Aivan loistava mehu.. Itse kans maistellu jokusen päivän, nam nam ..
Printable View
Liquan mansikkaa.
Suunnilleen 1:1 sekoitus Sherlockia ja Kentucky Applewoodia. Maistuu melkeinpä paremmalta kuin kumpikaan yksinään, jostain syystä. Tosi kiva maku.
Uk eliquidilta (Welho) tilattua alennus Redwood Blend 12mg. Eipä ole hääppöistä vaikka pitäis seassa olla vaniljaa ja karamellia. Laatikon pohjalta löytyi ikuvanha vajaa puteli EnJuicen suklaata 0mg ja sekoittelin sitä sekaan ja vahingossa taas tulikin ihan kelpo soosi:)
Perfumers Aprenticen Gummy Candya pumpulilla. Saippuainen outo maku.. Ei toimi :D
Mulla on niin monia eri nesteitä käytös ja kun on itse sekoiteltuja niin pakko vähän pitää ylhäällä suhteita :P Toki aika vakiintunu suhde on pohjien suhteen.
Ja jottei turhan OT:ksi mene, niin nyt höyryää PA:n Omena joka turhan kitkeryyden jälkeen on ihan jees :)
Tervalaku paukkuu clearossa:) Tuntuu tämä imist-C olevan jonkunlainen boge hybridi:laugh:
Vanilly tahityä pitkästä aikaa. Pari huomiota tosin: vaatii paljon pidemmän kuin viikon steeppauksen ja tästä tuntuis tulevan pää kipeeks? On se silti toistaseks paras vaniljajuissi.
Fsusan gummy bears...jos vaikka huomenna pamahtais jalipon nallukat postiluukusta.
Mitäpä jos repäisisit ja vaikka kokeilisit ihan itse?
Makuasioista kun on hitusen paha kinastella.
Starshippiä menee nyt ja kyllä maistuu hyvälle.
Andromeda ja Astro Avaruushillot nyt tankeissa, ja molemmat maistuu oikein hyvin. Omega vielä antaa odottaa itseään