Pitää siis tilata verkkokaupasta ku näyttää tosiaan olevan saldoilla
Printable View
Pitää siis tilata verkkokaupasta ku näyttää tosiaan olevan saldoilla
Jos noita kaipaat? Myöhästyin hieman, taas kerran :) https://verk.com/dkkrv
Mulla on kaapissa viime viikonloppuset Bravot edelleen, en oo ollu ny "sillä tuulella". :D Perjantainpullon kyl hain. Eli siis Pepsiä. :lol:
Meille tuli vähän aika sitten myymälään Poppamiehen sooseja ja sipsejä (ja Siipiweikkojen kastikkeita <3) ja tuli maistettua Hot Headz habanerosipsejä. Vaikka tykkään tulisesta niin en ihan tajuu että kuka noita haluaa syödä, koska noita ei kyl pysty syömällä syömään. Tai ainaki saa hikoilla ku pieni sika. :blink:
Joko zipsin mussuttajat sammu/nukahti? :lol:
e. Yx Olè! vielä ja kyytiä päälle nii eiköhän se hiekka tuu silmiin sen jälkeen.
Tsup, huomenna on vapaa päivä😎
Väki vähenee ja pidot paranee. Vai miten se oli.
Tänään, tais sii eilen lomatkin saatu viimein lyöty lukkoon. Ainakin puolet niistä,
"Kinky" tunnit tehty, nyt rillataan ja pitää muutama olutkin ottaa. Olen jo sixpakin jäljessä normi lauantaista :D
ILTAA VAAN KAIKILLE
Il-taa
Il-taa. Arvotaan...
Seuraavaksi lottonumerot
Vain idiootit luottavat lottoon, tosielämässä punnitaan asiat kylmästi.
Lotossa voittaminen on yhtä todennäköistä kuin syntyä Suomeen. :thinking: En oo kyl ikinä silti lotonnu.
Kuka on kohdannut todellisen lottovoittajan? Niinku ihan oikeasti! Olen minäkin voittanut, 70-luvulla, en ihan täyttä pottia, mutta 5+vara, siihen aikaan oli eri systeemii. Enemmän tienas marjoja poimimalla :)
Lyijyä kaikki tottelee
Siitä tulikin mieleen että voisi käydä lainaamassa pari palasta sitä itseään
Naapurit (matkaa noin 200 metriä) voittivat jokunen vuosi sitten yli 3 miljoonaa euroa ja hyvin saivat kylällä voiton pidettyä salassa. Kuulin voitosta toiselta naapurilta vasta jälkeenpäin, kun miljonäärit olivat jo muuttaneet pois. Tosin he asuivat eri tiellä, enkä ollut edes ns. "hyvän päivän tuttu", eli mistäpä tuota olisikaan voinut tietää.
Tuli grillattua raakamakkaraa. Kai se kevät kohta alkaa ku enää pieniä lumikasoja vaan siellä täällä, eihän se olekkaan vasta kun melkein toukokuun puoliväli.
Se onkin ainoa järkevä tapa, tosin ei ihan täydellisesti pidetty salaisuus jos kerran yks naapuri kuitenkin tiesi :D