Nyt ollaan jo syvissä vesissä totuuksien kanssa.
Printable View
Pakkoliikkeet rampauttaa joo. Sellaisia jos on pitäs pyytää kunnalta kodinhoitajaa auttamaan jos nykii vaan yhteen suuntaan. :blink:
Parkinson heijaus voisi taas olla hyvinkin tyydyttävää.
Paviaanijenkan tahdissa goisimaan.
Oikeesti meinasi jäädä ruoka kurkkuun kun alkoi naurattaa niin paljon[emoji38] ootte vaan hauskoja!
Pistä nämä ja koita ?
http://www.jokasafe.fi/images/custom...athermZVEY.jpg
[emoji33]
Nyt oon kyllä oppinut paljon uutta pienessä ajassa[emoji38]
Mä voisin mennä katsomaan jotain historialliseen rakkausromaaniin perustuvaa elokuvaa. Viime yönä katsoin Jane Austenin Viisastelevan Sydämen. Sain siitä hyvästä melkein hampaasta. Nimittäin toinen marsuista on kiukkuinen mulle kun en ole antanut niille tuoreruokaa toisen marsun antibioottikuurin takia (ettei masu mene sekaisin), luulee raukka että mamma pihtaa porkkanaa piruuttaan vaikka hän kuinka on huutanut ja kerjännyt. Nyt se sitten on mököttänyt niin että se menee mökkiinsä kun yritän mennä kujertamaan, kiukku huokuu niin että se mökkikin tönöttää vihaisen näköisenä. :lol: Yöllä sitten otin possun sänkyyn katsomaan mun kanssa Austenia jos se leppyisi, mutta se mulkoili kärttyisästi ja jyrsi salaa mun paidanhelmaan reiän. :rolleyes:
Ei eläinlääkäri osannut oikein sanoa kun oireet niin erikoisia, mahdollisesti ylähengitysteiden tulehdus. Sillä vaan on sellaisia oireita että vaikuttavat neurologisilta, mutta niitä oli viime vuonnakin ja se selvisi silloin niistä. Mutta joka tapauksessa se saa nyt laajakirjoista antibioottia jonka pitäisi tehota moniin pöpöihin. Marsuille on olemassa vain pari kolme sopivaa antibioottia ja ne kolme sopivaakin voi jo itsessään tappaa, joten toivotaan nyt parasta. 2 kertaa päivässä annan ruiskulla suuhun lääkettä ja kerran päivässä ihmisten Gefiluskapselista kaivettua veteen liuotettua jauhetta että laiheliinin masu kestäisi. Vaikuttaisi siltä että alkaa olla suunta parempaan. :thumbup:
No hyvä[emoji173] sun hoiva auttaa ja toivon, että lääkitys tepsii[emoji106]
Nyt Miru menee koisii, ei pysty enää,öitä [emoji11]
Tulee mieleen hevostalli.netin legendaariset panohanskat.