Kiitos kiitos. Lopultakin löytyi sekä chromeen että firefoxiin oikea kohta. Hienoa että täältä löytyi neuvoja näin nopeasti mun kaltaiselle tumpelolle.
Printable View
Kiitos kiitos. Lopultakin löytyi sekä chromeen että firefoxiin oikea kohta. Hienoa että täältä löytyi neuvoja näin nopeasti mun kaltaiselle tumpelolle.
DIY DNA ja huh huh miten voikin yhdessä projektissa olla huonoa tuuria mukana... Testihöyryt tuli otettua pitkän taistelun päätteeksi mutta nyt makaa taas piiri pöydällä irrallaan. Pakko ottaa aikalisä... Prrke* le sentään. Lähtee valmistuttuaan joko maata kiertävälle tai kiertoon luulen minä.
Älä masennu välillä vastustaa kokemusta on
Juu en toki luovuta. Nyt on opittu PALJON ja iskikin uusi parempi idea. 2x18650 se on oleva. :p
Flunssa tulee taas. Mikä vittu siinä on että meikäläiselle kun iskee flunssa niin se ei kyllä varoittele yhtään. Tässä n. neljän tunnin sisään meni nokka tukkoon, kurkku tuntuu kuin joku olisi deepthroatannut raastinraudalla ja kuumetta pöhisee. Vittu kun menee heittämällä heti kaikki suunnitelmat päin vittua kun ei mitään ennakkovaroitusta tule.
Mitä seuraavaks :confused:
Vehkeet toimii kuin unelma, nesteet maistuu, mitään uutta "pakkosaadahetitännenyt" ei kiikarissa. Ei edes tiedossa :)
Tää homma rupee menemään liian yksinkertaiseksi, samoin kuin tupakointi aikoinaan :mad:
Kuuluuko tää ees tälle puolelle, oisko humutuksen paikka :D
Löytys vaan joku uus mullistava systeemi jota vois käpälöidä touhutippa housuus :eek: :D
Jos pistän sulle kimppa-oddyn siitä on yksinkertaisuus ja näpräämättömyys kaukana :D
Mitä mä paskalla ku ei oo peltookaan :confused:
Oli mulla niitä kans ja sain kyllä ne pelittämäänkin välttävästi ;)
Jääny tää clearo hässäkkä välistä, pitääkö prkle hommata läjä ja ruveta niiden kans säätämään :rolleyes:
Jossei nut kuitenkaan :D Pieni ilonpilkahdus tähän tylsyyteen oli toi jb mut seki loppu hyvin äkkiä meikäläisen kulutuksella, piti jämät pistää jo jemmaan :D Muija lutkuttaa ego+boge+tankkizydeemiä tyytyväisenä jo 1v 8kk ajan, jopa 1kpl 650 ego alotussetistä vielä toiminnassa :confused: ja samaa stanan menttoolia aina vaan :eek:
Voi hitto jaksaa tää krapula taas kestää. Eilen meni mökiltä paluumatkaan tupla-aika, piti pysähtyä autolla nukkumaan hetkeksi. Sitten yöllä ei unta saanutkaan, eikä varmaan vielä tänä yönäkään.
Kyllä taas tietää että oli hauskaa koko viiden päivän edestä. Onneksi tulee käytyä harvemmin nykyään :D
Sä et vaan osaa ;)
Pari yötä kämpällä, tissuttelin olusta ja söin kuin kuninkaalliset. Nou probleema. Hyvin nukutti viime yönä. Sullahan on ollu bändiyö= the nights of iguana :D
Kasaribändi, jos nuoriso ei tunnistanu niin kvg :cool:
Mä en kyllä tissutellu. 5 päivää aamusta iltaan pelti kii :) Osaiski tissutella sopivasti, mutta ei :D
:D Viimeisistä parin päivän putkista muutama vuosi aikaa, viikko menee toipuessa niin ei innosta :)
Jokavuotinen Lapin reissu= viikon olot... Hyh hyh... Ei opi niin ei opi...
Kaks päivää on ihan maksimi nykyisin...sekin ainoastaan juhannuksena. Tissuttelua voi harrastaa pidempään, mutta kunnon kännejä ei voi vetää niin tiheään. Miltein jokainen kerta kun juo niin krapula kestää kaks päivää ja siinä välissä on tosiaan yö, jolloin liskot saapuvat :) Nuorempana ei tuntunut missään kun juhlittiin aina perjantai ja lauantai.
Mulla alkanu tässä viimisen vuoden aikana tulemaan ihan jäätäviä krapuloita. Pari vuotta sit pysty ihan hyvin vetämään kolmekin päivää putkeen ja ei ollu kun yhtenä päivänä krapulaa. Nyt riittää kun vedän yhtenä iltana kunnon kännit niin kaks seuraavaa päivää meneekin krapuloidessa. Melkeen pakko ollu toi juopottelu siirtää ainoastaan perjantaille koska jos lauantaina vedän kännit niin maanantaina ei oo salille viel mitään asiaa. Puhumattakaan siitä jos juo kahtena päivänä putkeen. Tulee helposti 3 päivän krapula.
Jos ne tätä vauhtia pahenee niin kolmekymppisenä ei uskalla koskea alkoholiin enää ollenkaan kun tavallisesta kännistä tulee varmaan joku viikon krapula.
Samaa huomannut tässä 15-19v välisenä aikana. Nykyään saattaa lentää aamulla jopa laatta monta kertaa. Luulin ettö ne pahemmat darrat koetaan siellä 30 pintaan mutta ei tosta paljoo pahemmaks voi mennä..
Tulee putkista aina mieleen opiskelut ja 80% rommi.. Ja kun yks kaiffari tempas pohjanmaan kautta kasikymppistä (minkä jälkeen istui tovin hiljaa kyyryssä). Ilmeisesti kommentti älä ota paljoa se on vahvaa ei ollut riittävä varoitus.. Reilu viikko meni että polte hellitti.
No ny täyty pieni whiskyshnabsi ottaa kun ei tänäänkään posti tuonut mitään. Hmnna haen marketista aloitussetin vaihtelua tuomaan ellei vieläkään postilaatikossa kolise.
kaikissa 24 mg nesteissä (paitsi El Toro Puroksessa) ei enää maistu kuin nikotiini...ei pysty höyrytteleen ei sitten millään.
Huomenna sitten hameen ostoon.
Näin se sitten meni! Nokia meinaan, Hyi helvetti mitä veron maksajan kusetusta. Vero rahoilla tuettu yritys myydään pilkka hinnalla, kun ensin myyrä ( elop) on ajanut firman alas.
Tämähän oli jo silloin selvä juttu, kun elop saapui! Silloinhan hallitusta myöten hyssyteltiin "myyrä" jutusta ja tehtiin eelopista kansan sankaria! OKSETTAA!!!!!
Kännykkä puhelin oli suomalainen keksintö Kempeleeltä,rakennus oli Nokian ,kun rosvot älysi ensimmäisenä ,Isokallio,Tiivolan vävy potkittiin heti pellolle,johtoon tuli Aulis Kairanto joka pakotettiin tappaan itsensä. Kurikasta tuli Ollila...Keksijä pakotettiin pakoon Amerikkaan,josta hän kävi oikeutta patentin ryöstäjiä vastaan...rosvo juna kulki...hirveitä riitoja johtajien vaihtoja...mutta Bildeberg Ollila ja Elopp putsasi pöydän. Nyt Aho joka oli mukana pakoilee USA sa ja sitä ei voida syyttää mistään,edes hiihtojupakasta,vaikka sai petoksella korvauksia...kun suksi ei luista :cheer:
Ite luovuin nokian käytöstä n900sen jälkeen. Se oli tullessaan pirun pätevä puhelin. Mut lataus töpselin paikka hajosi ja puhelin lähti sveitsiin tutkittavaksi ja kun tuli takaisin oli ihmeellisesti muuttunut E7malliksi joka oli aivan paska kapula. Tossa n900sen maemo käyttiksessä oli jotain hyvää kun ite siit pidin. nykyään Htc One x+ ja taitaa htc,llekin käydä ohrasesti. Omena puhelinta en ikinä tule ostamaan. No mut eikös kohta rupea linux puhelimia valumaan onneksi markkinoille.
Tuli valvottua taas lähes koko yö kun naapurissa metelöitiin. Äijä huutaa keuhkojensa täydeltä HUORRRRRRRRRA, HUORAAAAAAAAAA jne. En tiedä kenelle vaiko itselleen vain.
Töissä joku IP vei 95% kaistasta latailemalla jotain paskaa niin blokkasin koko IP:n. Siinähän latailee.
Paskamyrsky tulee mutta ei voi mitään.
Mulla on lumia ja oon tähän tyytyväinen.
Lisää vettä myllyyn: mulla on iPhone ja oon tähän tyytyväinen. :D
No eipä toi nokia ole ollut kuin symbolisesti suomalainen tuote enää pitkään aikaan että ihan vitun sama. Kaikki muutkin firmat täältä katoaa niin miksei nokiakin, se elopin keikarointi ja paskanjauhanta nyt ainoo mikä hiukan asiassa korpee.
Iphone ku ei mikää tekniikan ihme oo eli siinä maksetaan brändistä.. on monia tehokkaampia luureja..
Tarkoitin lähinnä ubuntul omaa luuria ja muita mitä tulossa.. Android ku ei oikei yx yhtee linux ole..
IMO iPhone on kyllä hyvä laite, ja varmaan itsekin sen omistaisin jos hinta ei nyt olisi ihan niin absurdi. Alkaa vituttamaan nämä 5" näytöt. S3lla nyt mennään toistaiseksi koska sain sen käytettynä niin halvalla ettei oo järkeä vaihtaa just nyt muuhun.
e: ja toivon todellakin ettei apple lähde tähän hiton phablet-kisaan mukaan. Alkaa mennä ihan järkyttäviksi nää näyttöjen koot puhelimissa. Mulla on kyllä iPad jos mä haluun isoa näyttöä käyttää. Puhelimen olis kiva mahtua taskuun niin ajais asiansa vähän paremmin..
nyyh :crying: ei tuu postia ei..
Heh mulla 6.3" näyttö ja on muuten mukava selailla foraa :P
Ei tuu ei, viime viikon maanantaina lähetetty Liberty Flightsilta eikä vieläkään näy. Vituttaa.
toissaviikon perjantaina smokeirlandista piippusoosseja. en paljoo odota en!!
Otahan sinne jo yhteyttä, on varmasti mennyt hukkaan. Aina on e-smokeirelandista tullu muutamassa arkipäivässä.
on mulla kestänyt kolmekin viikkoa esmokeirlannista, enkä todellakaan ole ainoa. Useimmmiten kyllä 2-3 arkipäivää vain mennyt.
edit: siis kuljetus kestänyt viikkoja, lähettäneet ovat kyllä aina vuorokauden sisällä tilauksesta.
otin halvimalla postilla ja lähetys viesti tuli muutaman tunnin sisään sähköpostiin tilauksesta. jos ei huomenna tuu niin sitten viestiä sinne firmaan