Kuulemma melkoinen Proteiinipaukku. Ei ajatus syömisestä kovin isoa kiimaa nosta.:laugh:
Printable View
Kuulemma melkoinen Proteiinipaukku. Ei ajatus syömisestä kovin isoa kiimaa nosta.:laugh:
Voi eiiii <3 <3 <3
https://www.youtube.com/watch?v=Ywh07AM3qqI
Leijona asuu mäyristen kanssa :')
Ps. Noi mäyrikset on varmaan syöneet tuon hoitajan jalat?
Kaikki toukat on yököttäviä. Kaikki muut rotsikat menee (tossun alle) mutta toukat, yök. Elinikäinen trauma kun isällä oli jääkaapissa pilkkitoukkia. Jääkaapissa! Jossa ruoat on!
Mulla on just nykkin pari purkkia. Ei ne sieltä purkista karkuun pääse
Nii ja ollaan vanhempia kuin mitä ulosanti antaa ymmärtää. Itse olen lukenut muutaman kirjastoautollisen ennen kuin näkö alkoi mennä ja siin ä vaiheessa kun kehtasin hommata lasit,niin se moodi meni ohi. Ennen puoli kirjaa illassa.
Emo onneksi Matojen ystävä. Piti jopa omaa Matokompostia.:) Ja lapset tykkää leikkiä toukkien kanssa. Kutittavat kivasti, kun 10 litran pesuvatiin lyö 5 litraa toukkia ja sinne pistää käden.:rolleyes:
Ennen tuli luettua laidasta laitaan kirjallisuutta,mutta viimeiset vuodet meni pelkästään faktapohjaisissa ja niistäkin lähinnä ErP nelosen toiminta ja henkilhistoriikit ynnä radiotiedustelu noin ylipäätään.
Tuokin pitää täysin paikkansa. Juniorina kun olin taluttamassa Mummon koiraa ni Sakemanni omistajalta kysyin et voisiko pistää Koiransa kiinni kun rähisi Mummon koiralle mikä hihnassa kiinni. Vastaukseksi sain että leikkii vain. Puri Mummon koiraa ja minua. Kiitin omistajaa sen verran kikkeli otsassa et vedin avokämmenellä poskelle sen mitä irtos. Sanoin et mä kans vähän tykkään leikkiä. Eikös tämä idiootti ruvennut hihnalla huitomaan Mummon pientä Koiraa. Toinen oli aivan vastaava ja muistaakseni oli Samojeri rotuinen. Omistaja oli ihan idiootti. Monta on tullut vastaan todella Fiksujakin mutta nuo negatiiviset jää kyllä mieleen melkoisen hyvin.:crying:
Samahan tuo on Ulkomailla Jalkapallofaneissa 50000 ihmistä katsoo rauhassa peliä ja pitävät hauskaa. Muutama Huligaani saa miettimään onko siinä mitään järkeä.
Koirien omistajista todennäköisesti 99% tai yli kunnollisia. Kouluttavat ja hoitavat lemmikkiään kuten omaa lastaan ja silloin ei ole mitään ongelmia. 1 Kalamiehellä oli aina Sakemanni mukana onkireissulla. Siinä se vieressä istui ja katteli kun ongittiin. Kovin oli tyytyväinen kun se sai joskus syödäkseen kalan. eikä syönyt ennen kuin sai luvan. Kala jos kaverilta irtos käsistä, niin koira otti suuhun ja toi isännälle. Kiltti kuin mikä ja näki että hyvin hoidettu koira.:)
Mikä sen niks naksin virallinen nimi on. in ax?
Surullista kun villieläimiä pidetään tollai lemmikkeinä.
Tuossa on pätkä jossa on tuon vapaana elänyt broidi. Aika monta ukkoa tarvittiin kaatamaan, ja melkein pääsi maistamaan Buurihampurilaista (leijonalta ammuttiin 1 jalka alta jo hyökkäyksen alussa, eipä yhtään hidastanut).
https://www.youtube.com/watch?v=tEIGqD80N6U