Ehei, siinä on sellanen puolikas e edessä ja muuten äännetään suurinpiirtein samoin kuin kirjoitetaan. eSRTUPÖÖ.
PS. Runoja lausutaan, sanoja äännetään. Liite 11311
Printable View
Ehei, siinä on sellanen puolikas e edessä ja muuten äännetään suurinpiirtein samoin kuin kirjoitetaan. eSRTUPÖÖ.
PS. Runoja lausutaan, sanoja äännetään. Liite 11311
TJ0 ja kohta bussilla pois. Mahtavaa
Uudella, puhtaalla srtupöilla tää swaggerhan onkin aivan loistohyvää!!
eSRTUPÖÖ? Sehän lausutaan siis "espoo".
Juuri alkaneen joululoman kunniaksi puunasin laitteet paraatikuntoon. Versa sai vielä harjapinnan kun ajan kuluksi päätin lussuttaa tuon yhden puhalletun putken siistiksi.
Kaikkiin uusi srtupöi ineen ja voi luoja, tuntuu ihan kuin olisi täysin uudet laitteet käsissä taas. :3
Joo täälläkin vähän samankaltaisia fiiliksiä. Purin microstickin atomeiksi ja puhdistin kontaktit ja napin kunnolla. Voi että, nyt iskee taas lujaa!!!
Koiran etutassu näyttää nyt jo paljon paremmalta! Ei enää onnu pahemmin, onko se sit lääkkeistä johtuva vai oikeasti parantumaan päin?
Dicodes Dani S EXTREME ois postissa lymyämässä! :thinking:
Hain eilen töiden jälkee swanin 18350,18500 rst putkilla. Kyllä sai hienon kaverin G-tube.
Miten yötöissä käyvä nauttii lomapäivänsä? Menemällä aikaisin nukkumaan ja heräten klo 7.30 täynnä energiaa :) Niin ja tulipa mulle eileen myös Lovecraft-kokoelman 5. osa "Siivekäs Kuolema ja muita kertomuksia" :yeah: Eipä sen julkaisua lykättykään puolta vuotta pitempään... Tän piti tosin olla viimeinen osa tuota kokoelmaa mut avattuani sen ja luettuani aiemmat julkaisut niin siellä oli kuitenkin teksti: "osa 6. Ilmestyy syksyllä 2014"... Mitähän kettua siihen tulee kun mä oon jo lukenu kaikki englanninkieliset ja 95% suomenkielisistä :confused: Kutkuttavaa :p
Aaaaaaaaaah! Kunnon yöunet ja ilman yhtään heräämistä takana, nyt kelpaa! :) Ja vielä perjantai! :thumbsup:
Erikoista, paketti olis paikallisessa toimipisteessä jonne kiertänyt tullin kautta mutta tulliselvitystä en joutunut tekemään :blink: Kerran näinkin :thumbsup:
Tempur Could tilattu (tosin tulee luultavasti vasta tammikuussa) ja Ombracio-tyynyllä nukuttu jo yksi yö. :yeah:
Josko vaikka selkäongelmat noilla lähtis, tai ainkin helpottas.. Nykynen peti on ~15 vuotta vanha jenkkisänky, joka ei ole ollut hyvä viimeseen 10 vuoteen. :p
Tyyny ainakin tuntu varsin hyvältä jo ekan yön perusteella. :)
Edit. Kyllä noissa tyynyissäkin tuntuu rahalle saavan vastinetta; edellinen päänalunen oli joku 15€ maksanu rutku, joka lysähti jo parissa kuukaudessa täysin lussuksi, mutta silti sillä tuli "nukuttua" (ei tota helvetin tuskasta pyörimistä voi ihan oikeeks nukkumiseks väittää) reilu vuosi. :D Toi uus makso päälle 180€ ja onhan siinä "pikkasen" eroa; ei oo niskat pätkääkään jumissa, eikä tullut kuin ~3 kertaa herättyä selkäkipuun yön aikana, vaikka varottelivatkin liikkeessä, että kun noin erilaiseen vaihtaa, niin saattaa vaatia parin päivän-viikon totuttelun. :eek:
Josko toi sänkykin sitten osottautus hintansa veroseks (tais olla pikkasen päälle 3500€ pelkät patjat ja petari :blink:). :D Onneks saatiin joululahjaksi toi, kun eihän tässä ois itellä varaa ees uuteen Ikea-sänkyyn.. :rolleyes:
Joo tempur tuli hommattua ja jo 3 viikkoo käyttöö takana, sellanen extrakova. Tuntuu ku vanerille köllähtäs mut mukautuu kyl kivasti ;)
Helvetin kallis mut empä oo pariinkymmeneen vuoteen nukkunu niin hyvin :yeah:
Jalippohan sen kertoi oikein sanoin :whistle: Meillä on äij öö mamman kans tapana pitää polvisuojia, tai siis mulla... Mammalla 48 kontiot jalassa (pinkit) :wheee:
Mulla on kans tuo Ombracio vaatekomerossa jemmassa. Oli liian matala niin jäi käyttämättä. Älkää sitte viekö pakkasella ulos noita Tempurin tuotteita.