No suurtalouspuoli oli valmis joskus 09 ja ravintolapuolelta valmistuin joskus.. Höm Höm.. 2012, ainaki entinen emäntä tykkäs ruuasta ja sukulaispoika käy edelleen viikonloppusin syömässä ku paremmin kerkeen kokkailemaan :D
Printable View
No suurtalouspuoli oli valmis joskus 09 ja ravintolapuolelta valmistuin joskus.. Höm Höm.. 2012, ainaki entinen emäntä tykkäs ruuasta ja sukulaispoika käy edelleen viikonloppusin syömässä ku paremmin kerkeen kokkailemaan :D
5 "viestiä" täyteen hinnalla millä hyvänsä. Tapahtumavirrasta näkee taas yhden sankarin tulkinnan asiasta... :facepalm:
ootahan vaan, kohta tulee kyselemään miksi ei pääsekkään sinne kirppisalueelle vaikka säännöissä lukee että 5 viestiä ja taikaovi aukeaa :wheee:
Mäpäs tekasin mulle ja mukuloille tomaattivuohenjuustosååsia tänään. Vaimo ei oikeen tykänny kun se makas kipeenä koko päivän makkarissa ja mä teen yhtä sen suosikeista eikä raukka päässyt/kyennyt syömään sitä.
Tuli muuten äsken tehtyä illan coili väännöt 2*homokiva (käyttänyt viimeksi x aikaa sitten kumpaakin), magmaan uus duali, originaalin barbin kennyyn uus single ja subtankkiin uus coili kylkiäisiksi.
Huomenna puku päälle ja pyhä modi kantoon [emoji33]
hyvä arvio siinä mielessä kunnet ole edes maistanu :D vaikka pakko myöntää, paljo on joutunu viimeaikoina opettelemaan ku siirryin takas lihabisneksen pariin ja nytte kun tuolla leikkaamopäällikkönä hyöriny niin tule ihmisiltä näistä reko ringeistä mitä eriskummallisimpia kysymyksiä :P ja oppii itekki uusia reseptejä näiltä "HC" kokkaajilta joita käy ja jotka tuo maistiaisia ja kertoo reseptejä :D
Kysytään nyt sultaki mitä lihanleikkaaja tienaa? :D huhut on isoista tileistä mutta taanoin yks lihanleikkaaja kumos tämän asian. Puhu kyllä niin heepreaa määristä ettei ihan pysyny selityksessä mukana :D
Ja oommää joskus yrittäny päästä maistamaan, ei suostu tarjoamaan mitään ku on niin "huono" :D
no rehellisesti tienaan sen 11e/tunti, toistaiseksi ku vasta jonninaikaa sitten firma alotti ja jahka alkaa tuottamaan tarpeeksi enemmän=palkankorotus :D ja ne isot tilithän tienataan urakkahommalla, leikataan esim. 4 nautaa tietyssä ajassa mahd. nopeasti ja mitä enemmän leikkaat/isomman urakan teet=enemmän rahaa
itellähän siis pitäs olla ihan perus 8h/päivä, mutta paljolti päivästä riippuvaista, parhaimmillaan tuli tehtyä viikko 4x12h ja siihen yks 18h päivä :laugh: voin myöntää että siltä viikolta tuli ihan hyvin kyllä :D
ja ei muuta kuule ku lykkäät lusikan sen soppaan ja maistat :D
mutta hyvä että edes on niitä töitä, vaikka etuudet vois olla paremmatki :P nykypäivänä uutisissa ei muut pyörikkään ku yt neuvottelut ja firmojen konkurssiin menot :/ mutta jotku sentään jaksaa vielä yrittää, tänään kävin tota uutta naapuria morjestamassa joka pykäs jaguaari korjaamon pystyyn, yrittihän se kaupitellakki mutta ei kyllä omat rahat ilman pankinjohtajan apua riitä :D
Muitakin hereillä vielä [emoji2] Minäkin oon muuten entinen kokki..silloin yli 20 vuotta sitten kun valmistuin[emoji58] ei ollu mun juttu, mutta osaan kokata.
Kaksi yötä lomaan on
Vähä jänskättää jo
No onneksi pitäs duunia olla jokapäivä lomallakin
Itsehän odottelen töihin paluuta pitkän loman jälkeen tosin työ on ihan uutta ja paikkakin eri, mutta ihanaa kun pääsee kotoa pois.
kuulostaa ihan edelliseltä työpaikalta kaupassa, eka oli tunteja ja tein muutamien äkillisiä sairastumisia, mutta sitte ne ihmiset hävis ku pieru saharaan ja koska olin uusin talossa, tunnit väheni ja loppujen lopuks soppari loppu ja sitte lähdin taas ehtimään itteäni :P se on muuten kohtalokasta sellanen ittensä ettimine, älkää harrastako
Monet haaveilee siitä ettei olis sitä työpakkoa, onhan se kiva lomailla mut ei tällee. Viikossa kaatuu seinät jo päälle ku haluis vaan päästä tien päälle. Saas nähä saako tota sopimusta poikki jos tarjottais heti alkavaa sopparia jostai! :)
Puoli vuotta olen ollut sairaslomalla, ei tää kivaa ole.Mielummin olen töissä ja toivon mukaan pystyn vielä vuosia olemaan[emoji106]
ite ei voi kyllä muuta ku lomasta haaveilla, olis ainaki aikaa viimeistellä edes joku projekti, taitaa jäädä tältäki kesältä toi kylpytynnyri tekemättä kunnen oo vieläkään saanu aikaseks alkaa vääntelemään mistään lämmitystä siihen :unsure:
Likkakaveri laitto just viestiä, että olisi pitänyt hakea baarista.Onneksi auto on pojalla niin ei tarvinnut mennä.En olis muutenkaan lähtenyt, emmä jaksa enää juoppoja kuskailla.On se nyt vit...ettei 40 vuotias akka ota taksi rahaa reissuun, kun kaverit voi kuskata [emoji35] ei kiitti!
Jostain kun löytäisi sellaisen veitsen teroittimen joka sopisi laiskalle. Lihaa leikatessa on mulla lähes aina liian tylsä veitsi. Tuttavapiirissä on kyllä lihamestari,mutta ne timantit ja nahkaan terottamiset on liian vaivalloisia. Pitäs olla kone johon tökkää veitsen ja kas... olis partaveitsen terävä--
totta tuokin antti, vaikka itellä olis tälläki hetkellä vientiä 2 muuhunki eri paikkaan ja mietein sen hurjan hetken kun työttömänä olin niin oman firman perustamista, mutta jäi miete asteelle, helvekon paikallinen terveysviranomanen on yhtä viisas ku puhkikäytetty nokian kumisaapas :P
no ehkä jos hän varas määrän x taksirahaa mukaan, mutta sitten tarpeeksi korkeassa nousuhuitelissa maksoki sillä jonku paukun ja ajatteli että sinä kun olet niin ihana ja ymmärtäväinen ni voisit vaikka olla mukava ja ihana ja ihan vaan vähän lähteä kuuntelemaan känniörinää ja siivoamaan oksennuksia takapenkiltä? :laugh:
Mulla on parhaat kokkiveitset aina terässä ja mukelot ei saa edes koskea niihin.Pilaavat ne kuitenkin.Opettelet Antti terottamaan kahta veitseä vastakkain[emoji2]
no ite pärjänny tuolla ihan hyvin kyllä, töissä tulee käytettyä kaikki mahdolliset koneesta timanttiin ja timantista 2 eri karkeeseen puikkoon jos oikein alkaa hifistelemään :D
mutta tosiaan, https://varusteleka.fi/fi/product/la...teroitin/20897 soveltuu niin erä kuin kotikäyttöön, ei paina mitään ja ihan hyvää saa laadusta :)
En jaksa olla enää ymmärtäväinenkään[emoji38] hän en entinen ystäväni, nykyinen kaveri ja tiiä miten kauan sitäkään.Soittaa/ tekstaa ainoastaan silloin kun tarvitsee jotain esim.kyytiä, rahaa tai jotain muuta.Muuten ei pidä mitään yhteyttä.Enää en edes kysy voidaanko tavata kun ei kuulemma jaksa tai ehdi[emoji53]
jaa että sellanen tapaus.. itellä oli kans tuollanen "ystävä", otin sen asumaan siivelle hetkeksi ku sillä oli tiukka hetki, hetki muuttu 6 kuukaudeks, lähtiessään se sitte aikalailla vei niin sanotusti koko potin :P lupas kyllä että ei pärstäänsä enää näytä ja sitä rataa johon tokasin että parempi näin
Ajattelin kyllä jotain enemmän pro luokan teroitinta. Metsästysmajalle ehdottelin taannoin jotain laitetta joka olisi kustantanut muistaakseni aika paljon mani pätäkkää fyffeä ja tuohta. Ei mennyt läpi...
Kaverii ei tarttis olla ku sen verta että olis kuski. :)
Jep..ikävältä tuntuu, mutta on muitakin ketkä ovat tämän huomanneet, ystävissäni siis.Hän haluaa ainoastaan hyötyä kaikista aika törkeilläkin tavoilla ja kukaan ei jaksa sulattaa sitä enää.
mikälie cheffmaster terotin mikä meilläki töissä on käytössä, halvimmillaan n.450 ja hienoin laitos noin 5000 euron paikkeilla, eli kyllä se ihan perus hiomakivi ja timanttiterotin tulee halvemmaks kunhan ei pitkää aikaa sille uhraa :D yksi mikä tietenki on, on sellanen missä on lievä terotus ja puikko samassa, en nyt heti muista valmistajaa mutta sellanen V:n mallinen vehjes, maksaa jonku 40e suunnilleen, voin sen maanantaina lunttia pääkallopaikalta :D
rupesin tässä miettimään ja harmittelemaan kunnei ite kerkeä noihin vapemiitteihin ku on aina jotain menoa ja sitte ne alkaa olemaan jo senverran kaukana että täytys hommata jonninmoinen koiravahti :/ tai sitte vaan rakentaa se kunnon aitaus ja laittaa tosta entisestä leikkimökistä koppi.. ja tosiaan seki vielä että porissa ei ole ollu tänävuonna lainkaan, tai sitten oon vaan pihalla ku lumiukko :D
Tälläinen ?
http://www.fiskars.fi/tuotteet/puuta...roitin-1000601
menee veitset ja kirveet samalla koneella
Ihmeen hyvä jälki tulee tuollakin
E : ja maksaa hurjat 15e