silloin kun itse et kotona ole.
Korjaan sen verran että kävihän ne ovella sitä tyrkyttämässä mutta ei ollut ketään kotona.
Nuo tiedot näkee sitten seurannasta itellan puolelta.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Tullia ei tarvii maksaa, jos kokonaissumma(tuotteen hinta+postit) jää alle 150€, mutta alvit tulee maksettavaks yli 22€ tilauksissa, jos tulli kiinnostuu, eli 23% kokonaissummasta.
Ok eli alvit siihen kylkeen kiitos taas... Eli laskelmieni mukaan postien ja alvien kanssa toi jenkkilästä tilaaminen tulisi jonkun euron halvemmaksi...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Vai oiskos 24% :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
waakneri
Vai oiskos 24% :D
No niimpä niin.. :-[
Vuosihan vaihtu jo. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pdz4
Tässä mun tilanne vapor-freakin kanssa:
Itse just tilasin nautiluksen lauantaina vapor-freakiltä... Aikas mielenkiintoinen asia oli kun perjantaina katselin sitä hinta oli 49€ lauantaina tilasin hintaa oli 59€ ja mitäs sitten sunnuntaina hinta taas laskenut 49€ Pe...le! Pistin kiukkuista viestiä vaporille ja vastaus oli että niiden pomo oli hiaman tärissyt tuon hinnan kanssa ja hallunnut nostaa hintaa. Kaveri kuka vastasi mulle oli kuulemma sanonut pomoleen että tästä hintojen sahaamisesta tulee varmasti porua. Nyt pistin viestiä että saavat pistää jotain extraa mukaan koska tuo toiminta oli mielestäni aivan perseestä. :( Siis tilasin nautiluksia 2kpl + muuta kilkettä.
Nyt odottelen vastausta viestiin jonka pistin menemään. Mutta eiköhän se nautilus sieltä joskus kotiudu
Ja vastaus saapui juuri äsken. Kannatti valittaa pistävät kaksi tällaista mukaan https://www.vapor-freak.de/zubehoer/...buildable-Part