Sopii joo, mutta näyttää aavistuksen ilkeältä Ego-kierteiden näkyessä.
Printable View
Sopii joo, mutta näyttää aavistuksen ilkeältä Ego-kierteiden näkyessä.
eli joku kaulus ois hyvä olla, sopiiko esim. tämä Shorty Cone B | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa siihen tarkotukseen?
Vaikka.
Tuo tankki näyttää tatilta ohuen akun nokassa, mutta kyllä tuo kierteet suojaa.
Laitan nyt tämänkin tänne, ettei tule turhia ketjuja. Eli tässä lueskellessa on tuo omien liemien sekoittelu alkanut kiinnostaa, niin koitin etsiä aiheesta ketjua, mutta en osannut löytää - eli löytyykö foorumilta diy-ihmisten höpinöitä liemien sekoitteluista, lähinnä siis aromien yms. kannalta, millä reseptillä toimii, millä ei, millä litkulla pääsee mihinkin suuntaan mekunystyröiden kokemuksessa jne.? Luulisi, että tällaisesta joku sticky olisi, vai onko nämä reseptit niin salaisia, että kantapään kautta on ainoa tie? Sekoitussuhteet yms. käytännön hommat löysin kyllä, lähinnä siis etsiskelin näkökulmia herkkumakujen koostamisen taiteeseen...
Onhan noita eri ketjuja tuolla neste-osiossa ihan ripakopallinen. Sinne vaan selaamaan. (:
Niin siis ei neste osiossa vaan tee-se-itse osiossa diy-nesteet ;)http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nesteet/
Kiitos! Ite innoissani selailin tuota neste-osastoa hiki hatussa, niin tuo diy-osio jäänyt kokonaan havainnoimatta...
kuinka pahasti maku kärsii jos tuota Finnvapen 20mg pohjanestettä lisäilee noihin valmiisiin nikotiininesteisiin, esim. jos on tilannut 12mg valmista nestettä ja haluaa siitä n.15-16mg vahvuiseksi? tai toisteppäin jos valmista nestettä on 18mg vahvuisena ja laimentaa 0mg pohjanesteellä 15-16mg vahvuiseksi? maistuuko ne enää oikee millekkään sit?
Mä taidan olla toivoton tupakoitsija. Mulle höyryttely vaan lisää tupakantuskaa, eli yrittää tulla vaan analogisen lisäksi, eikä tilalle. Lauantaina sitten yritin oikein tosissaan siirtyä höyryttelyyn, mutta seurauksena oli se, että analogista teki mieli vaan enemmän. Olen jo tässä parin viime kuukauden aikana oppinut olemaan 2 - 4 tuntia aina väliin polttamatta, mutta nyt ei sekään enää onnistunut.
Tuo 18 mg pistää vaan yskittämään ja rintaan alkaa pistämään sekä henkeä ahdistaa. Siitä ei voi ottaa kuin parit henkoset ja sitten pitää luputtaa 6 mg:ta (muita ei just nyt ole) ainakin 10 minuuttia, jotta jotenkin olo helpottaisi. Mutta kohta taas tekee tupakkaa mieli...
Eilen sitten en höyrytellyt ja selvisin helposti noista tuntien tauoista.
Mähän ehdin jo tilata 12 ja 18 mg nesteitä. Pitää vielä testata niitä, mutta ei tää hyvälle näytä. :confused:
Ihmetyttää nämä tarinat, joissa tupakka jäi heti ensimmäisestä höyryhenkosesta...
Riippuvaisuuden tyyppi ja vahvuus kun on niin henkilökohtaista, joillain kun ei ole päässyt kehittymään kuin tapariippuvuus.
Vähää kerrallaan ja unohda se väkisinyrittäminen, pikku hiljaa ne analogiset alkavat tippua pois.
En mä itse asiassa ole väkisin yrittänyt, vaan niin, että korvaisin esim. yhden analogisen päivässä höyryllä. Mutta kun se ei toiminut, vaan piti silti polttaa ne samat 7 päivässä ja enemmänkin olisi tenhyt mieli. Lisäksi aloin höyryttelemään sellaisissakin väleissä, joissa ennen pystyin olemaan ilman, esim. autoillessa ja tupakanhimo vaan yltyi noista välihöyryttelyistäkin.
Kuulostaa vähän siltä, että sulta ei löydy sitä lopettamisen halua. Ei tämä mikään taikakeino ole, jos tupakoinnin lopettaminen ei kiinnosta niin ei se yhtäkkiä ala höyrylläkään onnistumaan. Heität tupakat roskiin etkä käy ostamassa uusia ja yksinkertaisesti kärsit sen muutaman päivän, siitä se pikkuhiljaa lähtee.
Voit myös kokeilla sotkea keskenään 6mg ja 18mg nesteitä jolloin lopullinen niksapitoisuus on 12mg.
Itsellä meni hetki tottua höyryttelyyn 3-4 viikkoa about ja sen jälkeen alkoi tupakan määrä vähenemään pikkuhiljaa ja sitten päätin kun röökiäkin kului niin vähän että kokeillen olla ostamatta röökiä yhdeksi viikonlopuksi ja siihen se analogisten vetäminen loppui.
Silloinhan on ihan sama laittaa nikotiinilaastari ja jauhaa niksapurkkaa ja kärsiä ne muutama päivä... Tuo nikotiinipurkka muuten toimii minulla paremmin tupakanhimon sammuttamiseen kuin höyryttely. :blink:
Olin täältä (ja muualtakin lukenut) että kun pikkuhiljaa vaihtaa tupakointia höyryttelyyn, ei tupakkaa kohta enää tee mielikään (ja myöhemmin olisi helppo lopettaa höyryttelykin), mutta ei näytä ainakaan minulla toimivan näin lyhyen kokemuksen perusteella ainakaan.
Meneekö tuollaset neljän tunnin tauot täysin rauhallisesti tupakkaa ajattelematta? Itsellä kun taisi aikanaan lopetusyrityksissä olla pahin virhe juuri se, että vähensi. Vahvisti vaan entuudestaan sitä koukkua. Vaikka nyt höyryforumilla ollaankin niin voisi suositella luettavaksi Allen Carrin "Stumppaa tähän!"-kirjaa. Itsellä ollut toiseksi tehokkain lopetuskeino, pisti miettimään varsin uusia asioita. Pysyi erossa kokonaista pari kuukautta edes ajattelematta kummemmin. Kirjastosta löytyi. E: Ainakin luulisin, että oli tuo kirja. Joku Allen Carr joka tapauksessa, missä lätisi samaa mantraa sivukaupalla, mutta tuntui toimivan.
Ei ole muuten pelkästään kai nikotiinista johtuvaa, jos tietyt nesteet ottaa henkeen kovaa. Ehkäpä jotain toista nestettä voisit hyvinkin käyttää 18 millisenä. Vai oliko nuo 6 ja 18mg nesteet tasan samaa muuten kuin niksaltaan? En nyt äkkiseltään uskalla arvella mitkä on "miedoimpia", mutta eniten henkeen itsellä ottaa sitrukset ja raikkaat nesteet. Taitavat myös suositella, että höyryt imettäis sisään jotenkin eri tekniikalla kuin savu, mutta en juurikaan vertaillut saatika muista.
Nuo 4 tunnin (tai jopa pidemmät) tauot on yleensä kyllä jotain poikkeustapauksia, mutta varmaan sen vuoksi juuri ne meneekin ihan rauhallisesti.
6 ja 18 mg nesteet on eri nesteitä, tuo 18 on Finnvapen vihreä tupakkamaku.
Varmaan olisikin helpompaa, jos en olisi vähentänyt n. 15 tupakasta 7:ään, koska silloin mä voisin korvata jopa 8 tupakkaa höyryllä... mutta en mä nyt haluaisi alkaa lisäämäänkään, vai pitäisikö, pelkään että mennään vaan ojasta allikkoon? Mua ällöttää jo ajatuskin tuosta Allen Carrista sen perusteella mitä olen siitä lukenut, aika lapsellista "saarnausta" ja "psyykkausta".
Mulla meni eka viikko aloitussetin saapumisesta myös normiröökiä. Vaikeinta oli luopua aamukahvin kaverista. Vaikea selittää, en oikein itsekään ole tätä vielä ymmärtänyt.. Mutta mullahan ei ole koskaan ollut mitään niin painavaa syytä miksi lopettaisin röökaamisen, en nytkään varsinaisesti päättänyt lopettaa, halusin vain yrittää ja toiveissa siinteli myös höyryttelyn lopetus joskus tulevaisuudessa. Se vaan tapahtui vähän kuin itsestään ja nyt jo ehkäpä uskallan ääneen sanoa, että olen lopettanut polttamisen. Ja edelleen mulla on joulukuussa Zürichin kentältä ostettu avaamaton röökiaski käsilaukussa.
Mitäköhän mä yritän selittää.. Ehkäpä, että ei kannata stressata, kaikki omalla painollaan ja pikkuhiljaa.
Osaisiko joku neuvoa? Tosiaan, näitä atopäitä: 5 kpl Vapeonly BDCC -vaihtoato ei näytä olevan missään, ja uusia olisi pakko saada. Tankki on tämä: Vapeonly CE5-S BDCC - Höyrystimet
Olisiko siis joitakin vaihtoehtoisia atopäitä kyseiseen tankkiin, kun ei näitä kyseisiä mistään saa. Mielellään joku suomalainen verkkokauppa, nopeilla toimitusajoilla.
Tarkka laskeskelu poltettujen tupakoiden ja imettyjen höyryjen määrästä ei mun mielestä kannata. Jatkuva asian miettiminen taatusti nostaa tupakanhimoa. Mä ehdottaisin että näin aluksi höyryät silloin tällöin ja poltat kun tekee mieli.
Mutta varmista että sulla on laitteet joilla saat kunnon höyryt. Tehoton höyrytin todella vain lisää tupakanhimoa kun siitä ei sitä riittävää tyydytystä saa.
Mun vaimoke lopetti aikanaan kans ton kirjan avulla. En ole ite lukenu, mutta hän vannoo sen nimeen. Henkiset lopettamisen esteet sai ihan uudenlaisen asenteen.Lainaus:
Mua ällöttää jo ajatuskin tuosta Allen Carrista sen perusteella mitä olen siitä lukenut, aika lapsellista "saarnausta" ja "psyykkausta".