Miten tupakanhomo voipi äkisti yllättää.
Mulla ei kertaakaan tään rapiat vuoden aikana.
Printable View
Miten tupakanhomo voipi äkisti yllättää.
Mulla ei kertaakaan tään rapiat vuoden aikana.
Vittu pitäiskö ostaa? https://www.varusteleka.fi/fi/produc...eli-musta/6518
Toi päällä ja nasse päässä töihin. ::haukkari
Eipä ole ittellä 2 Vuoteen ollut Röökinhimoa. Enkä ole kyllä vedellyt Röökinmakuisia nesteitäkään.
Tää Drifter kyllä paskoo käämin ihan hetkessä.
Pahempaa ku joku suklaa litkut.
Hedelmämaut ei pahasti sotke Coileja.:)
Seuraavaks ässä kun otat halpaa kaffetta ota mulle 1 pottu samalla.. Pitää maistaa.:)
BFF kiitos :laugh:
0 niksoilla toki..:thumbup:
Te olettekin huomattavasti pahempi perverssi kuin ulospäin näyttääkään:laugh:
Reissuhan oli rauhallisin maailman aikoihin, perjantaina vähän tsupittelua ja lauantaina vielä vähemmän. Tollasesa hirsimökissä muuten nukkuu ihan saakelin hyvin.
Rakenna tasamaa säkin pihalle hirsimökki ni ei tartte foorumille herätä viä kolmelta, nukut ainakin kuuteen. :)
Kohta on savustettua kirbeliä tulollaan, kyä huomenna on työkaverit kateellisia ku nykäsen evääks kokonaisen evämakkaran :)
Irlanilla oli kilpailutekijöitä kuten pienipalkkaista englantia äidinkielenään puhuva väestöä. Puolet Irlannin maaseutujen navetoista on aikaa sitten muutettu call centereiksi maailmanlaajuisille yhtiöille.
Toki nyt Intia jyrää siinäkin.
Juu ja molempien maiden kohdalla englanninkieli on suhteellinen käsite, mutta mieluummin kuuntelen soinnillista Irkkuenglantia ymmärtämättä sanaakaan...
Oli pikkuinen yllätys 1995. Oltiin Irlannissa Perhokalastuksen MM kisoissa. Menin huoltoasemalta vanhalta noin 70 Pappalta kysymään missä kalastustarvike kauppa.:laugh: En ymmärtänyt sanaakaan, mitä Pappa höpötti.:lol: Totesin vaan jees ja tänks. Puhui sen verra Iiiriä, ettei ymmätäneet muutkaan porukasta.:unsure:
Galwayssa muuten hiton hienot maisemat.:thumbup:
Suomalainen opetteli saksaa autoreissua varten. Ensimmäisellä huoltoasemalla kysyi " Spiihen sie toiz? saatuaan myöntävän vastauksen jatko kysyi "Haapen sie penzin?"
Saksa on kyllä kieli mitä ei itte ymmärrä. Sisko vetelee 8 kieltä sujuvasti. Pikkuisen harmittaa, ettei ole tullut opeteltua.:unsure: