Hieno!! Mistäs oli moinen tippi? Voisin itsekkin tilata..
Printable View
Hieno!! Mistäs oli moinen tippi? Voisin itsekkin tilata..
Thyroidin linkkaama ultravaping aka ultramist
Jes tattis :)
Eipmit:)
Nyt on tullut testattua tuota Efestin purple 18350 10,5A akkua. Verrattuna AW 18490 akkuun, samalla dual coilin setupilla(0.8 Ohm) and here are results from the Finnish jury.
Hiukan pidempi coilin lämmitys ja hieman heikompi suorituskyky. Samaan päästäkseen pitää, pitää vastusta pudottaa 0,2 Ohmia 0.8->0.6.
Samalla tietenkin putoaa myös käyttöaika, jonka voi korvata useammalla akulla.
Pikku akku, jolla voi ajella matalia single coil setuppeja turvallisesti. Dualitkin menee, mutta akunkesto näin pienellä kapasiteetilla putoaa dualeilla verrattuna singeliin.
Nämä nyt tulleet pikkaraiset on Flat Toppeja ja ne ei käy hybrid connectorin kanssa ilman niitä sovitteita, jotka taas kasvattaa pakettia turhaan. Eli täytyy hommata nännillisiä "hybrideille". Näitä on siis saatavana, vaikka ebaysta.
Kokovertailu 18350 HC ja 18490 HC
http://i386.photobucket.com/albums/o...psmidbax9q.jpg
Ristus! Että on nuo igo-L cäpit kovaa tavaraa:) Piti käydä hakemassa kunnon teriä, että sai modattua Muhnulle lähtevän aton sopivaksi. 2,5mm tuntui piisaavan yksireikäiseen cäppiin, sopivasti vielä vastusta, ettei ihan tukehdu:laugh:
No kartojen jälkeen tuokin tarjoaa "riittävän" kokemuksen, uskoisin.
Keuhkoimut on paljon "miedompia" kuin poskarit:) Joten siinä suhteessa ei asiaa tarvitse mietiskellä.
Tässä on nyt ihan selkeästi suvanto vaihe :thinking:Nestehiä tulossa testiin. Yksi putki, yksi hattu, yksi tippi myös odotuksessa.
Muuten tuntuu olevan paletti kasassa, eikä ole edes hankinta tarpeita ajankohtaisena.
Paria modia olen pyöritellyt aivoissa ja paperilla, taitavat olla lähinnä aivojumppaa, mutta varsin mielekästä kuitenkin:)
Taitaa olla viisainta lopettaa ajattelu, nyt ollaan jo ohutlevytekniikassa, sandwich rakenteessa:laugh: Ja tämä vain liittimen/virrankulun osalta:lol: Toisaalta, ei tuo nyt ihan mahdoton olisi toteuttaa ja levytkin olisi suhteellisen yksinkertaisia geometrialtaan:thinking:Pari jyrsittävää osaa, loput menis leikkaamalla. Siltikää ei pääse alle 80mm kokonaispituuteen, joka tosin olisi ihan ok mitta 18650x2 vempeleelle, luulis vajaan 7000mAh riittävän? Täytyy taitella 80x50x35 laatikko mittasuhteita varten, vaikkei tämä laatikko olekaan ;)
Juuei, ei, täytyy siirtää käyttöyksikkö kapealle sivulle. Melkonen loora olis tuo. Eli 80x55x25 alkaa olemaan jo luontevasti käteen istuva.
Tämä alkaa kuullostamaan hemmetin hyvältä!:P
Saattaa kuulostaakin :laugh: Todellisuus on paljon karumpi, tuskin saan kasaan:)
Nyt se tuli, aika nopeeta? 24pvä lähtöpäivä! Sattu vielä niin mukavasti, että sopi Nimbuksen pohjaan(igo-W:lle tarkoitettu eli ei kannata riskeerata!)
http://i386.photobucket.com/albums/o...psqqoq2gbq.jpg
Kuvat on mukavia, niin pistetään vielä rakenne:)
http://i386.photobucket.com/albums/o...pscb5804up.jpg
Kiitoksia vinkistä
Lähti itselleki tilaukseen kun kerta noin nopeaa saapui perille.
Ei paha, $3 postit :wheee:
mistä tommone?
e. löyty
Oliskohan minunkin halo cappi postilootassa? :wheee:
Ei edes sormiruuvit mahdu - tolppiin, niissä on pakko olla normiruuvit, niin pieneksi on kammio muotoiltu! Mikä on tietysti vain hyvä asia:)
Aika vetisiä nämä Pipe/Steam soosit :blink: Täytyy lisätä 1:1 vedetöntä VG:tä ainakin Chulthuun(12mg), niin saa niksatkin alas.
Täytyy katsoa, kun samplet saapuu, josko nekin pitää VG niksalla tukevoittaa:)
On kyl hyvä käppi tämä Halo, tykkään! :)
Onkohan tuo igo-W 4 dekki sama kuin igo-W:n?
Mites teillä meni tuo ultravapen lähetysprosessi? Kun tässä ihmettelen että tänään tilauksen katevaraus tilillä olikin muuttunut nollaksi ja sivulla tilaushistorian mukaan en ole tilannut mitään.
Kuitenkin aiemmin tuli varmistusviestit tilauksesta spostiin ja tilille ilmestyi oikeankokoinen katevaraus.
Olisivatkohan tajunneet että kolmen taalan postit tänne Pohjolaan on vähän liian halpaa.
Uskoisin näin, tosin näkyi jo eilen olevan out of stock nuo HALOt. Eikä mikään ihme vaikka vähän tsekkaisivat postitustaan, kun jokainen Suomi sirkka rupes imuroimaan:laugh:
Tänään muuten saapui tilaamani 2puffs DT tuolta:)
Nyt se on nokassa :)
http://i386.photobucket.com/albums/o...psjrvtudxk.jpg
eComilla menty torstaista asti, sidi alkanu kerään hienoista pölykerrosta! Kiitti vielä! :thumbup:
Hyvä että oli mieleinen, siisti peli se on, ulkonäöllisestikin:)
HALO cap, lyhyt kuvaus. On semmonen makukompressori jotta oksat pois:eek: Capin kammio on yksinkertaisesti niin pieni, kuin se symmetrisesti on mahdollista!
AFC toimii/liikkuu todella nätisti ja itse afc hattu naksahtaa runkoon jotenkin oudosti kiehtovalla tarkkuudella:thinking:
Itse runko on aivan liian tiukka Nimbuksen pohjaan, mutta onkin tarkoitettu igo-W:lle! Joten semmoinen on hankittava:) Ainakin dekki, hatulla ei ole mitään virkaa(minulle)
Keg ja HALO capit on kyllä, todellakin, suunniteltu hyvin, lisäksi ne tarjoavat aivan erilaiset kokemukset!
Radurekin uusi mikro mod on 39,14mm, 18240 MNKE(600mAh) imr akulla:eek: Alkaa olemaan semmonen häivemodi, että on käytäjältäänkin kadoksissa:lol:
http://i386.photobucket.com/albums/o...ps143787f8.jpg
Taas tökkii tämä, ei saa muokattua(RaduRek ja micro mod). Tuo on siis mittatilaustyö, 20mm halkaisijallakin!
Alkaako tuo meneen jo siihen mitä kännyköiden kanssa, mitä pienemmäksi ne meni sitä kettumaisempi rupes oleen käyttää :thinking:
Ihmisistähän tämä on kiinni, niin kauan kun löytyy kysyntää, löytyy myös tarjontaa! Toisinsanoen, jos minulla löytyy fyrkkaa, pystyn kyykyttämään suurintaosaa teistä, tai vetoan johonkin muuhun teidän turhuuden nimissä :) Eli jatkumo edelliselle, jos kertoisin hallussani olevasta kalustosta, olisitte varsin helppo kohderyhmä sanomisilleni? EN tee sitä rahasta, ainakaan siitä rahasta mitä Suomessa on tarjolla. Tai jos vaikka tekisin, niin olisiko se huomatavIssa? Entäpäs, jos sanoisin hallussani olevan jotain uskomatonta, tai että se olisi ollut hallussani jo toista vuotta?
Jälleen kerran kiitokset Sladdille:) Nyt on Clone1:ssa HC!
Olen kyllä erittäin tyytyväinen tähän The Clone1/Keg komboon. 100% käyttöaste! Tässä taitaa olla gameover kombo, vielä katsellaan KGP kunhan valmistuu;) Tuskin tulee mitään putkia sen jälkeen hommattua? Muut meneekin myyntiin tai jakoon, ei niitä turhaan viitsi pitää pölyttymässä.
Pipe/Steam soossit oli kaikki pettymyksiä itselle, joten ei tarvitse edes litkuja miettiä jatkossa. Se vaan on BB, joten turha kylvää rahaa mihinkään testailuun tämän enempää ! Tadatada ja thats it:)
Maltahan nyt vähän odotella ku isketään Tumppi maailmalle ni menee sun kombot sekasin :D
Tumppihan näyttää ihan hyvälle, onkos se kuinkakin valmis tuotteena? Kannattaa hommata kuparille sopivat veitset, jos tänne meinaat moisen saada myytyä;)
Ja tosiaan, vielä kiitokset hybrid connectorista, jos jätkä saa suusanallisesti(tai siis kirjallisesti:laugh:) ilmaistusta tarpeesta(olkoonkin standardisoitua) näin hienoa aikaan, niin en epäile Tumpin mahdollisuuksia ollenkaan!
En tiedä noista hybrid connectoreista, kun ei minulla ole kuin sinun valmistamia ollut;) Niistäkin olen hylännyt kaikki muut osat paitsi itse connectorin:laugh: Siksi halusin vain pelkän kiekon. Mitä vähemmän osia, sitä toimivampi vempele!
Viimesiä osia tippuu koneesta ens viikolla ja merkkauksessa olevat osat saan ens viikolla kanssa. Sitten tietysti kasaus ja vielä tarttis keksii missä ne myy ja millä hintaa :)
Pakko korostaa se tosiasia, etten näitä haltuuni joutuneita:evil: Tai pyytämiäni HC juttuja lukuunottamatta, en ole tähän tuotantoon päässyt tutustumaan!
Minusta tuo näyttää aseelliselta hyökkäykseltä puolueettomuuttani vastaan!?
mulle 18500 pötkö, missä on 4 reikää, niin se näyttää samalta kuin mun harrasteen imusarja:) Kuten kuvasta näkyy. Tai mikä helvetti tuo on? Avatar?
Paskat puolueetomuudesta hyvä putki ite tykään :eek:Voin suositella ;)