Itellä taas rytminkääntö menossa, kun edellinen vuoro oli 22-06 ja seuraava sitten 16-02. :D
Printable View
Rytminkäännöt joskus hiukan hankalia. Itte joutui joskus aikoinaan kääntelemään jatkuvasti.:) Nyt kesällä oli hauskat työajat Kuumuuden takia. 01 lähdettiin Kattoja tekemään.:thinking:
Rupeaa aamujumpat oleen otettu ja eikun töihin lähtö.:yeah:Alkaa taas uus Viikko.:wheee:
Treenataan käsiä täällä, toisella kahvimukia ja toisella modia :thinking:
Samat Jumpat ne mullakin on.:laugh: + Pikkuisen jalkojen vääntelyä ja kääntelyä, ku pohkeet jumittaa.
http://vuodatus-static.vuodatus.net/g/25066/499867.jpg
Tasamaalle ja äSSälle kunnon roudaria! Elitistiteippi kullanvärinen [emoji33] Jää monsterit toiseks ;)
Liite 21304
Kuinka monta rullaa mulle tulee ?
Mun pitää testata ite ensin :)
Se on jesaria, Gold Edition ;)
Voi huoh...maanantai ja jälleen kerran kiinnostukseni kiikarit havaitsevat pelkkää nollaa, jotain tarveis keksiä mutta mitä ehdotuksia? :D
No muutaman terävän pistin tossa matkaan ja paketti odottais postissa mutta mistä mulle modi?
Tahtoo modin ja tietty tota kultaista suihkua eikun jesaria...:lol:
Otatte tuolta nätimmät teipit: Teippitarha - Unelmiesi teipit ja muuta söpöä
Se on nyt kevät alkanut. Aurinko paistaa siihen malliin ja mulla on joka keväinen outo "kevätolo" joka tulee kun aurinko alkaa paistaa tolla tavalla. :blink:
:yeah:
Just pakkasin Genelle , Jassolle ja Jamolle paketit ja laitoin raasorimasterille tilauksen menemään
Nyt terassilla huuruilla ja pään yläpuolella lentää jotain isoja valkoisia lintuja aurassa ja kotkottaa
Onko ne kanoja ? :)
Juu. Sieltä ekiltä karkaavat..[emoji51]
Ekiltä karkaa verhot käsistä ja kanat tarhasta [emoji87]