No nii ja sitä aina väitetään että tytöt/naiset aikuistuu miehiä nopeemmin! :laugh: Jostain kumman syystä oon aina tullu hyvin toimeen itteäni vähän nuorempien miesten kanssa, olisko syynä se että henkinen taso ja vilkkaus samaa luokkaa. :lol:
Printable View
Mä oon ollu valopää vaan sen sanan negatiivisessa merkityksessä. :laugh:
Käännä ny puukkoa haavassa, ei oikeesti oo kivaa olla "v!tun VALOPÄÄ!" :crying: :laugh:
Kateellisia ne vaan on ollu. ;) Vitutti muakin nuorempana esim. tallilla jos joku oli luonnonlahjakkuus kun ite joutu hampaat irvessä kyyneliä nieleskellen ja verta syljeskellen tekeen kaikkensa että kehittyis. :D
Aika varmasti. Myöhemmin musta on tullu vaan se josta jopa ryhmätyökurssin opettaja kirjoitti "hiljainen, joka puhuessaan puhuu vain järkeä" :rolleyes:
Tossa on kyllä perää, nyt kun aloin miettiä niin tajusin ettei taida kukaan niistä mun tuntemista luonnonlahjakkaista tulevaisuuden lupauksista enää ratsastaa, tuntuu että kantapään kautta oppivat sisupussit on ne jotka jää iäkseen lajin pariin. Ja saadaan välillä tuloksiakin. :thumbsup:
Ei siinä mitään pahaa ole jos on hiljainen, tyhjät tynnyrithän sitä kolisee eniten. t. Tyhjä tynnyri :laugh:
noh noh, eiköhän lopeteta itsensä ruoskiminen. :laugh:
Tuitun kyl nyt kannattais alkaa opettelemaan niitä setuppeja, kun kerran dripperikin jo on.
Eeei kyllä mä käytän näitä ktdd:n ja Tontzan tekemiä niin kauan kun mahdollista, eli ilmeisesti joskus vuoden päästä sitten ajankohtaista alkaa kanthalia taivuttaa tahtoonsa kun nää hajoo ja pitää ite väkertää joku hirvitys tilalle... Millanenkohan häkkyrä siitäkin tulee. :lol:
ostat jsotain biltemasta 3mm poranterän ja tohon. Sit et tarvii muuta ku kanthalia ja kärsivällisyyttä :D
No jos nyt ihan eka opettelen vaihtaan pumpulin. ;)
Omasta mielestäni se on vaikeampaa ku coilin tekeminen ;)
Enköhän minäkin vielä joku päivä voi muodostaa mielipiteen siitä että kumpi on vaikeampaa, se päivä vaan ei ole ihan vielä... :lol: Jaaha, pitäisköhän sitä mennä tutimaan että jaksaa sitten
http://24.media.tumblr.com/a6b729ada...581wo5_500.gif
Suomen suviyössä :laugh:
Kyllä sitä ilman uniakin jaksaa. Vaimokekin lähtee isoveljensä luo ja mä lähden kaverin luo ryyppäämään mitä käteen osuu :D
https://www.youtube.com/watch?v=PkSWslN090M
Mä en jaksa, mä oon unikeko. :D Jos kerran juot mitä käteen sattuu niin toivotaan ettei kaveri säilytä näkysällä Mr Muscle joka kodin putkimiestä. ;) :lol:
Ei nyt sentään semmosiin mennä, pysytään ihan juotavissa aineissa :D
vappuja ihmisille.. taitaa joutua laittaa vaunusaunan tulille tänäänkin...
Little Richard - Good Golly Miss Molly - YouTube
hukkuminen on KIELLETTY!