.
Printable View
.
Hyvä kun muistutit Ahvenanmaasta, ne voitas kyl vähintään antaa ruotsalaisille ilmaseks! Tai vaikka maksaa niille vähän, ahvenanmaalaiset elää muutenki niinku svedupellet ja pitää Ruotsin lippua :confused:
Räjäytin 100000 kilotonnin tsar bomban, ja se säteilee kivasti Turun hengiltä mutta tässä on vaan se ongelma että se punainen alue yltää Tampereelle asti ja se ei käy :blink:
Seuraavaks räjäytän Kuopivon niin loppuu se Kalpan kannatus saatana.
MISSÄ HELVETISSÄ SE JÄÄHALLI ON SAATANA! Jos en löydä sitä niin pistän sen Suurmarttyyri Georgios Voittajan kirkkoon, ajaa asiansa sieltäkin :lol:
Nyt valitettavasti muistan :D Samalla muistu seki ku ihmiset jonotti sankoin joukoin sikapiikille kun lehdissä oli peloteltu hirrrrvittävällä epidemialla, ja joka paikassa oli kuvii kuolemaantuomituista surkeista raukoista kun sikapiikkejä ei riittäny kaikille jonottaneille :crying: :lol::lol::lol:
.
Jaahas, tuosta hyvästä pistän Nakkilaan Ivy Kingin... :lol: (Jes samalla päästään raumalaisista!)
http://i.imgur.com/l3c5oaW.jpg
Ai nii mun äiti asuu muuten Nakkilassa. Voi vittu. Hups
.
En olis uskonu sanovani näin koskaan, mut kerrankin megadeth kuulostaa hyvältä. :cool: Mä innostun joskus vähän. Aina joskus haaveilen että olispa mulla jotkut yliluonnolliset supervoimat, niinku esim. True Bloodin vampyyreilla, tai olisin noita joka vois vaan heitellä vaikka autoja ilmaan tahdonvoimalla ja sytyttää tulen tai ihan mitä vaan. :lol:
Miten se raha liittyy siihen mitä kannattaa :eek: Kyllä siinä viulut soi taas kun jääkiekkojoukkue nousee pinnalle luistelemalla pellolta löydetyt ruostuneet sahanterät luistimina, yksjalkasella maalivahdilla paidat maaleina, ja hyökkääjiltä kädet amputoitu, mailaa hampaissaan pidellen luistelevat ilman rahaa...
.
Täällä vaan pommitellaan. :blink: Täytyypä äkkiä korkata, ennenkuin osuu kohdalle...
TSUP. :p
No Tuittu&Peer Gunt&POPEDA
Jussina tampesterissa🤗
Kai te pörrin kans är på väg🤔
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Veikkaan että eniten tuota Nukemappia on käyttänyt Kim Jong Un. :laugh:
Liite 30698