Ahveniahan ne oli. :)
Yöpakkaset oli jäädyttänyt yli 10cm pinnasta uudestaan teräsjääksi, sen alla 15cm pehmeää jäätä. Ja silmänkantamattomiin täysin sileää.
Printable View
Mä oon makoillut koko päivän kipeänä, päivän ainoa ohjelmanumero oli yritys ystävystyä ihanan pörröisen oravan kanssa joka hengailee takapihan pikkumännyssä. <3
Täälläkin ollut aika hyvin aamuisin pakkasta.
Tähän sopis se kummeli-video perhokalastaja/hirvenmetsästäjä ;)
Prkle kun tapal ei saa laitettua :( Tasamaa?
Siliääää..
Kerro Jasso murheet.:) taas saman auttava puhelinkin toimii.;)
Meidän pihapupu on näyttäytynyt parinakin iltana / aamuna. Aina samat reitit sillä. Taas samat.
Vihdoin viikonloppu. Jos lähtis mökille. Saa taas viettää pari päivää paikassa jossa vaan niin hyvä olla.
Ei mitenkään jaksais lähteä kauppaan enää. Perse jämähti penkkiin.:unsure:
No, pihapuussa kyllä pyörii näitäkin (tässä cityn keskellä). Parasta on kun kaksi oravaa ottaa tsembalot keskenään ja pyörii ympäri runkoa peräkanaa. Siinä on kyllä sellaisia äkkikäännöksiä, että ei silmät pysy mukana.
Sen sijaan hautausmaan oravat, nuo pähkinäruokitut (ja ties millä ruokitut!) riiviäiset. Siellä saa pelätä nenänsä puolesta. Ainakin on joku roikkumassa lahkeesta, jos pysyy paikallaan.
TSUP!!
Ellette muuten huomanneet, niin tuosta voinee todeta perjantain saapuneen? :laugh:
Nyt on TSUP kuulutettu ja virallinen Viikonloppu alkanut.:teaching:
Mulla oli pentuna lemmikki orava.
Löyty ihan tulitikkuaskin kokoisena, oli emo varmaan joutunu syödyksi.
Noin vuoden ikäisenä sitten laskin sen vapaaksi, koska kurret on kovia paskomaan ja äiti oli sitä mieltä, että kurren on parempi olla luonnossa.
Kaikki meni kuin Disneyn hyvänmielen elokuvassa..
kunnes naapurin kissa äkkäsi kurren, ampaisi kiinni ja kiskaisi sen kylmin huulin suuhunsa.
Kissat on perseestä.
Kissat on petoja.