Hiukka vituttaa kun ainoa paikka mistä saisin haluamaani tiivistettä on tuo enkelsmanni pulju noilla helvetin ryöstöposteilla. Kiikarissa Ozark Sweetleaf
Printable View
Joo se on ainoo firma josta saa noita sen omia custom mixejä :/ Siksi itseäkin sylettää kun siellä on muutama ihan hyvä mitä tykkäsin höyrytellä.
Eipä se rahdin hinta kauhea ole, kun ottaa ämpärillisen kerralla.:thinking:
https://www.chefsvapour.co.uk/45-fla...egory=45&n=105
Tuolt löytyy ainakin joitain mixejä kans
Totta tuokin. Harmittaa vaan että sen sijasta että tilaan luottomestasta(chefsvapour) missä todella laaja tiivarivalikoima niin laitan tilauksen väkisin puljuun mistä oikeasti haluan/tarvitsen yhden tiivarin. Mutta eipä auta itkeä. Keksikokkaukset suorastaan huutavat tätä tiivistettä joten seuraavan kerran ku vetää perseet ja harkintakyky nollassa nii lähtee tilaus vetämään :D
ei teistä kukaan sattus tuntemaan flippereihin syventynyttä henkilöä?
Koodi::pinball:
Silmät seisoo päässä vieläkin [emoji33]
Rankkoja keikkoja noi jomppelilla käynnit. Kaffetta... huuruja ja ...
[emoji72]
Riittävän herkässä tilassa kun on, se tilaus napsahtaa nopiaa.:unsure:
Ilmankos Jamoa ei näy...:thinking:
Huomenta. Pitää toivoa, ettei ala sireenit taas huutamaan ko menen tonne hallille. Pistin eilen kysellen meidän kiinteistöpääliköltä, että voiko tommonen olla mahollista sanoi selvittävänsä joten katsotaan onko mitään tullut selville.
Huomenta Höyrypäät.:)
Huomenta. Miten mä oon taas jäässä ku kalikka, eilen ymmärsin sen et olin jäässä koska kuuma vesi katkottiin vuorokaudeks tästä talosta.
Onkos siellä Putket rikki, vai missä vika.:thinking:
Jotain korjauksia ne teki, tos vieressä peruskorjataan muutama talo ni sieltä varmaan lähtösin. Ollu sähkö- ja vesikatkoja täs vuoden aikana luvattoman paljon, iso osa niistä vielä ilmoittamattomia :crying:
Raportoin nyt tänne vaikka kiviäkään ei kiinnosta. Eilisen hälyepisodin oli aiheuttanut meidän puljun hälyjärjestelmän kaatuminen joka aktivoi sitten hälyt. Tämmöstä sain lukea aamulla s-postista.