Ei ole.
smy brand vapor dv mod with mp3 function | Electronic Cigarette,Simeiyue Technology
Printable View
Tänään vois paistaa lettuja, viime kerrasta on ikuisuus :)
Yh, viimesiä tavaroita viedään pois ja kohta muuttoa pukkaa semmosta tahtia että ei voi edes mitää hyvää itelle tilata .___. Jospa sen jälkeen palkitsen itseni muutamilla herkkunesteillä. Ja pientä taka-askelta otettu näköjään kun vamo näyttää pysyvän nyt enemmän kädessä kun meksut...
Jaaha, se olis pikkuhiljaa otettava unta kuulaan että jaksaa huomenna olla omalta osaltaan varmistamassa että EK4 ja EK8 sujuu suunnitelmien mukaan 😊
Örp. Tulipahan vetäistyä koko taikinallinen lettuja mahalootan puolelle :) Puoleen letuista päälle valkosipuli-yrttituorejuustoa ja puoleen mansikkahilloa.
Kyllä nyt täytyy sanoa että seitinohut jäi ehkä haaveeksi. Täytynee laittaa morsio puikkoihin huomennakin. Kerrankin näin.
Öriöri öriöriöir.
Mitä mussukat? Lomalla ollu ihan pihalla kaikesta, kenet on suolattu ja kuka on vielä hengissä?
Tuli tossa ohimenenn tänään ostettua uus koneekkin itelle jotenka kaikki paska on hukassa :laugh: jos nyt alottais iha puhtaalta pöydältä.
Jamo hola o/
, olin tosiaan pari vikkoa ihan ilman nettiä ja aika kaukana kaikesta todellisuudesta, mä vaan kalastelin ja elbasin. Oikeeta lomaa vietin.
Kalaa tuli mukavasti niin et joka päivä sai syödäkseen kalaa, grillillä paistoin osan, oliko hyvää?
Tähän väliin huono vitsi:
Tuomas Holopainen retostelee: "Arvaapa mitä tein Turusen Tarjan kanssa aikoinaan?"
Emppu Vuorinen vastaa tähän epäuskoisena: "Nait vissii?!"
Jamolle: toivottavasti pukkaa hyvää keikkaa tänään, vaikkei Tarja olekaan enää kuvioissa. :thumbup:
Miehä heitän lapin ihmisenä haut mehtään, toiset tykkää jännkäkalasta minä en, syön kyll haukea mut paskahan se on jos versus taimen.
Hyvä meininki.
Noh Rokuli. Tuus tänne nyt sieltä sätistä itkemästä.
Tseh, Rokuli tseh! Kiss kiss kiss! *viheltää*
tuittu...sulle ei oikeestaan voi muuta sanoa ku et ime vittu oikeesti paskaa isolla lapiolla. Sä esität olevas joku mut sä et ole yhtään mitään, pelkkä paskakasa. häpeä. vitun idiotti. Luulet olevas joku vitun, älä vittuile mulle niin mä en vittule sulle.
huomenta höyrypäät ☺. Täällä olikin jo tunnelma katossa. jatkakaa.
Huomenet täältäkin. Meinasin alkaa win 10 asentelun, mutta taidankin siirtää huomen aamuksi, kun natiaiset lähtevät kotio. Jos nimittäin meneekin pieleen, niin poikanatiainen sattaa hermostua, kun ei pääsekkään tutkailemaan Pokemoneja :D
Kantsii lukee tosta kommentit ennen kympin asennusta:Windows 10 Prohon päivittäneet jakavat saman geneerisen tuoteavaimen ? Muropaketti
Nyt, nyt Jamo on matkalla Ratinaan.
Tsup.
Jokos Rokuli on saanut uuden vauhdin päälle? :lol: Koko viime yön tulikin aika tiukkaa settiä:lol:
...
http://i.imgur.com/2AYFzrf.gif
Ok, asia selvä. :D Toivottavasti ärrimurrikeksit on yöllä syöty muruja myöten pois.
Moikka tuitulle pitkästä aikaa[emoji2] haittaako jos teen poppareita tässä samalla? Älkää nyt alkako tappeleen..johan tuolla Vapottajissa oli taas, oikeesti vittu mitä touhua[emoji38] ja viime perjantaina mescchusser kilahti täällä, mutta se nyt onkin ihme hyypiö koko tyyppi!!
Edit.noi puput on aina ihania[emoji173]
no näytä nyt edes yksi viesti missä kylvän riitaa eilen täällä? no löytyykö?