Mites toi Biltemassa käynti liittyy pyörän rassaamiseen?
On tuolla vielä aika paljon tuota tappajasepeliä kyllä. Toisaalta vois saada räpylän kuntoon nopeammin jos siirtyisi pyöräilemään.
Printable View
Jaa, mä taisin just lopettaa työt :D
Oliskohan Fillarin osia Biltemassa.:thinking:
Tuo Tohtori mille olen menossa, on Erikoistunut kyseiseen vaivaan mikä mulla on.:) Hoitajakin jo sanoi, että ehkäpä mulla kokonaan väärä lääkitys.:unsure: Mutta Tohtori katsoo sen tarkemmin.:)
Ukko kunnossa.:) Elimet pikkuisen prakaa.:thinking:Nyt alan uskomaan, et voi saada kuntoon.
Ku ei normi Konitohtorit uskalla määrätä Lithyronia.:laugh: Saatanan Nössöjä. Olisin ihan Päälikkö, jos olisin Lääkäri.:unsure:
.... . .-. --- .. .. -. .. / .- ..- - - .- .- / ...- .- .. ...- .- .- -. / -.- ..- .. -. / ...- .- .. ...- .- .- -.
Eki rupes morsettaan?
Tilaappa XL kokoiset Kilpirauhanen ja Lisämunuainen. Vaihdetaan Vkl aikana.:thumbup:
-- . .. -.. -. -.- .- .. -.- -.- .. . -. - ..- .-.. .. ... .. -- --- .-. ... . - - .- .- --..-- ...- .- .. -.- -.- . - --- .-.. .. ... .. -.- .- .- -. . -. .... ..- .-.. .-.. ..- ... . . .. - .- .-. -.- --- .. - .- . - - . .. -.- -. . -.- ..- ..- -. - . .-.. .. ... -.- ..- .. - . -. -.- .. -. .-.-.-
Pistetään Ukkoon samalla Vetoketju, jos joku osa pettää on Jasson Elinsiirto Oy:ssä helppo vaihtaa.:laugh:
Sil on. Eikö sulle lähettänyt kuvia ollenkaan.:confused:
Mullahan rupee oleen kunnon yritysrypäs kehissä, provarin juotosta elinsiirtoihin [emoji33]