Ladybug Old school. Ai että mitä herkkua. Tunkkainen tupakka päärynällä. Ovela miksaus kyllä. Maku vaihtelee Slakkimaisen tuhkiksen ja makean päärynän välillä. Iso yläpeukku tälle.
Printable View
Ladybug Old school. Ai että mitä herkkua. Tunkkainen tupakka päärynällä. Ovela miksaus kyllä. Maku vaihtelee Slakkimaisen tuhkiksen ja makean päärynän välillä. Iso yläpeukku tälle.
Joo, muistelen kokeilleeni tuota ja maukas oli. Hyvin suositeltava. Jostain syystä unohtunut. Täytynee palata makuun.
Edelleenkin itsellä Tobacco Bastardsin Bourbon ja Dark Fire vuorotellen, joihin lisään tilkan Perique Blackiä. Ei ole oikein jaksanut etsiä uusia.
Viimeseen kahteen vuoteen oon ollu tylsä. ADV nesteen virkaa ajaa vain ja ainoastaan capella raspberry.
Dripperistä kotioloissa imeskelen vain ja ainoastaan capellan cool minttiä.
On ollut mielessä kokeilla dripperissä jotain muutakin....ainoa mitä kaipailen on jugo diablo mutta joutus pink mulelta tilaamaan ni en oo jaksanu :D
Oluen, konjakin ja ainakin tänään viskin ystävänä höyryää tietysti (ylläripylläri) Ry4D:D.
Sookie ja Harvest Berry mm. 5% Sookie ja HB 4% sataan milliin, niksat 1mg. Erittäin messevä kanelihedelmäsotku :P
Ska:n moonista. Kerrankin osaan sanoa mitä höyryttelen kun tässä viime aikoina on vähän nuo putelit menneet sekaisin. No tietääkseni en ole pelkkää pohjanestettä tai makutiivistettä höyryttänyt eli ihan ammattimaisesti menee (toistaiseksi).
Tänään sekoittelin lisää noihin 10ml pulloihin, nyt on paljon suurempi mahdollisuus sotkeutua vielä pahemmin.
Ska:n Slakkia Griffin 25 plussasta sinkkucoililla. Kolme tai neljä viikkoa on saanut hautua. Vielä kun muistaisi, millä sekoitussuhteella tein satsin... olisiko ollut 15-20%... aika tujua kamaa, eli nikotiiniakin tuntuu olevan reilusti. Kurkkutuntumasta päätellen saattaa olla, että tein ko. sekoituksen Siren kakkosta varten.
Mutta kaikkiaan, Slakin maku on tullut hyvin esiin, ja päässä humisee.
Slak on höyrynnyt kuluneen viikon aikana täälläkin päässä. Tein satsin alkuviikosta ja meni ilmeisesti vg ja nikotiinipullo sekaisin, koska tuli liian vahvaa. Höyryttelyssä on se hyvä puoli, että liian vahvasta saa aina laimeampaa ja toisinkin päin. Hyvä tuhkismaku tämäkin, mutta jää lievästi SKAponen varjoon.
Solubaromen reactor pluidia
Makuanarkian Terva menossa pitkän tauon jälkeen. Valmistaja suosittelee blandaamaan 15-20% mutta paljon vähemmälläkin pärjää. Laittelin 100ml pulloon 80/20 setin 1mg niksoilla ja makua 10% joka tuntuu riittävän hyvin. Clearoihin en tätä laita, koska jostain syystä töhnii coilit ennätysnopeasti. Dripperin kanssa ihan jees. Viikset ja nenäkarvat dunkkaa ihan leijonalta.
Jotakin Tobacco Bastardin lajia piti välillä kokeilla. Mutta eipä ole Slakin voittanutta.
Nii se vaa on. Mulle taas bastardit on perusmakuja. Jokainen löytää omansa toivottavasti.
Treibstoff Pistazie Baklava. Tuliaisia Itävallasta. Todella hyvää!
Royal sarjan punaista kalaa ja tervalakua (eri tankeissa). Kala hieman liian makeaa mulle, tervalaku ihan ok...
Tervalaku on kyllä herkkua! Royalin menthol maistuu piparminttuhammastahnalle, mutta sotkin sen minttunesteen sekaan ja maku hävisi.
Toverin kultainen kala menossa, hyvä salmiakki mut energiajuomaa en tuosta maista??
Edit: Enhän mä oo ikinä edes maistanut mitään energiajuomaa :thinking:
G&T
Damage juicen Rytky. On vähän kuin RY4 Double mutta ehkä lievä kaurakeksi maistuu tässä Rytkyssä. Hyvä vaihtelu vaihtoehto kuitenkin RY4 Doubleen. Nousi mun ykkösnesteeksi.
SKA Liquids Ugala Bugala menossa. Maistuu friteeratulta banaanijäätelöltä jota saa kiinalaisesta ravintolasta jälkkäriksi (jos jaksaa).
Ai saakeli. Tässä on mennyt nyt monta desiä Punainen kala+black. Kalaa 20% ja Blackkiä 5%. Ehdoton herkku. Toinen uusi kestosuosikki on Coffee mill Mango Lemonade. Makea, hapan ja niin hyvä mango.
Ahaa, mulla taitaa olla pottu punaista kalaa, joka ei oikein maistu.. Löytyy myös Black Liquoricea (FW), pitää kokeilla :)
Drippame Vanilla Warriorsia menossa. Kolmisen kuukautta kypsytettyä ja kyllä maistuu.
Kolmen vuoden tauon jälkeen syystä tai toisesta nikotiinitonta Harvest Berryä laitteesta Subtank Mini taisi olla tämä game over vehjes nimeltään. Aika kivasti oli srtupöinti kyllä lihasmuistissa.
Toisessa subtankissa RY4 D. Hui saatana mikä nostalgiatrippi. Ykkösnesteitähän tää on.
Harvakseltaan tuli itselläkin höryteltyä. Joskus viikoloppuisin pienessä myötäisessä sitten enempi.
Nykyään jotenkin salakavalasti ja taka vasemmalta siirtynyt viikonlopun höyryttely arkeen........Toisaalta hyvä näin päin että satunnainen viikonlopun tissuttelu on jäänyt sille varatulle paikalle, eikä ole ottanut arjesta tilaa:cheers:. Joten mikäpä tässä hätiä mitiä, näillä mennään ja hyvä niin:thumbsup:.
Ja jotta kahta en vaihda. Minisubi ja ry4 Double:punk:.
Mun ry4 Double on kohta pari vuotta kypsynyt, vois taas kokeilla joko maistuu :D
Pitkästä aikaa tuli laitettua VV Pinkman satsi tekeytymään. 4 viikon kypsyttelyn jälkeen ekat maistiaiset ja kyllä toimii edelleen. Parin desin jälkeen voi taas pitää taukoa tästä aromista.
Pinkmanin tuotekuvauksessa sanotaan, että makea vadelmainen marjasekoitus. Miten makeaa tuo on? Onko ihan ällömakeaa, niistä en tykkää...
Mun suuhun pinkman oli enemmänkin mustaherukkaa ja joku outo pistävä maku mikä ei uponnut yhtään. Mutta tosta on kyllä aikaa kun kokeilin ja ihan eri laitteet oli silloin käytössä.
Flavor Westin Strawberry, Raspberry, Cherry Berry ja Red Bowl. Kaikkia yhtä paljon samaan puteliin, tällä reseptillä menty jo vuosia. Välillä sekaan hieman Fred Master V3:sta, ettei tule VT... :smoke:
Pinkmanin maku tuntuu vaihtelevan vaikka sekoittaisi samalla kaavalla. Tankista ja dripperin kautta löytyy myös eri vivahteita. Kaikki tuntuu löytävän jotain eri aromeita tästä.
Maustamatonta höyryttelen enimmäkseen, ihan terveyssyistä, niinkuin varmuuden vuoksi. Pohjanesteet (ja makuaineet) tilaan Decadent Vapoursilta UKsta. Nikotiinipohjat hankin mistä milloinkin (viimeksi Ruosin Pellosta), nyt kun Finnvape lopetti minun suosiman Liquan myymisen (ainakin täällä Rovaniemellä). Illellamma sitten herkuttelen Rasberry Icella
Minulla menossa vanhojen pois höyryttely, ekas meni "fisherman" aluksi vetelin suoraan mutta 18mg oli vähän liikaa joten lisäsin VGtä puolet, maku ihan ok, parastaennen päiväys oli :O 06.2013 nyt menee LiQuid:n helvetin kovissa pulloissa oleva Mint Blast pe-päiväys 10.02.2016 eli hyvin kypsynyt tämäkin, 12mg
olis vielä pari15ml:n 18mg putelia RY5 ja RY6 ja vielä kelmussa vaikka niidenkin päiväys on jossain 2013 ja kaapista löytyy vielä enemmänkin puteleita :crying:
Nyt just tankeissa, yhdessä em. Mint Blast 12mg puteli menos, toisessa Cool Mint ja kolmannessa M-Type
Tobacco bastardia. PG oli lopussa, ja sotkin sen pelkkään VG:hen. Wanhat muistot palasivat elävästi mieleen. En ole koskaan pitänyt VG:stä, koska se maistuu ihan hikiseltä villasukalta. Ihan sama millä makuaineella sitä koittaa peittää. Hyy helevatti:antismoke:
Sen kyllä maistaa, vaikka olen edelleen sekakäyttäjä, ja käryttelen ohessa Lidlin halpis-siggejä.