Korjausta edelliseen tällä kertaa lähestulkoon oikein ^^
http://img.tapatalk.com/d/14/04/16/muneqara.jpg
Printable View
Korjausta edelliseen tällä kertaa lähestulkoon oikein ^^
http://img.tapatalk.com/d/14/04/16/muneqara.jpg
Jos tohon Magooseen alkais väsäämään setuppia. Jos menee putkeen niin Ithaka perään.
Ärsyttää tai Kännissä triidissä tavataan... Mahdollisesti humutusketjussa :D
Magoo <3
jätän tän vaan tähän...
https://www.youtube.com/watch?v=eJ5f...yer_detailpage
Heippa mussukat :eek:
Olen tässä miettinyt, että myisi Kia Sportagen pois ja katselisi mini cooperia tai vastaavaa. Onko noissa coopereissa paljon tyyppivikoja?
Hommaa semmonen pinkki fiat 5 satanen :rolleyes: Saako sitä vielä rättikattosena? Ois viimosen päälle miehinen vehjes :angel:
Se 500 on itse asiassa ihan hyvä auto ainakin ajaa :D tuli otettua tyypit muutama vuosi sitten serkun omalla, minka se voitti kissan ruokapakettissa olleesta arvonnasta :D
Mä en kyllä sitten henk.koht. tykkää noista pikku mobiileista. Tällä hetkellä on nimittäin käytössä oma ensiauto, ihunainen nissan almeera jonka annoin veljelle kun se täytti 18(ja veli nuorimmalle veljelle kun se täytti). Mutta motivoi kyllä kummasti laittamaan oman auton kuntoon(fuck the katsastus konttorit), tossa kun pitää vetää penkki ihan taakse ja vähän kenoon että mahtuu väliin enkä edes ole kuin sen 190cm lyhyt.
Meikä pistää sentin paremmax... Outtiksessa mahtuu vaikka tanssimaan ripaskaa ja takapenkillä voi tehdä kivuttomasti vaikka pieniä ihmistaimia :wheee:
Mutta passatin koslaan mahtuukin koiran häkki pituussuunnassa eikö poikittain niinku noihin citymönkijöihin :p
En sano tähän vajaavetosee enää mitää
Ja lunta kuuluu olla yli muniin asti että aito nelikko jää jumiin
Nm 35" tsl bogger :evil:
Tosta :
Mini Cooper S 163 hv Viistoperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
163 hummaa niin tolla painolla toi lentää motarilla.
Tollanen mini olis kyllä mukava peli :)
Mikä on järkiajomäärä?
Joku oli vissiin käyny imaasees höyryt koulun vessassa ennen mua :D Ry4 tuoksu leijjaili vastaan kun ovan avas :D
Oiskohan Itellan ylijumalat suotuisia näin pyhien alla ja olis toimittanu misterin aton postiluukusta...
Vertaillaas sitten, jos jollain on, Ithaca uudella rebuildella, kovasti noiden kukkulan kuninkaiden välillä pähkäilen.
Pari kk sitten olin päivittämässä autoa ja mini oli yks huumoriehdokas jota harkitsin yllättävän vakavissani :D Pienuus ja ennenkaikkea se keskimittaristo sai taipumaan volvon puolelle. En vaan ymmärrä sitä miks se mittaristo ei voi olla kuskin edessä :blink:
Vähän mietityttää, että jos tähänhttp://img.tapatalk.com/d/14/04/17/jeha9emy.jpg
lyö meshiwikin ja pohja täyteen pumpulia ja sen verran pumpulia uriin ja meshiin kiinni, että siirtää nestettä, niin voipi olla voittaja ainakin puhtaasti pumpuli-Misteriin verrattuna ja voipi viedä meshillistäkin Misteriä.
Penelope V3 samalla srtupöillä olisi tosin optio kanssa.
Mä oon miettiny tota pumpulia kans. Siis käytän mistereissä vaijeria, niin sitä pumpulia jos laittais vaijerin alle vähäsen.
Sulla on tossa monimutkaisempi Misterin atopesä käytännössä. Ainoa ero mitä nyt äkkiseltään hiffaan on se että sulla tulee tohon atopesään kaulus, kun Misterissä ei sitä ole. Miten tää nyt sitten oleellisesti eroaa Misterin setupeista tai höyryistä?
Riippuu varmaan siitä miten paljon eroa Ithacan säätövara tuo Mister 510:aan. Speksien perusteella säädettävän tipin verran, eli ei hintaeron edestä.
Eikun toi ON se Ithacan uusittu versio.:)
Ei noiden Protankien atojen uudelleenrakennus kyllä maksa vaivaa. Hirveä sähellys vaikkakin valmiina sai NR-R-NR lankaa, siihen vielä sitten pumpulien sommittelu ja PERKELE. Taidan tilata tehdasatoja pyhien jälkeen.
No ei niitä siksi ole totta puhuen tarkoitettukaan ja varmaan tulee versio, missä se ei enää onnistukaan.
Aika kova väite, että tarvis kiskoa 50 mg juissia EVodista saadakseen analogisen niksat.
Jos höyrystimellä on kokoa ja näköä niin vaikuttaako se muihin mitenkään mihinkään. ? :unsure: (:))
Pientä ei huomaa ja isoa kelpaa esitellä.