Pitäähän sitä nyt keskustella, ettei mene ihan pelleilyksi tämäkin chätti. Myönnettäköön että saattoi olla repost, en todellakaan lukenut ketjua läpi eilisen jäljiltä.
Printable View
Pitäähän sitä nyt keskustella, ettei mene ihan pelleilyksi tämäkin chätti. Myönnettäköön että saattoi olla repost, en todellakaan lukenut ketjua läpi eilisen jäljiltä.
Mä en ymmärrä mitä vikaa on pelleilyssä. Mutta keskustelkaa toki.
ekaa kertaa chatissa, "älä repostaa", 2272 sivua.
noh, parempi olla postaamatta kuvasisältöö mistä tiedän ettei ole ollut internetissä ennen =D
Tapanko Foorun heti, kun kerron TSUP ja Smurffi korkattu.:laugh:
Saatana kun hiljanen ja ujo ukko jäi suustaan kiinni kylälle.:thinking:
Mitä vittuu??
Tuut chättiin tutustumatta langan 2272:een sisällön täytteiseen sivuun?
Tuolla asenteella voit yhtä hyvin suksia vittuun, täällä ei mitään tyhjänpäiväistä löpinää kauaa katsota.
Juu ei. Historia pitää olla tiedossa.:rolleyes: Mitäs hulttiot muuten? Viinaa? Sieniä? Höyryjä?
Anna tulla vaan. Toiset on lyöneet vehkeet likoon jo aikoja sitten.:laugh: Nyt on kyllä melko hiljaista sakkia liikenteessä
Tasamaa syöny hyvät sienet? :blink:
Onko spiikillä kullin kuvia?
Täällä ei millään pikku hipparilla postailla tää on aivan saatanan kova paikka.
Suora ja kova.
Pohkeet olis nyt kovassa kunnossa. Krampissa molemmat ja ihan kivikovat.:unsure: Kohtuullisen kokoisetkin noin pituudeltaan.
Eihän tänne vittu tohi mitään kirjottaa [emoji33]
Mä oon kyl lukenu sattuneista syistä joka saatanan sivun [emoji106]
Eki, meiän pitäs ottaa viikonloppu mehtäkämpällä, kori kossua messiin ja ruvetaan mehtälle [emoji108]
Hmm. Miten vitussa mulla voi olla yli 10% viesteistä? Tehän ootte monta vuotta kirjotelleet tänne.:laugh:
Mites Ekin suunnilla. Pakkasia vielä päivisinkin?