mullon nuota melkein aitoja :laugh: fastecin huippu kaiffari vislas heti ja tuo h-cigarin kaiffari rupes vislaamaan eken setapin jälkeen. tarttee varmaan pikkuhiliaa ruvetakattelemaan niitä aitoja tilalle :thinking:
Printable View
mullon nuota melkein aitoja :laugh: fastecin huippu kaiffari vislas heti ja tuo h-cigarin kaiffari rupes vislaamaan eken setapin jälkeen. tarttee varmaan pikkuhiliaa ruvetakattelemaan niitä aitoja tilalle :thinking:
Mä en oo keksiny vielä miten mä yhdistän vapottelun ja fillaroinnin. Tupakoidessa oli helppo laittaa käsi taskuun, kaivaa rööki askista sokkona yhellä kädellä, viedä rööki suuhun ja kaivaa zippo taskusta ja sytyttää rööki. Onnistui hitaasti polkiessakin. Ja oli niin helkkarin helppo vauhdista nakata se tumppi tien poskeen tai sihdata vesilätäkköön jos sellanen osu kohille.
Huomasin tänään ettei noi nesteet oikeen tykkää pakkasesta. Aamulla -8 ja oli pikkusen jähmeetä nestettä kun oli aamuröökin ajan ollu ikkuna auki, vapo pöydällä. Onneks on puikot ja lankoja, äkkiäkös sitä väkertää pussukan tolle akulle ja clearolle niin pysyy lämpimämpänä. Kai. Täytyy kokeilla.
VG jähmettyy pakkasessa. Talvella PG-painotteisemmat litkut, tai höyryttimeen talvisetup, jossa neste pääsee coilille vähän avoimemmin.
Mikähän siinä on, että reissuun lähtiessä kaikki muut setup-vermeet tulee mukaan PAITSI PUMPULI. Onneksi sitä saa sentään vähän joka paikasta. Mahtoi Heinäveden S-Marketin kassa ihmetellä, kun mustiin pukeutunut parrakas mieshenkilö osti ainoastaan pussillisen Xtra-pumpulia. :p
Miten voikin käydä niin kun odottaa lähetystä, se on tullu aikasemmin ku odotti ja sit ei oo välineitä.
Vietetään suurinosa ajasta seurustelukumppanin luona ja kaikki vapotteluvälineet on sielä.
Tultiin yöks mun kämpille, finnvapen odotettu nestelähetys eteisessä, mukana mulla 2 akkua ja yks clearo joka nestettä puolillaan.
Kannattaa heittää hynttyyt yhteen, niin ei tuu tommosia ongelmia. :laugh:
olet tunnin pihalla niin johan tuppaa olemaan tönkköä nestettä! muutenkin tuolla kylmässä on aavistuksen tylsempää pöhötellä, kylmä tuuli tuntuu vaikuttavan makuunkin.
Suu turtuu makuun ja tankki melkein täys. :facepalm:
Ja nuukana ei viitti kaataa menemäänkään. :sneaky:
E: Joo, pitäis varmaan väkästää setuppi toiseenkin atoon...
Se kun yrittää kaataa 100 ml pönikästä nestettä neulapulloon ilman että valuu ulkopuolelle.
Tai laita ne nesteet tällaiseen saippua-annostelijaan :D yksi pumppaus on 1ml tms.
Liite 12502
Noita varten ostin pienenpienen suppilon.
Yks huono puoli on se et nenässä tuo höyry muuttuu sit nestemmäiseen muotoon,eli flunssaefekti :sneaky:
Eikö kaikilla höyryttelijöillä olekaan kattavaa arsenaalia ruiskuja neuloineen? Mä en pärjäis päivääkään ilman.
Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään, kun yrittää ruuvata kaiffaria irti modista täyttöä varten niin eihän se koskaan aukea siitä oikeasta kohtaa, vaan modin topcäppi lähtee irti tai kaiffarin tankkiosa alkaa ruuvautua auki.
Tällä hetkellä suurin miinus on kauppojen runsaus ja vertailun vaikeus(postimaksut, alekoodit, laatu, saldot nollilla jne.) ja tähän kaiken tutkimiseen menevä aika.
Lisäksi tähän se aika mikä menee muuten aiheeseen tutustuessa... ja tieto tuntuu lisäävän vaan tuskaa ja rahanmenoa...
Pakko oli jo alkaa tekemään exeliä jo mistä löytyy mitäkin ja hankintalistavertailua... :rolleyes:.
Muu tässä vapottelussa ja perinteisten hylkäämisessä on ollut vain positiivista eli itse en ole törmännyt edes negatiivisiin epäluuloihin vaan täysin päinvastoin, jopa tupakoimaton kaveri jo tilaili laitteita ja höyrytteli mun patukoita:thumbsup:.
Alkaa ottaa lujasti pataan nää kurlaavat vehkeet. Kaikenmoisia clearoja kokeillut mutta ei vaan mikään toimi kunnolla. Eikä ole kärsivällisyyttä noiden setuppien näpertämiseen RBA-vehkeisiin, näyttää niin henkimaailman hommilta kun tarvii tohottimien ja injektioneulojen kanssa temuta. Takasin analogiseen savuun vai mitä tässä keksis?
Paketti bogeja ja kartotankki.