No siinäpä se; suomessa ei saa myydä nikotiinia ja yllättäen ulkomailta tulevassa postissa kestää pidempään... :rolleyes:
Edit. marbolle tämä siis..
Printable View
No siinäpä se; suomessa ei saa myydä nikotiinia ja yllättäen ulkomailta tulevassa postissa kestää pidempään... :rolleyes:
Edit. marbolle tämä siis..
Ei se niksaa vaadi välttämättä. Joskus kun ostin alotuspakkauksen tarjoustalosta niin siinä oli mukana 2x1ml niksatonta nestettä. Kyllä niitä veteli pari päivää eikä röökiä pahemmin tehny mieli.
Oon kytännyt entisen kämpän vuokravakuusrahoja jo kuukauden. Vihdoin sain vuokraemännän kiinno ja tää on vähentänyt vakuudesta, 3 sokeripalaa ja kaksi palovaroitinta. Yhtennsä 120 euroa!!!!
Vittu että kiehahti, sai vanha rouva kuulla kunniansa. Olis nyt saatana ees ilmoittanut mulle, niin olisin tullut laittamaan vaikka sata sokeripalaa tolla hinnalla.
Mietin vaan onko toi ees oikeutettua? Olishan se voinut hommata vaikka uuden jääkaapin ja sanoo, että mä vein sen vanhan mukanani.
Sokeripaloille nyt ei arvoa voi laittaa euroa enempää, mutta jos se on ostanu kaks kappaletta 60 euron palovaroittimia? En tosin tiedä saako niin kalliita edes ostettua.
Kysymys kuuluu, oliko sillä oikeus ostaa kaks palovaroitinta ts. veitkö mukanas kaks kämppään kuulunutta?
Vein mukanani, euron palovaroittimet. Tiesin rouvan olevan tarkka, joten en halunnut jättää mitään sinne lojumaan. Mutten muistanut ketä ne oli sinne hommannut. Tarjouduin kuitenkin jo pari viikkoa sitten tuomaan ne takaisin.
Tää oli vaan pyytänyt sähkömiehen asentamaan sokeripalat........
Vitsit, toho jäänyt kaverille, enkä muistanut. Purin vanhan setupin ja aloin ettiskellä, eihän sitä tietenkään näkynyt. Pitkään aikaan ole tehnyt täysin hapettamattomaan meshiin setuppia, kylläpä otti koville. Ja nyt on taas hetken aikaa toi meshin metalline maku... X-(
Vittu, että nyt alko vituttamaan tuo "uutuuksia"-ketju. X-(
Ei siinä mitään, jos joku haluaa tommosia saatanan täysiä plagiaatteja johonkin ketjuun postailla, mutta mun mielestä toi ketju voitas ihan oikeesti pyhittää pelkille uutuuksille, eikä millekkään kahen markan kiinakopioille!
Mulle on ihan sama tuleeko ne uutuudet suomesta, kiinasta, tai vaikka afrikkalaismiehen sarvesta, kunhan ovat jotain muuta kuin noita saatanan selkeitä ripoffeja!
Joo, kyllähän sitä voi olla ketjua lukematta, jos niin korpeaa, mutta uutuuksissa ois silti ihan kiva pysyä mukana ja mun mielestä noille paskoille vois joku tehdä oman ketjunsa, jossa sitten niistä kiinnostuneet voi keskenään ihmetellä ja mä voin blacklistata sen.
Vittu, että alkokin vituttaa..
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb...vkubo1_400.gif
Palovarotin on pakollinen laite. 1kpl/60neliötä. Yleensä omistajat on huolehtineet että on ainakin se yksi, joten periaatteessa ihan ok vaatia korvausta siitä että on joutunut uuden hommaamaan. Tosin joku kohtuullisuus kuitenkin..
Tee se ketju:) Kopiot tuskin ketään haittaa vähän harmittaa noi logot ja nimet vaan. Saa nähä kauanko menee että jollekkin myydaan kopio aitona...
Enivei, vuokranantajan ois pitäny kirjallisesti sulle ilmoittaa ja antaa sulle mahdollisuus korjata asia itse. Voit riitauttaa asian jos haluat, mutta kannattaako tuommoisen summan takia? Mahdolliset oikeudenkäyntikulut tulee kuitenkin maksettavaksi ja ne menee sitten jo reilusti yli tuon 120 euron.
Jälkiviisaus, mutta kannattaa jatkossa muistaa mitkä tavarat on ite hommattuja ja mitkä ei. Ite otan valokuvat aina tyhjästä kämpästä ennen muuttoa niin ei voi jälkikäteen urputtaa.
Ite kävisin kilikoli maalin kaa pimeän turvin maalaan jonkun pikku kirkkoveneen sen oveen..
On joskus peritty edellisen omistajan koiran tuhoja. Suostuin maksamaan kun en jaksanut tapella puhelimessa huoltomiehen kanssa.
Ei se niitä sääntöjä keksi. mitäs oltiin jätetty muuttaessa sisään mainitsematta raavitusta oven karmilistasta.
Satasen taisivat pidättää takuusta.
Sokeripaloista itku on hiustenhalkomista. Luulis ettei semmoisen hommaaminen jo uuden asukin toimesta luulis olevan ylipääsemätön ongelma. Ainakaan omasta näkökulmasta. Pakin pohjalla noita pyörii aina..
Riitauttaisin asian aivan vaikka periaatteen takia.
Meikäläistä ei kusta silmään.
Tämä yks loputon oikeudenpuinti että tappoko murhamamma vai ei. Lainkäytöstä sinänsä en mitään tiedä, mutta kun noita ulkomaisia juttuja seuraa niin mitä itun todisteita lisää tarvitaan. Muutenkin alkaa jo muistuttaa länsinaapurin touhua. Häkki lukkoon ja avaimet Mariaanien hautaan. Period.
2005 ostettu pleikkarin ohjain alkaa hajoamaan.. Jo on kumma ettei tuommoinen kolmatta sataa tuntia pelattu kapula kestä.
Muutama vuosi mennyt silloin tällöin pelatessa ja muksut toisinaan jotain pelailee.
X nappi jumittaa ja oikean tatin ohjaama kamera pelissä jumissa oikealle kääntöön.
Koittais nyt ensimmäisen kerran avata ja putsata :lol:
Kertokaa mulle onko ihybrid standardissa kenties säädettävä nappi ku 18650 akulla nappi ei juuri tosta ulkone ja sitä ei saa pikkurillin syrjällä painettua juuri ollenkaan...???
Ei ja joo.
Nappi itsessään ei säädy, mutta ulkonema vaihtelee akun pituuden mukaan. Löysää vähän sitä ruuvia napista, niin tulee enemmän ulos. ;)
Prikka ruuvin alle :thinking:
Joku perkeleen mulkku kävi eilen ihan randomisti väittää pokeille että oisin kuristanu ja lyöny sen muijaa. Mikä helvetti suomalaisia vaivaa, aina täytyy vängätä ja yrittää pilata toisten ilta? Ens kerralla toivottavasti törmään tähän sankariin selvinpäin, katotaan uudelleen sitten että mikä vaivaa :)
Tai sitten emäntä oli kaulaillut jonkun muun kanssa -> kaverit nähny -> emäntä keksiny "hienon" seivin..?
Ei sillä ollut mitään jälkiä missään, meikitkin tiptop. Todella sairasta väittää tollasta, huomas kyllä ketä poketkin uskoi, sanoin vielä että soitetaan poliisit paikalle ja katotaan kamerat jos ei muuta. Eivät halunneet.. Kyllä kyrpii :mad: Ois pitäny vaan soittaa ja nostaa kunnianloukkauksesta syyte, oppiipahan olemaan syyttämättä viattomia.
Meinasin kaulailulla kyllä jotain muuta, kuin kuristamista tai tappelua. :D
No en keksi miten tuo seivais mitään :D Tai no naisten logiigalla ehkä? :thinking:
Meinasin siis, että emäntä halaillu/suudellu jonkun muun miehen kuin ukkonsa kanssa, joku ukon kaveri nähnyt jotain lähempää kanssakäymistä baarin perällä, kertonut sille ukolle ja emäntä sitten keksinyt "hyvän" selityksen, eli "toi kuristi mua". :p
Mua vituttaa kaikki maailman itkupotkuraivaripellet
Saatanan Kamry. Ei pysy enää edes Boge kierteillään. X-(
Erään isomman myymälän p-alueella on 20-40 pientä omenapuuta, jotka ovat vääräällään kypsiä omenia. Myymälällä ei ole aikomustakaan kerätä niitä pois eli ne tippuvat ja mätänevät puiden alle. Juuri hetki sitten huomasin, että itämainen tyyppi keräilee omenia puusta ja sulloon niitä vaivihkaan reppuunsa. Ajattelin, että nyt olisi oiva positiivinen lähestyminen paikallaan, että saadaan hieman kohennettua yhtiön ja työntekijöiden imago. Astelin herran näköpiiriin ja annoin rauhallisella kävelyllä viestin, että ihan juttelemaan olen tulossa. Olin kertomassa hänelle, että voi kerätä omena niin paljon kun haluaa, mutta kannattaa kuoria ko. omenat. Mieshän sai sätkyn kun näki minut...nakkasin repun selkäänsä ja polki fillarilla haneen.
:thinking:Tämä meni oikein loistavasti...nyt taisi käydä päinvastoin tämän kohentamisen kanssa. Tarinoita, joita silloin tällöin kerron tapahtuu joka päivä...nyt kun on vähän yleisöä niin näitä harmittomia tarinoita on hyvä kertoa.
Johtuu nääs univormusta.
Kuitenkin löytyy paljon "sivistyneitä" maita, missä univormu on oikeutus mielivaltaiselle pahoinpitelylle.
Ensi kerralla käskytä omenanpoimijat maahan ja kävele paikalle sanoen sitten, että jatkakaa.
ja suomestakin löytyy se pieni prosentti itsetunto-ongelmaisia perseilijöitä jotka pilaa alan työntekijöiden maineen. Soveltuu sekä vartijoihin ja poliiseihin.
Pari-kolme kertaa ovat sattuneet omalle kohdalle ja paremmin ne ovat mieleen jääneet kun kaikki täysin asiallisesti työnsä tekevät. :)
Ei, kyllä se vika oli sussa, kun et kunnioittanut auktoriteettia.:D
voi olla, kyllä se auktoriteetti mun kohdalla syntyy jostain ihan muusta kuin virkapuvusta. Ajelin tuossa vuosituhannen alussa vuoden ajan Fiestanrämällä joka kieltämättä näytti siltä että murenee tien päälle hetkenä minä hyvänsä. Siinä tuli kyllä koko Keski-Suomen kissalanväestö tutuksi vaikka oli auton paperit ja maksut ihan kunnossa.
Heitin emännän töihin. Duunipaikan piha täynnä mopoja, mopoautoja ja teinejä. Joillan jopa ihan oikea autokin :eek:
Eikös sitten siinä parkkiksella joku tuuninghirviö koita ajaa parkkipaikan sisäisessä risteyksessä vasemmalta alle.
Tartteisin kyllä uuden puskurin ja ilmastoinnin lauhduttimen, mutta refleksit tuli väliin prkl..
Samat säännöt ne on parkkiksellakin kuin liikenteessä. Tuosta väänsi eräs pappa poliisien kanssa kunmeidän autoa päin peruutti ruudusta lähtiessään viime syksynä.
Pappa oli kovin sitä mieltä ettei ollut hänen vikansa kun emäntä ajoi kaistaa pitkin ja pappa peruutti ruudusta kylkeen.
Aah, juuri se tunne lämmittää mua joka päivä...toisaalta yltiömäinen väkivalta on myös herkkua :laugh: Ikävä kyllä turvallisuusalaa (ykstyinen&valtio) riivaa heikko rekrytointitaito. On hemmetin vaikea mitata, mitä ihmisen pään sisällä liikkuu...mutta tulee kyllä viimeistään silloin esille kun paska iskee tuulettimeen.