Miten sä sitten tarkenet kun joskus talvi tulee...:D
Printable View
Miks mä en usko ton yhen akun räjähdykseen?
edit.
En tiiä, mutta tuo nyt on aivan täysin mahollista. Valmistusvika joka on pikkuhiljaa tehny tuhojaan ja eskaloitua tälle päivälle pamahdukseen? Tai ihan mitä vaan. Ei ihan hirveen todennäköistä, mutta aivan täysin mahdollista.
^Mä uskon mutta pidän tuota tapausta kyllä varsin erikoisena, akkuja räjähtelee milloin minkäkin asian takia mutta jos akku on ollu muovikotelossa eikä millään tavalla kosketuksissa mihinkään metalliin on aika erikoista et se räjähtää itsestään. Tosin eipä noissa mikään ihme ole et oli vaan valmistusvirhe, kiinassahan nuo väännetään suurimmaksi osaksi ja vielä sillä ihan halvimmalla mahdollisella tavalla.
Yleensä ne on lipoja jotka räjähtää
Jos se laukeaa valmistusvirheeseen, niin eikö se tapahtuisi latauksen aikana, kun akussa tapahtuu jotain EI lepotilassa?
Edellyttäen, että tarina on tosi, niin eipä tuossa jää kuin akun hölskyminen taskussa ja lämpötilanvaihtelut.
Voiko siirtyminen kylmästä kuumaan teoriassa käynnistää hallitsemattoman reaktion?
Vähän vaan syö ton akkuhomman uskottavuutta, kun ei edes viitsitä asiasta keskustella, vaan heitetään koko ketju lukkoon kun jengi alkaa kyselemään..?
Ainakin mun silmissä, muista en sitten tiiä. :D
Eipä ole olemassa parempaa tasapainon ja kehonhallinnan treeniä! Ihanteellisesta on että kykenee tekemään kaiken ilman satulaa siinä missä satulankin kanssa. Vaikka hyppäämään.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m7...jupro1_500.gif
Multa ei ihan noin isot suju, oon hypännyt ilman satulaa "vain" 80cm. Mutta pakkohan se on sanoa ettei siihenkään ihan joka pirkko kykene pidemmälläkään ratsastushistorialla. :whistle:
Samaa jousta siinä takki kuvassa itsekkin ihmettelin, jossei sitten tässä lontoosta ostetussa takissa ollut jousi kuormitetut vetoketjut. Kotelon ilmaan haihtuminen herättää kanssa kysymyksiä. Kaverilla pamahti akku kans tossa muutamia kuukausia sitten toimiston pöydällä mutta siinäkin tais vika olla siinä että modi oli oikoosessa.
romut taskussa + kunnon akkukotelon puuttuminen tai teleputkella ruuvannut kennon sisään
siinä ne olivat :)