Mä voisin ottaa mykän Fifin.:unsure: Jos se osais hakea postin.
Printable View
Mä voisin ottaa mykän Fifin.:unsure: Jos se osais hakea postin.
Ennen ajureissa saattoikin olla kovuutta,mutta nykyään metsästyskoirapuolella agressiiviisuus on saatu aika vähiin. Metodi on aika yksinkertainen.
Koirista juolahti mieleen juttu jossa eräs kehui koiransa tuvan isännälle aamulla tohvelit. Toinen siihen, että hän yritti omaansa kanssa kouluttaa siihen, mutta ei siitä mitään tullut. Tosin koira oli aamulla keittänyt kahvit valmiiksi.
Onhan koirat kivoja (kun ne nukkuu) yleensä. Itse tuun toimeen yleensä kaikkien koirien kans. Kyllähän koira koiran tuntee :)
Jos koiran ottaisin niin kyllä se tällähetkellä ois mäykky. Puoliverinen suomenpystäri oli, jouduin viemään piikille 3.3.2009. Eli vajaa 13 vuotiaaks.
Jos hommaisin ei-metsästyskoiran niin se olis rotikka tai sakemanni, ja kouluttasin sen kunnolla [emoji106]
Puhut huonosti Saksan puolesta :D
Olihan siinä äidillä nikottelemista, kun 12-vuotias vetää tukan mustaksi. Vaikka eihän se ees ihan mustaksi mennyt, ruskea...
Koirat on ihania. Etenkin kaupunkialueella nuo isot paimenkoirat, dobermannit yms on yleensä tosi hyvin koulutettuja, eli niillä on fiksut omistajat. Pikku puudelit on pahempia. Meidän talossa on dreeveri, jota pääsee joskus rapsuttaan. Todella suloinen mutta melko tyhmän oloinen :)
Mun mielestä pörröiset pikkukoirat on söpöjä, isoista en tykkää vaikka onkin tullut oltua tekemisissä jättienkin kanssa. Voimakkaalla vartiointivietillä varustetut perusepäluuloiset lähes satakiloiset möykyt nyt vaan tuo jotenkin epämiellyttävän olon vaikka ne olisi fiksusti ja rauhallisesti silitettävänä. Ja vaikka mun äidillä nuo jätit on hyvin koulutettuja niin se on sanonut ettei niihin voi ikinä ihan täysin luottaa. :rolleyes:
Mä olen hiukan miettinyt hiljaista Lemmikkiä. Ajattelin tilata tuollaisia lemmikiksi http://images.sciencedaily.com/2008/...1154-large.jpg
Niitä saa äkkiä kun plussan puolella, niin et Kärpäsiä lentelee. Onkikisoissa kun kävin enemmän, kasvattelin itte Toukat. Viikossa saa sen 20 Litraa aika äkkiä kasvatettua. Tarvis vaan kasvatella jossain muualla kuin kotipihassa, ku niistä hiukan aromia tulee.:)
Mitäs ny? Tykkäyspainike ei virka mitään? Hmm... jostain syystä javascript pitää sallia kaikille jopa google analyticksille ja tradetrackerille... ei hyvä.
Kyllä matokuvaan ainakin Peukku pomppas. Joskus ei näytä sitä ollenkaan, sille ketä sitä painanut.
Joo. Tulitin simona .Mato on oiva lemmikki,mutta ei pelannut ennen kuin sallin javascriptin kaikille nuuskioille. Kyl se ennen on pelannu.
On mulla Matoja ollut Lemmikkinä ennenkin. Sieltä mukava ottaa onkireissuun, sen kokoisia kuin haluaa. Syövät sanomalehteä ja kaikki jämäruuat. :)
Nyt on kova pätkä
EI heikkomielisille
Rotikka vs Pitbull [emoji1]
http://youtu.be/fbL_4YjjweM
Ite en viimeiseen kymmeneen vuoteen ole tainut lukea kuin Madventuresin Mad Mannersin ja jonkun Bob Dylanin muistelmakirjan. Mein Kampfia aloittelin, mutta melko tylsä eikä jaksanut digimuodossa.
On sillä ainakin hieno parta ja kiva päähine! Mutta onko varmasti hiljainen?