Hauskoja ovat kaikki kuumat jutut kyllä
Nimimerkillä: Ei enää mesh setupin tekoa näppäinlukko auki.
Printable View
Ei oo silmille roiskunu vielä mut sormille on kyllä ihan kivasti sylkeny toi Aga välillä.
Jännää... Tänään vasta sain #200 meshiä käyttööni. Aikaisemmin ollut #325-500 katiskat käytössä. Tämähän toimii paljon paremmin kuin tiheämmät ja on helpompaa työstää. Neste liikkuu vähintään yhtä hyvin kuin tiheämmillä verkoilla. Nesteet mitä käytän ovat valtaosin 50/50 pg/vg. Kevyt tohotus, kaikki muut sadetanssit jätin pois. Ei leikkausta 45° kulmaan, ei nestepolttoa, toimii kuin heroiini. Hyvää verkkoa tai sit mä alan oppiin...
Kyllä, #200:sta itekin parhaat meshisetupit sain vaikka muut silloin 500:sta puhui. Kiertyy vaijerinkin ympäri nätisti :)
Sopiskohan tähän ketjuun. ;-)
Vaarallinen mesh ja pahimmat paljastelut.
Vaarallinen mesh ja pahimmat paljastelut | IN/OUT | Iltalehti.fi
Palanut maku vissiinkin aiheutuu liian tiukaksi rullatusta meshistä? 2 setuppia vääntänyt ja maistuu aivan paskalle, itse coilit ovat olleet täydellisiä ja hehkuneet niin kuin pitää. 400 mesh käytössä tällä hetkellä. En tiiä jaksanko edes koittaa väsätä uutta vähään aikaan, olen hemmoteltu pilalle AIOS kloonin kanssa dripperinä (microcoil+pumpuli).
Paska maku johtuu kuivana käymisestä, ja se johtuu siitä että coilille nouse tarpeeksi nestettä. Eli liian tiukka rulla, liian paljon tehoja, väärä silmäluku.. Siinä muutama.
Kokeile rullata wickiä vähän auki, saksia pieni siipale pois ja pyöritellä löysemmäksi. Ei tartte tehdä kokonaan uusiksi. (:
Edit. Mikä laite kyseessä?
Mistähän johtuu kun rsst räiskyy niin helvetisti tulittaessa? Voisiko johtua tosta swaggerista koska el torolla ei räiskynyt? Tosin nyt on myös eri setup, eli 4 kiekkaa 0,32 kanthalia kun taas torolla oli vaan 3 kiekkaa.
Yliwickaus/alitehot..
Juu voi olla että vastasin. Mietin vaan että johtuuko juoksevammasta litkusta vai setupista, mutta koitetaan laittaa 3 kiekan setuppi takasin, swaggeria pönttöön ja toivotaan ettei räisky enää. Höyry ja maku on kyllä hyvä mutta onhan toi saatanan ilotulitus vähän hämmentävää.
Laitteena oli kiinan Chi-You + AIOS tankki moodissa (höyryä kyllä tuli niin hyvin, mutta maistui sama paska kuin Steam Turbineen väännetyssä setupissa). Aika varmasti johtunee tuosta liian tiukasta rullasta, noh muuten tämä näyttää sujuvan aika mallikkaasti kun sain jopa AIOS aton ekalla yrityksellä toimaan tankki moodissa ilman vuotoja jne... :D.
Voi olla mahdollista että liian tiukka rulla ei kuljeta nestettä tarpeeksi, ja kuivuu ennen aikojaan. Todennäköisempää kuitenkin että vastus on jostakin kohtaa irti meshistä käyden kuivana?
Välillä myös meshin liika tohottaminen aiheuttaa karstaa ja sen huomaa maussa vaikka setup olisi muuten kuinka täydellinen.
Ei tajua tai ei ole vaan ymmärrystä :-s Muutama vko mesh laitteilla takana (rsst, aga-t2). Tuosta setupista, että miten mahtaa toimia ns "täydellinen" setup?
Setupit tähä asti miten olen tehnyt mesh 400, 0.2kasi lanka;
Nesteet roiskuu, poksuu, ei hotspotteja ja välillä tuntuu et kurlais. Lanka ei hohkaa mistään siinä vaiheessa kun nesteet tankissa. Höyryt noh, ok ja makua hieman, tuntuu aika laimeelta mut menettelee.
Nyt mesh 400, lanka 0,3 (ja tässä tulee se mitä ihmettelen):
Nesteet tankissa ja lanka hehkuu osittain kun pitempää tulittaa, jota olen luullut että se nimenomaan ei saa tehdä. Vapaat langat ei kuitenkaan hehku, eikä ilman hattua roisku. Tulos, höyry on ku usvaa ja makua ihan penteleest, eli just sitä mitä olen hankenu ja olettanu. Ei vaan mene yksiin sen ajattelumaailman kanssa mikä on ollu ja miten muka setuppi oikeasti tulisi tehä ja miten sen siis oikeest tulis toimia.
Pitäs varmaan olla hiljaa ja höyrytellä kun se noin toimii, mut oli vaan pakko kirjoittaa jos joku osais sanoa....jotain. Ite luullu et ku meshi märkä niin nimenomaan tuo lankaa ei saa hehkua missään vaiheessa. Palanutta makuakaan ei tule niin sen takia tässä ymmälläni vähän olenkin.
No siinä sulle täydellinen setup :D
Itse tulin siihen lopputulokseen että en jaksa säätää meshin kanssa, tuli ensin muutenkin totuttua pumpuli + micro coili yhdistelmään (jossa tulen pysymään, maku on muutenkin täydellinen).
ps. olisi tuossa melkein 2 arkkia puffin 400 meshiä, vaihtuu vaikka Kanthaliin jos jollekkin kelpaa :)
Täydellinen maku pumpulilla? :lol: Ei vais, hyvä jos se oma juttu löyty.
Liite 10243
:lol:
Vapefesteille kilpailuidea. Kaiffariin tai vastaavaan muuten identtiset setupit, mutta toisessa wickinä pumpuli ja toisessa mesh. Sokkotestissä jos arvaa väärin tai väittää pumpulia paremmaksi, saa turpaansa.