Kyllä me jamo tairetaa olla kahestaa täälä :)
Printable View
Kyllä me jamo tairetaa olla kahestaa täälä :)
Ei, kyl para ja pottula on kans, ne o vaan sammunu :laugh:
Nyt on niin heikko tilanne että piti mennä jo varan varoille. Karpalo lonkeroa koitan tässä maistella :crying:
Itsellä oli viel liru tullamorea niin sai valkkerit jäärä korkkaamattomiksi, carlsberggiä väliin ettei käy yks toikkooseksi :)
Jos palataan vielä eiliseen, niin oikeassa olet; Eihän sitä tolkuttomia prosentteja saa, vaikka kuinka paljon laittaisi sokeria oluen käymisprosessiin.
Itse laitan noin 1,5 pussia sokeria/uute ja prosentteja tulee sen ehkä 5-6, eli just sopivasti mun makuun... :p :cheers:
Rkele, pääs lipsahtaa humalan puolelle.. Päissäni mekaanisella saatoin höyrystellä yhden akun liian tyhjiin jo, mitäköhän muuta saan aikaan.. :D
Jaahas.. lomat alkoi. Eka olut rapsahti. Voip olla et kännin riipasen. :D
ässönsii!
Niin mitä sössit?
Huomisten synttärien boolien testailua ja kämpän järjestelyä. Eiköhän tällä flunssa viimein voiteta :cheers:
Sandelssii ja jalluu, pervest harryy ja vanilja cappuccinoo aijai rairai :eek:
Mä vein vaan kapu Varpusen rommit
Yhren tähren Jallu on paras aamupala...
Eilen reippaana nyin kaupan ovea auki joskus vähän yli kasilta kunnes koin ahaa elämyksen että joopajoo se on lauantai ja pulju mennyt kiinni jo kutoselta. Yhtään ei olisi ollut kesäjano eikä krapulakaan.
Rankka työviikko (pe vapaa, la vapaa, su työ, ma vapaa, ti vapaa) takana ja taas voi ottaa rennosti. Kippis.
rommi ft. omenalimu & jääpalat.
Meni sitte tämä maanantai siihen, että Dreamista höyryää Magma Currenttia, olutta kuluu ja Down Periscope sekä pari muuta armeijakomediaa toistuu näytöltä. Emmää valita, ihan jepa.
Mitäs höyryttelette, silloin kun pikkaisen miestä väkevämpää otetaan?
Normisti mulla menee mansikka/sitruuna yms. "etelän hedelmä/marjamaut" ja tietysti HP. Oluen kanssa nämä edellä mainitut ei sitten olekaan välttämättä hirveän hyvä yhdistelmä.
Eli vinkkejä kehiin; Mikä e-neste/tiiviste sopii mielestäsi parhaiten oluen litkimisen yhteyteen :cheers: