Haluaako joku 3kk katselukoodin MTV Juniorin ohjelmiin katsomo.fi:ssä? Oma muksu liian vanha jo noille ohjelmille
Printable View
Haluaako joku 3kk katselukoodin MTV Juniorin ohjelmiin katsomo.fi:ssä? Oma muksu liian vanha jo noille ohjelmille
Paavo hep!
Raaputanpa koodin esiin ja pistän YV :D
Oon mä siis jo kauemmin tuolla ulkona ravannut 0-7 kertaa viikossa. Pitkästä aikaa vaan pääsee lauantainakin, kun yleensä tässä kohtaa on aikamoinen tuiteri menossa. Muutenkin tollanen "yhden illan" ränni keskeyttää reipastelun vähintään kolmeksi päiväksi ellei halua sydäntään poksauttaa.
Pääsiskin ravaamaan. Jalka on niin kipeä, että lähikauppaan kävely oli jo liikaa. Kyllä on perseestä kun kroppa temppuilee.
Lauantai. Aina mun pitää siivota. Ei auta kuin työmusiikkia (Rammstein toimii aina siinä tarkoituksessa) ja menoksi.
Aijjai kohta hakemaan muksu hoidosta ja sit lähdetään viettää mukulan 1 wee synttäreitä 😁 illalla uni maittaa taas.
Ressinpoisto musiikkiako käytätte? Mä yleensä töissä puran ressit rikkomalla, esim jonkun purettavan Pesuhuoneen hajotan atomeiksi..:whistle:
Wo die schwarze Seele wohnt, ist kein Licht am Horizont.
Hyvin rytmittää hellan hinkkausta.
Ottaa Moottorisahan kätöseen ja käy pahimmat agressiot purkamassa Hirsinippuun..:laugh:
Taas Saman postaus tahti taitaa lähennellä 40 viestiä per päivä.
Mitä vittua?
Eihän se ole paljoa. Jos en olis näin ujo, niin vois tulla enemmänkin.:unsure:
No on se aika helvetin paljon jos oletetaan, että et vietä täällä aikaasi joka ikinen päivä.
huolestuttavaa
Kyllähän tässä Töissäkin tulee käytyä, jos ei tiputuksessa olla. Mun mielestä ei se nyt ole kovin paljoa. Kun niitä nyt tulee 50 tunnissa melko helposti. Paitsi silloin kun täällä hiljaista.:laugh:
Katos kun Jassollakin reilut 8000 viestiä ja mulla ei edes 7k lähellä. Eipä siinä kauaa nokka tuhise, kun mielenkiintoista keskultavaa. Sattuu nyt vaan aamusella heräämään ajoissa. Tänään heräsin vasta 5.:unsure:
Jassolla on kestänyt yli kolme vuotta tuon viestimäärän aikaan saantiin.
Sulla tulee menemään alle vuosi.
Jasso onkin Spämmiguru.;) Mä vaan hiukan aikaa kulutan, jos ei muuta ihmeellistä satu olemaan.
Kyllähä niitä kertyy varsinki tänne ot ketjuun, mietin vaan että istutko tasamaa koneella vai päivystätkö luurilla täällä? Tosiaan online melkein 24/7 xD