Topboxin mukana tulee 1kpl SS lankaisia atopäitä. Se on varmaan sitte SSSSOOCC :crazy:
Printable View
Topboxin mukana tulee 1kpl SS lankaisia atopäitä. Se on varmaan sitte SSSSOOCC :crazy:
no voi vitalis. no se sit meni sinne. eipä voi mitää. paketissa oli kyl ett SS ato olisi ollu TC puolelle. mut en tiedä sit.
Tossa kbox minissä lienee ominaisuus että tuuttaa aina täydet 75W lämmönsäätö puolella. Mielestäni typerä ratkaisu. Rakennat sen rba aton ja ajelet tyytyväisenä wattipuolella niin hyvä tulee.
toimiikohan topboxissa edes tuo lämmön säätö? meinaa ostin tätä Nickel wire 0.32mm | VapeTalo.com lankaa ja tein siitä setupin. kun sain vanutettua sen ja nesteet vanuihin ja tankkiin ja otin höyryt nii iski palanutta pienelläkin lämmöllä. onko normaalia, vai onko mulla nyt sitten väärää lankaa vai miten.
Oliko nikkeliasetus päällä, Oletko varma, ettei ole mitään oikosulkuja? Nikkeli on pepusta, osta kanthalia tai rosteria.
oli nikkeli asetus päällä. Pystyyks perus kanthalia käyttämään lämmönsäätö modessa?
Ei voi. Säädetään vain tehoa.
selvä homma. täytyypi tilata rosteria.
Uskaltaako topbox miniä jättämään yöksi laturiin? Akkuna sony vtc 6
Lähetetty minun thor laitteesta Tapatalkilla
Mitään sähkötupakka laitteita ei suositella jättämään itsekseen lataamaan. Oli sit kyse ihan irto laturista tai piuhan nokassa. Itse en jättäis.
Vajaan viikon ollut tuo Kangertech Subox Mini käytössä ja tulitusnappi meinaa jumittaa, ei kokoajan mutta kerran jämähti kokonaan ja tuntuma on sen jälkeen ollut vähän heikkoa. Mites on, meneekö nämä menee takuun piikkiin?