zkys mittaili GODilla 9,xV lukemia 0,4ohmin(vai 0,5?) kuormaan ennenkun ato leimahti kunnon liekkiin :D
Printable View
zkys mittaili GODilla 9,xV lukemia 0,4ohmin(vai 0,5?) kuormaan ennenkun ato leimahti kunnon liekkiin :D
Tietäisikö joku, mikä kierre Inax nanossa on? M20x1? Inax hybrid V1:ssä ilmeisesti sama, kuin nanossa :thinking:
Edit: Kokeilin kyllä googlettaa...ehkä en vaan osaa :)
Edit 2:Aidossa.
Olikos se nyt 20,5x0,5 vai 20x0,5 ei millään muista :D
E. Veikkaisin tuota 20,5x0,5 koska muistan jostain lukeneeni että menis nemesikseen hybridinä se ato ja tuo on nemen kierre.
Nautilus ja uudet nesteet tuli postissa. Vanhana konkarina käytettyinä laitteina on kaikkea bogen kartoista, erilaisiin clearoihin. Viimemmäksi höyryttelin väliaikaisesti kartotankilla 20mg/ml lakunestettä (50/50 PG/VG).
Nyt tuli kuitenkin vuosien jälkeen uutta, eli alkoi yskittää niin hemmetisti... meniköhän jotain poskelleen? Uusi nautilus ja puolituntia tekeytynyttä VPG Power Smoke 50/50 12mg/ml nestettä ja FlavourX Red Power makuainetta. Makuainetta 10%. Tein kerralla 100ml ja annan tekeytyä loppuun ihan höyryttelyn ohessa, koska nesteet pääsivät loppumaan. Yskittää tosiaan niin, että saa lavuaariin käydä rykimässä. Maku on hyvä ja höyryä tulee reilun laisesti ja kurkkutuntumaa huomattavasti miedommin kuin bogella 20mg nesteellä. O.o
Itsellä olleet ainakin noi valmiit atopäät aluksi huonoja imemään nesteitä, 30min annoin kanssa olla eikä ollut lähellekkään tarpeeksi kostea ja kuivaa höyryä pukkas, tiputtelin 4 tippaa suoraan atopäähän ja annoin olla vielä 10min niin oli tarpeeksi kostea. Ei se nyt ihmekkään ole että 12mg on miedompi kurkkutuntuma kun 20mg :D ei ne clearot paljoa kartoja tuhdimpia höyryjä anna. Kokeile nyt oikein liottaa se atopää märäksi ja kokeilla sitten vieläkö yskittää.
Kurkkutuntuman pointti oli lähinnä ettei ainakaan sen takia yskitä. Pitänee kokeilla antaa kunnolla imeytyä. Toivottavasti en atoa käräyttäny kun aattelin et 5min ok.
Muoks. Jeps neljä tippaa suoraan atoon ja 30min annoin olla. Nyt rokkaa hyvin, on kyllä ehdottomasti paras laitos mitä ollu. Sen verran nautiskelun puolelle meni kyllä tällä laitteella, että pääs nikotiinikin pitkästä aikaa nousemaan hieman hattuun vaikka neste miedompaa. Hyvin osasin ennakoida vähempi niksaseen nesteeseen vaihdon tarpeen. :D
Kiitos vinkistä!
Mitäs ihmettä - tilasin marraskuussa AW 18490 akkuja (ja toki heti kerralla 4 kpl) ja ne on liian pitkiä Oneen??? Ok, ne on 1200 mAhia, nyt käytössä olevat taitaa olla ysisatasia. Tänään vasta oisin ottanut uudet akut käyttöön ja nyt niillä voikin heittää vesilintua samantien, prkl. :confused:
Mittaapas mittanauhalla yks niin verrataan vanhan malliseen.
Mittanauhalla ei saa tarkkaa mittaa, mutta Onen nappi jää irvistämään ainakin millin verran. Kyllä ne siis toimii, mutta hirvittävän rumaahan tuollainen irvistely on, silmiin sattuu ja kaikkea. :crying:
edit. Tönäriä mulla ei siis ole.
Eli ne on varmaan sitten 50mm pitkiä kun vanhat on sen 49mm. Aika törkeetä kun niitä kuitenkin mainostetaan 49mm pitkinä.
Juu, en uskalla tuon tiukempaan nappia kiristääkään. Täytyy kokeilla Porvarissa, niin eivät ihan käyttämäti jää toivottavasti. Siinä olen vaan tykännyt käyttää 350:iä. Mutta minkäs teet.
Mulla ois tuossa pari vanhemman mallin AW:tä ylimääräisenä, ehkä 20 latauskertaa takana per akku. Vaihdetaanko? :D
No itse asiassa vaihdetaan vaan. Testailin noi uusiksi ja kaksi niistä on ok ja kaksi ei. Saisit noi mun käyttöön ns. sopimattomat eli hitusen liian pitkät. Ne kyllä toimii näköjään Provarissa ihan ok, mutta siihen mulla on 350 akkuja tarpeeksi. Laitan sulle yv:llä osoitteen..
Ota noi Patrikin akut ja vaihda loput kirpparilla. Kyllä noita 1100 uutta vastaavassa kunnossa vielä löytyy, mutta kaupoissa alkaa tehdä jo tiukkaa.
Itellä 5, mutta vain 75-80% kunnossa enää, eli en tyrkytä niitä.
Yhteystiedot vaihdettu, tämähän mulle passaa kun on noissa modeissa säädettävä plussa...
Jeps, noilla pärjäilisin sitten jo pitkälle, koska mun höyryttely on nykyään aika vähäistä. Tänäänkin viimeksi käynyt höyryillä ennen kolmea. Mutta kyllä noista mun neljästä alkuperäisestä jo huomaa, että on niitä käytetty (ja välillä vähän liiankin tyhjäksi päässeet) ja mihinkään en uskalla enää ilman vara-akkua lähteä.
Saattaa mennä väärään paikkaan, mutta anyways.
Postittaako Vapenw suomeen? & paljon ovat postitus/yms kulut?
Hei! Mulla on ollu jo pitemmän tovin tuollanen puolasta tilattu stingray klooni mekaaninen ja siinä semmonen purple 18650 35A efesti ja rdassa on 0.3ohm melkeinpä aina ja nyt vähänaikaa sitten on alkanut tuo pohjanappi kuumumaan välillä kun höyryttelee mutta ite akku ei kuumu yhtään. Tietääkös joku mikä tässä on?
1) Voiko jotenkin ehkäistä clearon taipumusta ruikkia pieniä määriä e-nestettä suuhun? Voiko liittyä tehoon, ilmansaantiin, nesteen ominaisuuksiin tms?
2) Miten huollatte ja pidätte puhtaana höyrykkeenne eri osat? Ml. tehdasatopäät sikäli kuin ette laita niitä suoraan roskiin/purkuun.