http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=5180.0
Ja muutama viimesin sivu EA mod -ketjussa
Printable View
Huomenna varaamaan aikaa jakohihnan vaihtoon. Vasta 10t km ajettu vaihtovälin ylitse :D
Katsastuskin pitäis hoitaa joulukuun loppuun mennessä..
vittujen juutuubi ja "matched third party content"
Hermesetaksen makeutusaine Stevia (vihreä rasia), perkule on kalliimpaa kuin tavallinen (sinisessä rasiassa) ja mautonta paskaa, sinistä pari pientä pilleriä ja liukenee heti ja antaa makua, tuo Stevia ei liukene heti vaan jää pinnalle kellumaan ja ei maistu miltään, kokeiltu 4 pillerillä kun normaalisti riittää enintään kaksi, turha ostos!
Ärsyttää ja vituttaa suunnattomasti kun toiset on niin vitun kateellisia, jos lotossa voittaisin vaikka 5miljoonaa, niin vittu oikeesti jakaisin koko potin vähäosaisten kesken, mää lähen kohta mullanalus hommiin, saatana tätä maailmaa,kuka oikeesti tällaisessa paskassa haluaa elää.
Kateellisuus on yksi turhimpia tapoja tuhlata energiaansa. Mä olen tyytyväinen siihen mitä mulla on nyt, enkä jaksa vaivata päätäni sillä mitä jollain muulla on. :esmoke:
Sitten kun myytte sähköhärpäkkeitä ja viette ne postiin,katso ettei laatikon kyljessä ole mikään oranssinväristä räjähdeluokka-tarraa kyljessä.Tuli nimittäin paketti takaisin...prkl.Oma moka...
Koko prkl päivä!! Aamu alko kun roskakuski blockas mut jumiin kun olin töihin lähdössä. siitä sitte töihin ja parkkipaikkaa ei kirveelläkään ihan läheltä. No läheinen parkkimittari oli pskana ja seuraava jossain huitsin kuusessa. Siitä sitte työntämään päivän ekan kaks tuntisen parkkimaksu 8€ mittariin ja takas autolle. Sen virheen kun olis parkkipirkko vielä tehny että sen 80€ rakkauskirjeen olis ehtiny jättää, ni olis taas ollu iltapululla jutun aihetta, mutta onneks ei!! Siitä sitte raahaamaan työkoneita työmaalle ja voin kertoa ettei päivä' ainakaan paremmaks muuttunu!! :D
trallallallaa...joulu tulla jollottaa...perkele!..mielilitkuja pitäis saada lallalallaaaa..kaikki puljut toivottaa..Out of Stock!..saatana :(
Malmin posti.
Kello on 16.05 vuoden kiireisimpänä aikana kun pahaa aavistamaton vanttila kävelee tuohon jo niin tutuksi tulleeseen postikonttoriin sisälle. Ensimmäisenä vastaan tulee Malmilaiselle tuttu spurgun haju, kun yhteiskunnan parasiitit jonottavat hakemaan poste restantensta ulosottokirjeitään. Nopea vilkaisu kassalle ja selviää, että siellähän on yksi ihminen töissä palvelemassa pariakymmentä jonottajaa.
Jono sisältää arviolta noin 160-180kg painavan rouvan, joka joutuu riisumaan päälyvaatteitaan pois ettei lämpöhalvaus iske. Tämä erehdyttävästi virtahepoa ulkomuodollaan ja rohinallaan muistuttava pirkko alkaa kaivelemaan kännykästään viimeisen parin viikon aikana tulleita pakettejaan. Paketteja on yhteensä kymmenkunta, seurantakoodit ovat ovelasti piilotettu muiden tekstiviestien joukkoon ja kiitos laiskan postineidin, tämä virtahepo joutuu lukemaan jokaisen itse sieltä ääneen. Diabeteksen raiskaamat silmäthän näkevät joka toisen numeron päin vittua, ja eikun alusta.
Seuraavaksi pari poste restantteja hakee ne elintärkeät kirjeensä, näidenkin nistien oli pakko ängätä ruuhka-aikaan ne hakemaan. Sitten tulee pappa joka lähettää 58 kirjettä, jokainen eri painolla ja osoitteella. Osa kakkosluokassa, osa ykkösessä. Maksu tietenkin tuttuun senioritapaan veteraanikeräyksellä huijatulla kolikoilla.
Vielä kun yhtälöön lisätään se äijä, joka jäi tulliselvityksiä yms. lappuja kirjoittelemaan kassalle ja yksi nainen jonka paketin oli motivoitunut postivirkailija laittanut väärälle hyllylle, ja jonka etsiminen kesti ainakin 10min, on vanttilan mahahaava valmis.
Itse pääsin jalipon paketin kanssa kassalle 17.05, eli tasan tunnin jonotuksella. Postivirkailija valitteli että hupsista vaan, ei mee enään tän päivän postin mukana. Taistelin parhaani mukaan itseäni vastaan että tästä postireissusta ei tulisi uusi Jokela ja minua ei muistettaisi seuraavana Matti Saarena. Teennäisen kohteliaasti sain kuitenkin suostuteltua postineidin tekemään parhaansa, jotta paketti vielä kerkeisi tänään kohti pohjanmaata. Toivottavasti ei eukko puhunut paskaa.
Ei jumalauta vanttila...sympatiat täältä, itsellä kun kaupan jonossa mummut ja papat ostaa kamansa ja unohtaa puolet sitten ravataan ympäri kauppaa hakemassa niitä ja jono seisoo, niin lopuksi piti vielä ostaa pari ässä arpaa ja pari norttitoppaa kaikki saatana pitää aina maksaa erikseen, eikö ne jumalauta vois käydä kaupassa päivällä , niillähän sitä aikaa on??
Nim. täysin vittuuntunut hämeestä :(
Niiin ja odyssa maistuu silica vaikka mitä tekis, vedin perkele koko silican toholla punaseksi ja silti maistuu, mitähän vitun paskaa 3mm silicaa toikin on....taidan heittää vittuun kaikki noi silicat ja luottaa vaan noihin ryssän punottuihin lankoihin.
Aah, taas osaa arvostaa tätä pikkukylää, eli Seinäjokea. :)
16:55 Audi vinoparkkiin 5 metrin päähän pääpostin ovesta, letkeästi sisälle postiin (ei tartte kiekkoja, parkkimaksuja tms.) ja puumanaiset väistelee tieltä, muutama jopa viheltelee Mr. Güntherin perään. Kolme iloista postineitiä vilkuttaa ja kilpailee ketä pääsee palvelemaan mua - tällä kertaa valitsin lähimmän. 16:56 Vanttilan paketti on lähdössä Helsinkiin ja takaraja olisi ollut kuulemma minulle 17:25. ;) Meinaan jo kiittää ja lähteä, mutta muijalta tulee seurantatunnus tekstarina - hänen nimellä ja kirjattu lähetys - pyydän vielä kohteliaasti josko saisin tämän samalla mukaan ja heti luvattiin kanta-asiakkaalle antaa. 16:58 postista pihalle muijan kirjattu paketti kädessä.
tuli käytyä sairaalan labrassa verikokeissa ja sen jälkeen kuppi kädessä suunnistin perinteisesti
toilettiin antamaan b-näytettä. Riuhtasin oven auki ja eiköhän siinä oven takana tyytyväisenä
killittänyt järkyttävän laiha ~130-vuotias, vapiseva mummengiida housut nilkoissa ja kaikki jäljellä
oleva tavara nätisti paljaana. Noh, ei kai tuossa muuta ärsyttävää ole kuin se että tämä päivä on menty pitkälti höyryn
voimalla kun ruokahalun palautumista odotellaan.
Liitto ilmoitti alkavansa käsittelemään mun ensimmäistä päiväraha hakemusta vasta 17.12 :D
Vittu mitä paskaa.... 24.10 jäin lomautetuks...... hieman kestää..... hyvää joulua koko Egomanin perheelle.... VITTU
jahans, mulla oli sovittu työpaikka ja nyt tämä paskaotsa ilmoitti että hän tarvitsee rahaa itse eikä voi ottaa töihin. Ei näihin paskoihin voi luottaa millään tavalla, kuukausi on ollut aikaa soittaa ja kertoa tilanne :( Ja nyt sitten istutaan tyhjänpäällä, eikä liksaa ole tullut 5vkoon. Uutta matoa koukkuun, tänään ei viitsi soitella kelleen on hermo sen verran piukeena :(