Kyykkyviinin voimalla tänään.
Printable View
Kyykkyviinin voimalla tänään.
Toisessa kahiva ja toisessa möföä
Pyynikin American IPA. Omnom.
Iisalmi pale ale. On siinä ehkä hieman karvas maku mutta niin hyvää silti.
Peruskamaa pään nollaamiseen, eli Black Velvet.
Kaskein Juhla Sima. Ilman rusinoita. :laugh:
Schmucker Rose Bock.
Thornbridgen cocoa wonderland, erittäin namu portteri!
Highland parkin 12yo sinkkua.
Kahtlai tölkeissä :cheers:
Liite 30552
Toisessa lasissa jallua ja toisessa leijonaa. Noinkohan tämä raju flunssa on huomenna parempi... pahempi... parempi... pahempi :whistle:
Karhua tölkissä ja jellonaa klasissa:cheers:
Saimaa Blonde ale tuopissa ja snapsilasissa Bardinet vsop brandy. Benjin tavoin yritän tautia karkottaa (minulla just alkava). Pitäänee mennä kokkaamaan joku super menthoolihöyrykoktaili, jospa se helpottaisi:lol:
Mulla alkoi flunssa maanantaina ja torstaina koitin ottaa rommia. Puoli pulloa ja sitten tuli niin totaalinen väsymys ja huono olo että piti "keskeyttää" :laugh: Ei oo flunssat enää näin vanhalla iällä mitään leikin juttuja oikein :D Nuorempana se oli helpompaa... Nyt täytyy jo olla varovainen kun ikää jo on :rolleyes:
Damn... Nyt tuli oluthimo... Miksi en ostanut... :thinking:
Jaloviina tammi. Ei paha.
Eilen valkovenäläistä,mutta nyt nuorempi poika kotona ja ajattelin säästää maitoa pojalle kun tykkää niin kovin. Siksi siirryinkin Gin Toniciin täksi illaksi. Minä hyvä isä.
Täällä näyttää moni olevan nestemäisellä linjalla niin kai se pitää itsekin. Korkkaan kylläkin vain purkin Franziskaneria ja ehkä myöhemmin hieman bacardin oakhearttia.
Islay Mist blended viskiä. Tällaista arkiviskiäkin on kiva ottaa joskus liraus, vaikka single malteja enimmäkseen harrastan.
Ihan vaan perus Sandellssia. Nam.
Tornion panimon Arctic Stout. Vahvuutta 4,2% eli melkoista jano-olutta. Joskus keskellä viikkoakin on kiva ottaa olut tai kaksi.
Nyt kun olis kaapissa edes yksi Velkopopovicky, niin joisin.
Saimaan panimon Marsalkka vahva, luomu.
Parin viikon loman aloitukseksi:yeah:
Singlet ovat minunkin yleisin suosikki viskeissä, mutta tuo Islay Mist on todellinen budjettiviski. Sokkotesteissä taitaisi saada yllättävästi pisteitä. Maku selittyy kylläkin, kun lukee takaetiketin ja nimikin antaa vihjeen.
Tänään lähti kaupasta "väkisin" mukaan yksi tuollainen.
Karhua, mutta ei lasista. Olispa viskiä, Jameson maistuis...
Jotain absenta... blah, blah etiketissä lukee. 😵
Carlsbergia just ny :)
Oluthemmoille kysymys. Onko joku maistanut tollasta varasto olutta? Kannattaako ostaa??
Liite 30591
Jos sitä vielä pienen lasin Diplomaticon reserva exclusivaa:cheers:
Pitääx tää raaka karhu blandata jollain? :D
Liite 30602
Kukko ipa. Ei huono.
Mitähän sitä tänään ottais?
Liite 30604
Hmm. Jos franziskanerilla jälleen aloittaisi ainakin
Alkon Rommiviina snapsilasissa. On tämä nimensä veroista; Viinaa. Hyväksi ei voi moittia millään tekosyin.
Leijonaa taas... Halpaa, mutta toimii :laugh:
Mä otan vaan pienet tänään :D
Liite 30633
Oikeesti Karhua ;)
Absinttia taas vaihteeksi.
Two beer or not two beer, Shakesbeer... Liite 30634 Ja juu, ihan mun omaa "taidetta" :laugh: