laitat nyt syntymähumalaisena aerotankkiin pumpulisetupin ja lähdet sitten baanalle? ;)
Printable View
laitat nyt syntymähumalaisena aerotankkiin pumpulisetupin ja lähdet sitten baanalle? ;)
Ilmeisesti se on kaljaa lipitettävä, kun kaks lootaa Rakkia tossa odottelee jääkaappiin menoa...
Voi. Just kaverille parit atopäät väänsin, ku se ei mihinkään kauppoihin ehdi töiltään ja jaksa sille mitään käydä ostamassa.
Sen atopää saa aika helposti auki, ku nappaa sen muovilärpättimen imuputkesta irti ja sit varovaisesti voimaa käyttäen vetää sen imuputken siitä pohjasta irti ja sitten vaan plussa napa ja sen eriste pois ja sulla on varmaan yksi yksinkertaisimmista clearoatopäistä rakenenttavana.
:thinking: :sneaky:
Clearojen kanssa välillä käyny niin että jotain muuta puuhaillessa kun ottaa henkosen silloin tällöin niin välillä menee muutama kerta niin että "hyh, pitää lisätä nestettä" ... "Ai niin saatana!" ... "Hyiss..." :laugh: Kultakalan muisti, unohdan kolmessa sekunnissa jos en välittömästi lisää nestettä. :lol:
No jaa, ehkä en lähde askarteleen paskarteleen, tuleepa käytettyä noita atopäitä kun niitä aika varasto on. Eikä se humalassa niin tarkkaa ole millä sitä höyryttelee. :D
Joko muut samamhti vai? :crying:
Kerätään voimia että jaksetaan huomenna ottaa Juhan nussimaa!!!! :laugh:
ootte vanhoja.
T: pian neljännes vuosisata takana :laugh:
Itsehän join vappuna niin karsean kännin että vieläkin mietityttää huomisen juomingit :thinking: Kun ei sitä ikinä osaa ottaa nätisti T: pian kolmannesvuosisata takana
Pian? Mitä, ootko sä mua nuorempi! :laugh:
Noh, kertoo ehkä jotain mun henkisestä tasosta kun oletan että kaikki mua fiksummat on mua vanhempia. :laugh: Mä oon varmaan foorumin nuorin henkisessä iässä. :thumbup:
Juhannussimaa settiä! Ryypätkääpä, naitatti ja mitänoita sieniä nyt onkaan! Itsehän huomenna kuski aka selvistäpäin sikäli ei siskon tykö tunge yökylään. Ajatuksen tasolla jo käy katteeksi! Mutta ei tarvii aamulla miettiä sitten sitä että jos kana asuu kanalassa niin missä se rapu sitten asuu? :|