Hanski kiusaa ei se sorru
Se on tolkun ukko [emoji123]
Printable View
Meinaakko et kattoo kylmän viileesti ku saldot menee 0. sit odottaa seuraavaa erää 2kk :laugh:
Kaimalla pakkikin sekaisin odotuksesta.:)
Reilut 3 viikkoa jäljellä vielä..:laugh:
mul onkin reilu 7 :laugh:
Mulla tarpeen sanelema pakko sai tilaamaan parit tiivarit atopäät megaan ja pohjanesteet... Ostimpa hanankin vaikka senhän varailin jo joulukuussa niin sehän ei tullu tammikuusa... XD pitäs vaan keksiä että mistä enempi hattiWatteja siihen ko son v2.. Piirin vaihtoa. Tai jos joku haluaa ni koko boxi vaihtoon :D ( vink vink ;D )
Mut taas sama mehä ollaan sit helmikuu tilailematta kun muut kuluttaa naapurinki vapobudjetin? :DD
Pakko ei muuta kuin kuolla ja se vaan kerran..:unsure:
Hmm totta tuokin vaan ei tuo kasarikaan ihan vaapukkamehuakaan syö :DD mudjo
Bensalla vois kärytä..:crying: diseliä joukkoon jos liian kova valkee..
No ei ainakaan nikotiinia tarvis kun muilla höyryillä sais pään sopivasti sekasin... :DD
8 vuoden Dry hitit päivässä..:crying:
Dodiin täälläkun oli lätällä yks jos toinenkin hanan käyttäjä nii kertokaahan mitä tuo mun v2 duunaa. Lyö laturiin ja latailew jpo ja vatit säätyy jne, painaa tulitusnappia nii check atomizer ktn kuuluukin ja ei sin mtn. Lyön aton kiinni nii menee kii koko laite eikä puhu mtn.. Tämä laturin nokassa mutta ei puhu mtn vaikka ei oiskaa laturissa. Onx siitä vaa akku loppu vai mitä kummaa tuo duunaa... 18650 akulla toimiva siis kait... Sori jätkät tyhmänä kyselen, meksu on nii paljo helpompi akku sisään ja pam toimii :p
Hah no oli melko epäselvää kyllä.. :DD Eli latauksessa ollessaan mun hana v2 toimii oletettavasti normaalisti paitsi kun laittaa aton kiinni niin ei sano enää mtn. Ato irti tulitusnapista vaan käynnistelee uusiksi eli missä vika. Onko akku vaan vähissä vai joku vaikeampi Wika. Sitä yritin kysyä, kieltämättä en ois itekkää saanu omasta teksistäni selvää. Ja mtn en oo edes ottanu... :DD pitäs varmaa nii selkenis
Rele rikki.:crying: Ihan ku mun vehkeet.:laugh:
Pitikö muka sortuu ja tilata jostai subtank kokkeeks, atlantis hyvä mut ehk turha pien tankki omaan tottumukseen
Sitä odotellessa :)
:wheee::yeah::thumbsup::love::esmoke:
Dna pelaa, ei ollu rele riki :D Sais vielä sen uuen piirin tonne. Ja ton 5ml tankin
Meininkiä tääs täällä... Ei siinä ei ollu näppäinlukkoa, ei ollu akkua alkuunkaan:facepalm: enkai minä idiootti tienny että dna piiri ottaa virran eka piirille ja sit akulle-> näyttö heräili niin tottakai luulin että täs on ny joku Wika kun ei pelaa... joskohan sitä tästä lähtis johonki nurkkaan veteleen egolla....