https://saaqshiwrites.files.wordpres...13/09/nooo.jpg
Printable View
Noh...onneksi en ole kuvankaunis ja nuori niin säästyn pahimmalta ja myönnän olen kova lietsomaan ja puhun kuin rivo rekkamies joten....[emoji38]
No nih. Mitäs sitten tehtäisiin ? :)
Taajuus on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen, vaikkei melkein vuoteen ole täällä ollut.
Se oli vissiinkin komea, lihaksikas?
No lihaksikas joo, komeudesta en tiedä kun ne kykene sitä niin katsomaan jos joku asia ihmisessä vituttaa. Silloin näyttää mun silmään ihan oikeesti lähinnä persereiältä vaikka olis Mr Finland. Tosin Mr Finland kisaajat usein on ihan muutenkin hirveitä että huono vertaus... :laugh:
Tälläinen päivä taas :(
Kai se aurinko taas risukasaan joskus paistaa
Totta! vaikka kundi olis miten komea ym. niin se ei paljon auta jos on veemäinen luonne, lammas, kusipää muuten, tai tyhmä.Alkaa oikeesti naamakin tökkimään.Tosin tällä iällä arvostaa muitakin asioita kuin ulkonäköä[emoji3] tai kai nää nuoremmatkin arvostaa.
Itse en osaa ruotsia ollenkaan, tosin en ole sitä tarvinnut[emoji58]
Kyl se menee ohi ;)
Ota kaffet ja kunnon huurut terassilla niin kyl se siitä [emoji173]
Tääl on palveluammatissa vähä pakko osata...
Itseasiassa en osaa small talkia ruåttix ollenkaan, enklanti kyl taittuu. En itse paljon noteeraa noita rantaruåttalaisia kettuvarmarita...
Mun mielestä ruotsi pitäisi kieltää pakollisena koulussa ellei hae ammattiin jossa tarvitsee.Itse opiskelin ne mitä piti ja ainoa mitä muistan, jag heter, tack ja knulla[emoji38]
kirjotinkohan nuitakaan edes oikein[emoji11]
Titta på vittan ja siinä on ruotsipoika ihan ihmeissään et mistä se puhuu:unsure:
Hevonen on häst! Siinä on riittävä kielitaito mulle Ruotsin osalta. ;)